Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih Ilkcag Uygarliklari Medeniyetleri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ya hoş geldiniz arkadaşlar. Ekol hoca tarih dersleri ne devam ediyoruz. Şimdi sizlere pelin hocamızın tarih dersleri anlatmalarını eklemeye başlıyoruz. İlk konumuz ekol hoca tarih ilkçağ uygarlıkları videolu konu anlatımı yapmaya ve ilköğretim ortaöğretim sosyal bilgiler lise tarih genel bilgileri de veriyoruz. İyi dersler arkadaşlar.

85 yorum:

  1. süpersiniz hocam çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. güzel olmus üye olucam bu siteye ekolhocam vala isizn yaptınız site zaten böle olur süperrrrrr:)) birde soru fazlalıgı olsun

    YanıtlaSil
  3. ben okulda hiç bişe anlamıom ne öğrendiysem bu sitede öğreniom:D

    YanıtlaSil
  4. helal olsun çokkk süper olmuş valla xD

    YanıtlaSil
  5. iyi olmuş bölebi site olup kalan öğrenci warsa harbiden aşırı akıllı olması lazm çok iyi bir site dersleri anlamamı kolaylaştırıyor admine çok thank you

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten emeği geçen herkeze çok teşekkür ederimm...Açıkçası çok işime yaradı.. hocayı da sevdim zaten herşey hocayı sevmekle başlar dersi seve seve dinledim tekrar teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. GERÇEKTEN GZL VE ÇOK FAYDALI Bİ SİTE..

    YanıtlaSil
  8. hiçbir hocadan anlamadığımı bu sitede anlıyorum ya walla okula boşuna gidiyormusum yıllardır. :D

    YanıtlaSil
  9. ben sayısalcı oldugum icin tarihi hiç sevmemiştim ama sizin sayanizde sevmeye başladım

    YanıtlaSil
  10. ben çok bişe bilmiyorum tarih hakkında ama hem siz hemd bizim drsanedeki hoca birseyler ögretiyorsunuzama ne olur gözü bozokları da düsünün ve güzel çekin videoyu bende sizde rahat edin çanim cıktı bu siteyi tekrar bulana kadar

    YanıtlaSil
  11. videolar açılmıyor

    YanıtlaSil
  12. gercekten kafamdakı tarıh kolaylastı tesekkur ederım bu sıtede emegı gecenlere

    YanıtlaSil
  13. herşey çok güzel allah razı olsun.bide biraz daha yavaş anlatsanız daha güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  14. Tşkkür Ederiz Allah Razı Olsun Bütün Arkadaşlarıma Başarılar..

    YanıtlaSil
  15. allahım sizin gibi hocam olsun 30 milyar borcum olsun çok güzel anlatıyorsunuz:))))))))

    YanıtlaSil
  16. BRAVO
    GOCA
    SENİ
    BEGENDİM

    YanıtlaSil
  17. süperwoman hocam tarih sizinle tarih oldu ufuk demir

    YanıtlaSil
  18. hocam sizin sayenizde bu konuyu anladım çok saolun çok güzel anlatıyosunuz.bu siteyi yapandan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  19. ya gerçekten de cok guzel bir site allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  20. ekran kotu o kadar ama hoca güzel anlatıyorrrr

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. izlemedim ama kadın güzel deil mi

    YanıtlaSil
  23. ..................8 Ocak 2011 03:23

    dersanadeki hocam daha güzel anlatıo ama bunun da hakkını yiyemem....

    YanıtlaSil
  24. atma len neresi güzel bunun çürümüş gitmiş

    YanıtlaSil
  25. BEN MEHMET herşey için teşekkürler Bundan sonra bilmediğim konuları bu siteden araştırıp öğreneceğim Allah razı olsun sizden.Allaha emanet olun. BATMANDAN SAYGILARLA

    YanıtlaSil
  26. Ben Mehmet Erzik Tesekkur ederım bu sıtede emegı gecenlere.Bütün öğrenci arkadaşlara başarılar dilerim.
    Batmandan saygılarla

    YanıtlaSil
  27. süper olmuş valla!

    YanıtlaSil
  28. fen lisesindeym en sewdğm ders tarih...

    YanıtlaSil
  29. çok güzel olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  30. bu stde emği gçn hrkse çok TEŞEKKÜRLER çk gzl anltımlrı vr mat.tan eksk knum vrdı ama burda eksklğim geçti :)

    YanıtlaSil
  31. videolar çalışmıyorrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  32. lan madem açılmıo ne bokuma koyyonuz ! :@

    YanıtlaSil
  33. neden açılmıyor lütfen yardımcı olun çok acil:(((

    YanıtlaSil
  34. bende acamadım.yardımcı olursanız sevınırım:))

    YanıtlaSil
  35. ama hala açılmıyor ya burayla ilgilenen yok mu süs olsun renk katsın diyemi açtınız siteyi ilgilenseniz biraz olmaz mı biraz sert konuşmuş olabilirim ama hak ediyosunuz yani :(((

    YanıtlaSil
  36. yha bu kaçıncı sınıf dersleri bendeki kitapla karşılaştırınca konuşar birbirini tutmuyo

    YanıtlaSil
  37. konular birbirini tutmuyo bende ki kitapla burda yayınlanan konular

    YanıtlaSil
  38. yaaaaaaaaaaaa açılmıo offffffffffffff :))

    YanıtlaSil
  39. çok yararlı bir site. derste ögretmenin anlattıklarının aynısını anlatıyorlar ama nolur daha güzel çekin.çünkü hiç birşey gözükmüyor!..

    YanıtlaSil
  40. çok teşekkür ederim hocamızın ellerine sağlık ama video net değil
    videolar daha net olursa sevinirim

    ---aylin---

    YanıtlaSil
  41. hocam hiç net degil hangi konuyu anlatıgınız belli degil bide donuyor yaaaaaa asude

    YanıtlaSil
  42. okula boşuna gidiomşm valla. :D
    burası manyak bir yer haaa :D

    YanıtlaSil
  43. güzelsite aferin adam olunlannnn mBa

    YanıtlaSil
  44. dogru düzgün çekememişler vidyoyu yaaa:):)

    YanıtlaSil
  45. çok saol bacım xD

    YanıtlaSil
  46. pelın hoca cok iyi

    YanıtlaSil
  47. Teşekkürler hocam .

    YanıtlaSil
  48. çokk güzel ve ayrıntılı teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  49. çok güzel kendi hocamdan dha iyi anlıyorum.adalet bölümü okuyorum ve çok yardımcı oluo

    YanıtlaSil
  50. Çok teşekkür ederim hocam,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  51. Hocam biraz çözünürlük ii olsaydı valla müthişin öetesi olurdu ama çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  52. vidolar güzel görünmüyor

    YanıtlaSil
  53. çok teşekkürler hocam saolun herşeyi anladım

    YanıtlaSil
  54. rica etsem videoyu düzelte bilirmisiniz yazılar görünmüyor ilgilelere duyurulur yazılar belli olsa yetecek.dikkate alın lütfen

    YanıtlaSil
  55. cidden çok haklı lan :D

    YanıtlaSil
  56. aynen kalıtılıyorum

    YanıtlaSil
  57. Ya çoq UzaTmışSın Bee maL maL anLatıyon

    ßerbat oLmuş s!k qßi oLmuş üYelrin ßn akLını S'ikm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağzını topla!
      izlemek zorunda değilsin emek veriyolar bu işe az saygı!

      Sil
  58. işinize geliosa sağırmısınız kendisi ztn anlatıyor hocam elinize sağlık çok iyi olmuş
    (cemil koçak)

    YanıtlaSil
  59. hocam saolun:) istemeyen açmasın zorla mı ya?
    (ışık koçak)

    YanıtlaSil
  60. bu siteye nasıl üye olabiliriz arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  61. adsz kral ulan salak oglu salaklar siz salaksanz hocanın sucu ne o küfürleri müsait bir yerinize yerleştirin yoksa ben gelsem müsait olmayan yerinize yerleştirecem saygılar

    YanıtlaSil
  62. Çok yardımcı oluyor bu videolar emeği geçen hocamıza çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  63. Video çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  64. bu hoca orospu ben bunu yeni siktim <3

    YanıtlaSil
  65. lan ne orospusu doğru konuş o benim kiralık karım

    YanıtlaSil
  66. noluyo lan orospu faln düzgün konuşun

    YanıtlaSil
  67. yetersiz bence.

    YanıtlaSil
  68. ütü makinesiyle mi çektiniz videoyu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewt yaaaa güzel konular anlatımda ii ama video bozuk olmaz böle öğrenci isteklerine dikkat

      Sil
  69. bence çok başarılı saoljn:)))

    YanıtlaSil
  70. güzell sağolun ama video daha net olsa daha iyi olur...

    YanıtlaSil
  71. derste bazen dersi anlayamıyorum başım ağrıyor ama evdeyken rahat rahat dersi dinleyebiliyorum çok sağolun...

    YanıtlaSil
  72. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  73. Cok ıyı anlatmıssınız sadece goruntu kalıtesını bıraz yukseltırsenız cok ıyı olucak

    YanıtlaSil
  74. çok iyi anladım inşallah sözlüde bunu gösterebilirim :D

    YanıtlaSil
  75. Hocam geçen yıl sizin sayenizde YGS de 17 soruda 15 net yaptım.Size çok çok teşekkür ediyorum.Üç günde bir 1 videonuzu izledim notlar tuttum ve arkasından tekrar edip test çözdüm.Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  76. ama video açılmıyooo :(

    YanıtlaSil
  77. Bursa'lıyım Hürriyet Anadolu Lisesinde normalde sınava 1 gün kala çalışılmaya başlanması iyi değil.Bi kerelik yaptım hata.Bu siteyi bugün buldum ve bulana kadar da babama vereceğim hesabı düşünüyordum yarın sınavım var sanırım iyi alırım hoca mükkemmel iyi değil diyenin akıl sağlığından şüpe ederim harika alatmışsınız artık önceden çalışacağım sınavlara hemde bu siteden teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. görüntü çok kötü tahta vs. okunmuyor.

    YanıtlaSil
  79. Hocam keşke bütün sınavlar sizin örnekler gibi olsa. Lanet ossun bu hayat lanet ossun bu sınav dıırıım dıırıım...

    YanıtlaSil
  80. ben gülcan .inanin bayıldım çok güzel anlatmış kise o bayan . abi bu sibe çok güzelll yaaaaaaaaa
    ama bide şle tahtayı yazsaydım olcaktı neyse

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS