Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik atom teorileri ve paralel hareket konusu videolu anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri bölümümüzden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Ben fizik hocalarınızdan ayhan çirkin. Şimdi sizlere lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf ve öss sayısal iki bölümü öğrencilerini ilgilendiren fizik atom teorileri ve paralel hareket videolu konu anlatımı nı yapacağız. Konuda, atom teorileri manyetik magnetik dolanım formülleri elektromanyetik elektromagnetik dalgalar ve çeşitleri atom modelleri thomson atom modeli rutherford bohr atom modeli frank hert denemesi deneyi sonuçları paralel levhalar formülleri özellikleri kuralları osiloskop nedir şekli özellikleri formülleri ve birçok kavram aşağıdaki vidyolarımızdadır..

10 yorum:

  1. SİBEL USLU TAMTIRAK18 Mayıs 2009 14:56

    Bende bir fizik öğretmeni olarak sitenizi zevkle takip etmekteyim. Sevgili hocamızın atom modelleri konu anlatımını izlerken bazı aksaklıklarla karşılaştım. Bohr atom modelindeki serilerle ilgili olan hatayı düzeltmek istiyorum.
    Lyman serisi: üst yörüngelerden n=1 e,
    Balmer serisi: üst yörüngelerden n=2 e,
    Paschen serisi: üst yörüngelerden n=3 e olan geçişlerdir.
    Öğrencilerimizin anlamakta zorlandığı bir konu olan atom modelleri konusunu bu tür hatalarla daha da karmaşık hale getirmemek için yapılan hatanın düzeltilmesini önemle rica ederim.
    Fizik öğretmeni Sibel USLU TAMTIRAK.

    YanıtlaSil
  2. Açıklama ve ekleme için teşekkürler Sibel Hanım

    YanıtlaSil
  3. ben lise-2 öğrencisiyim biz bu konuyu kimyada görüyoruz kafamız çok karıştı ne yapacağımızı şaşırdık

    YanıtlaSil
  4. ben bu konuyu kimyada görüyorum.hiç bişey anlamadım. dersanede farklı okulda farklı internette farklı şeyler anlatılıyor. hoca ne anllatığını bilmiyo, kimse bişey anlamıyo. kafam çok karıştı.biri el atsın bu duruma.

    YanıtlaSil
  5. ya bencede biri buna bir el atsın bu duruma

    YanıtlaSil
  6. yarabbim bide bu durumda diyolarki gelde kazan anlamadımki

    YanıtlaSil
  7. bu videoyu indiremiyomuyuz????

    YanıtlaSil
  8. çok iyi anladım sayenizde sağolun..

    YanıtlaSil
  9. ayhan hoca bitanesin sen...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS