Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.12. sinif inkilap tarihi 1.dunya savasi 8.sinif

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz 1.dünya savaşı. Gerek sbs de gerek öss de çok inkılap tarihi ve tarih alanında en çok soru çıkan sosyal bölümlerin iyi bilmesi gereken bir ders. Birinci dünya savaşı artık yeni müfredata göre lise 3 yani 11.sınıf ve lise 4 yani 12.sınıf larda işlenen bir konu. Onun dışında sbs ye hazırlanan öğrencilerimiz için yani 8.sınıf ın temel konularından bir tanesidir şimdi size anlatacağım konu. Herkese bu ücretsiz vidyolu konu anlatımını tavsiye ediyoruz ekol hoca ailesi olarak. Anlatım stilimiz dikkat ettiyseniz diğer hocalardan farklı olmaya çalıştık siz öğrencilerin ve ziyaretçilerimizin daha iyi anlaması için.

42 yorum:

  1. çok güzel anlatmış bence nüanslarda hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. hocam mükemmelsiniz ünv mezunuyum kpss ve banka sınavları için dinleyim dedim ve bundan da büyük zevkk aldım okul ve dershane dönemimde sizin gibi bi hocamın olmasını isterdim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hocam dilnize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hocam çok güzel anlatıyorsunuz seslendirmelerde mükemmel tesekkürler

    YanıtlaSil
  5. ya hocam ikinci dünya savaşı konu anlatımı neden yok ltfen onu da anlatsınlar rica ediyorum.....

    YanıtlaSil
  6. hocam vala hayran kaldm anlatımınza zevkle dinledm sağln:)

    YanıtlaSil
  7. hocam anlatışına hayran oldum ble şakayla dersler süper gidio siz aslında tiyatrocu flan olun yha :)

    YanıtlaSil
  8. süper anlattınız hocam yarın yazılımız vardı ilaç gibi geldi tşk

    YanıtlaSil
  9. sprr yha ama tarihi dersini sevimyorm 11.sınıfm muhabesebe bölümünü okuyorm bide tareh dersi çıktı yha bize işyerinde tarih sormayacaklarkiii

    YanıtlaSil
  10. meslek liselirine kolaylı werin sayın bakanım bune yha çok zor duyun sesimi isyan ediyorm lütfen liselire kolayılık werin matematik tarih edebiyat dil anlatım felsefe psikoloji dersleri kolsın meslik liselirinde lütfen yalwarıyom size bakınım

    YanıtlaSil
  11. Çok hızLı anLatıosun hocam...

    YanıtlaSil
  12. çok güsel anlatmışsınız hocam ellerinize sağlık süpper olmuşş

    YanıtlaSil
  13. süper nlatıyur tebrikler.....

    YanıtlaSil
  14. ewt bnDe çK bĞndm Çk teŞkRlEr:)

    YanıtlaSil
  15. çok süpersiniz hocam anLatım tarzınızda süper okulda aynı şekilde anlattım hoca 100 werdi xD

    YanıtlaSil
  16. çok hızlı anlatıyosunuz hocam

    YanıtlaSil
  17. hızlı ama qüzel anlatıosunuz hcam sesinizi deqistirmeniz qözlerinizi buyutmenizz.. çok çok qüzel olmusss tarih sevqisi doqdu içimde(:

    YanıtlaSil
  18. süpr anlatıyorsunuz hocam dilinize sağlıkiçimdeki tarihs evgisi ortaya çıktı...

    YanıtlaSil
  19. sprrrrrrrr bu hoca yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  20. ğüzel de işte benim istedigim konu dilllllllllll yaaaaaa offfff

    YanıtlaSil
  21. yaaa bu oks ve öss için ben sbs için bakmıştım :)

    YanıtlaSil
  22. walla süperdi sağolun hocam

    YanıtlaSil
  23. hocam meşrutiyet konusunuda anlatım

    YanıtlaSil
  24. çok beğendm neden bizim hocalarımızda böle anlatmıyor yaaa İSYANNN::::(

    YanıtlaSil
  25. Sbs için bakan arkadaşım o zaten oks'nin yeni versiyonu :D Ayrıca gerçekten çok güzel anlattınız hocam ağzınıza sağlık dersi sevdiriyorsunuz:))

    YanıtlaSil
  26. hocam süpersiniz sizin gibi bir kaç bilgili öğretmen bizim lise gelse başaramayan kalmaz diye düşünüyorum dilinize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Yaa tebrik ediyorum bu bayanı yaa resmen I.Dünya Savaşı aklımda kaldıı SÜPERR SİNİZZ!! Hocalarımızda böyle anlatsaa ahh ahh

    YanıtlaSil
  28. harikaaaasınız hocam yaaa

    YanıtlaSil
  29. ilk defa böle bir konu anlatımı dinledim gerçek ten ağzım açık dinledim çok saolun ...:)

    YanıtlaSil
  30. süpper süpper süüüüpppper tarihten nefret ediodm ama bu hoca anlattktan sonra tarihi seviormmmmm <3 :D

    YanıtlaSil
  31. berbat bi konu anlatımı motormu takılı bu hocaya

    YanıtlaSil
  32. gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz hocam anlattıklarını dinledikten sonra sözlü notu 100 aldım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. çok hızlı anlatıyor.

    YanıtlaSil
  34. ççok hızlı anlatıon be hocammmmm yavas acalenmı var

    YanıtlaSil
  35. tamam çok güzel ama eeee bu kadar mı konuyu yarıda kesmiş devamını nerden izleyeceğiz

    YanıtlaSil
  36. cok salakça anlatıyosn yasına göre uygun davranslar içermiyo yaptıgın hareketler bu söyledmkerlmi dikkate alsan iyi olur soncta ciddiyet gerektiren bi konudur ders anlatmak ve dinlemek!!

    YanıtlaSil
  37. super anlatmıssınız keşke bızım hocamızda boyle anlatsa!!

    YanıtlaSil
  38. çok güzel anlattınız ama devamını nerden izlicez?

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar benimki açılmıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  40. hiç anlatammış

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS