Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif fizik hacim videolu konu anlatimi

Ekol hoca gurubunda merhaba ben muhammet çoruh herkese fizik dersleri nde başarılar diliyorum. Şimdi sizlere 9.sınıf fizik videolu konu anlatımları ndan olan hacim başlığı altında anlatacağım. Madde kütlesi ve hacmi olan şeydir. Tahta bir maddedir. Maddenin 4 hali vardır. Katı sıvı gaz ve yeni bulunan plazma hali. Plazma haline magma örnek verilebilir. Maddenin özellikleri olaylar karşında gösterdiği özelliklere göre ikiye ayrılır kimyasal özellik ve fiziksel özellik olarak. Şimdi ekol hoca dan lise 1 fizik hacim videolu konu anlatımı nı izliyoruz.
Dersin birinci parçası aşağıdaki vidyo dur. İkinci bölümü bu linktedir

165 yorum:

  1. ellerinize sağlık güzel olmuş. emeğe saygı pls
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. çok süper çalışmama çokkk yardımcı oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. ekol süpersin

    YanıtlaSil
  4. ben ekolhocanın videosunu değilde yazısını nereden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  5. çok gzl çok hoşuma gitti vede sizin sayenizde sınavımı kazandım sağolun

    YanıtlaSil
  6. emeginize sağlık bütün videolar çok başarılı ve çok yardımcı oluyo hepinize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. offfffffffffffffff bea yasıdan puam kırıyorum bişi anlamadım walla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşına deil anlatımına bak onlar daha tecrübeliler...

      Sil
    2. yaşı degıl yazı yazzmıs bıraz mantıklı dusunursen gorursun

      Sil
  8. çok güzel olmuş teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş.çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık hocam çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. güzel anlatılıyor ama bazı şeylerin nedn olduğu sölenmio ayrıca çoq hıslı anlatılmış ama yine de sağolun :):):)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel butun derslerimi burdan tamamlaya biliyorum çok tşk ederim boyle bi site yapıp bizlere sunduğunuz için....

    YanıtlaSil
  13. eft qercekten chok qusel vıdeolar emeqınıze saqlık tşkler:))

    YanıtlaSil
  14. Ewet Cok Güsel Süper Olmus Sağolun VAR olun

    YanıtlaSil
  15. saolasın yararların paha biçilemez

    YanıtlaSil
  16. hocam teşkr edriz

    YanıtlaSil
  17. süper bi çalışma olmuş emeği geçen herkese çookkkkkkkk teşekkür ederiz
    yalniz süper anlatmışsınız hocamm saolun
    ayrıca tüm hocalara sesleniyorum biz sabaha kadar çalışıyoruz siz de biraz kolay sorun hocam yazılıları zor soruyonuz bizi kopyaya teşvik ediyorsnz bilgi hırsızlığına bütün kalbimle eeevvveeettttttt

    YanıtlaSil
  18. gerçekten çok güzel olmuş hocam teşekkürler çok yardımcı oluyorsunuz bize ÖZLEM

    YanıtlaSil
  19. cook ıyı anlatıosun hocam agzına saglık

    YanıtlaSil
  20. ben BLad3 hocam cook iyi anlatıyosun anladım hemde cook iyi ağzına sağlıK

    YanıtlaSil
  21. hocam çok hızlı anlatmışsınız ve detaya inmemişsiniz bu dersi görmeyen için zor ama anladığım yerler oldu tabi bunun için teşekkür ederim. Selda

    YanıtlaSil
  22. bizim Fizikçi zoR soRuyo yaa :) saoLun yinede hocaM.bn séFa

    YanıtlaSil
  23. çook güzek çok beğendim çok iii anladm konuyu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. hocam çok güzelde biraz daha detaya inersen ( mesela bi yerde neden öyle yazdığını anlatırsan ) hem öğdenci hatırlar ve pekişir böylece daha kalıcı olur

    YanıtlaSil
  25. hocam iyi hoşda hızlı anlatmışsınız.olsun saolun yinede konuları gördüğüm için bir tekrar oldu benim için.
    FuRKaN

    YanıtlaSil
  26. ilhan çağdaş dönmez4 Ocak 2010 10:29

    saolun sizin sayenizde yazılı notlarımı düzelttim 9 zayıfım vardı ama artık matematik ve geometri hariç hepsini sizin sayenizde düzelttim çok teşekkür ederim ekol hoca ve başarılarınızın devamını dilerim sitenizde çok güzel olmuş gelecek nesillere ışık ve yol gösteriyo ve artık çocuklar ne şanslı şu internet denilen aleti düzgün kullanırlarsa düzgün yollara saparlar ona göre.....elinize ve emeğinize sağlık............

    YanıtlaSil
  27. adsız kapat artık çeneni......

    YanıtlaSil
  28. hocam gzel anlatıyosunuzda çok hızlııı anlatmışsınız yinede tşklerr

    YanıtlaSil
  29. ekol kanka harikasn yaa xD

    YanıtlaSil
  30. güzel bi çalışma tebrikler konuyu sayenizde anladım

    YanıtlaSil
  31. cok tsk ler inş banada sınavda yardımcı olacak emeqe daima sayqı

    YanıtlaSil
  32. Vay süper. +Rep! Hahahaha!

    YanıtlaSil
  33. ii derslere yardımcı oluyor :xD

    YanıtlaSil
  34. çok güzel olmuş örnekler güzeldi elinize beyninize saglık =D))

    YanıtlaSil
  35. fiziğin değası yürü be

    YanıtlaSil
  36. HOCAM ÇOK İYİ ANLATIYORSUNUZ DA BİRAZ DAHA YAVAŞ ANLATIN ÇOK HIZLISINIZ . TEŞEKKÜRLER!..

    YanıtlaSil
  37. hocam harikasınız çok teşekkür ederim göktuğ şengül

    YanıtlaSil
  38. süpeeeeeeeeeeer!!! proje ödevim için sorulara burdan baktım...xD BİRAZ DAHA YAVAŞ OLURSA ANLATIM İİ OLUR..:P ayrıca arkadaşlar dersi derste dinlediğiniz ve eve gidince tekrar ettiğiniz takdirde hiç bişe anlaşılamicak kadar zor deiL... kendinize güvendiğiniz sürece yapamicanız hiç bişe yoktur;)

    YanıtlaSil
  39. süper olmus herkese yardımcı olursunuz insallah

    YanıtlaSil
  40. adsız denen kişi sus artık!!! .d.d.d

    YanıtlaSil
  41. tum hocalar tsk ederım cok faydalı bı sıte emegınıze saglık

    YanıtlaSil
  42. dersi dinemeden bile anlaşılır saolun :)

    YanıtlaSil
  43. çokkk teşeür edrimmmmm

    YanıtlaSil
  44. bok gbi anlatıooo mmmkk

    YanıtlaSil
  45. hocam çk tesekkürler fakat basıt örnek sayısı çok olmuş benim okulumda hocalar bunun 100katını soruyolar yardım pls..

    YanıtlaSil
  46. LAn bu Matimatik mi Fizik mi? ne bçm yah

    YanıtlaSil
  47. çok güzel olmuş ellerinize sağlık yazılıda çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  48. hacimleri spr anladım aklınıza sağlık xD :-)

    YanıtlaSil
  49. bir tane sorunun çözümü yanlışşş onun yüzünden sınavdan 20puan gitti, ama ynede teşkkürlerrr

    YanıtlaSil
  50. çok kötü ben formüleri kağıt olarak istedimmmm

    YanıtlaSil
  51. ÇOK TŞK EDERM EKOL HOCA ANLAMADIYDIM BU KONUYU SİZİN SAYENİZDE ANLADM ÇOK ÇOK TŞK EDERM

    YanıtlaSil
  52. bence herşey iyi.hocaların hepsine teşekkürler..lütfen işi ciddiye almayan kirli elleriyle buraya girmesin bazı terbiyesizler burayı çirkinleştiriyor..

    YanıtlaSil
  53. ııııııııııııı

    YanıtlaSil
  54. ekol hocnın adresini verrmisiniz
    burdan pek bi şey anlamadım daaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  55. sizle beraber yazılıya çaliştim 0,5 aldım ÇOK SAĞOLUN YANİ

    YanıtlaSil
  56. harika viderolar bunları izledigim zaman konular aklıma daha iyi giriyor

    YanıtlaSil
  57. saol hoca senin sayende sınıfı geçtim xD

    YanıtlaSil
  58. Çok qüzeL AnLatıyosunuz Hocam Tşkk Harika Ama Çok HızLı anLatıosunz Yaw Barz daha yawaşş .d

    YanıtlaSil
  59. Allah razı oLsun hocam mükemmeL..

    YanıtlaSil
  60. ya bn pek fazla anlamadım çünkü biraz konunun temelinde sorunum vardıda >:'

    YanıtlaSil
  61. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  62. ekoll tuttum seni hacııı süpersin ;)

    YanıtlaSil
  63. hocam süpersinizz

    YanıtlaSil
  64. saolun hocam sayenızde derse hazırlıklı gıdıyoruz allah sızden razı olsun hocamm

    YanıtlaSil
  65. çoooook teşekkür ederim derslerimde çok yardımcı oluyor

    YanıtlaSil
  66. saolun ekol hoca çok yardımcı oluyorsunuz

    YanıtlaSil
  67. Süper eşekler

    YanıtlaSil
  68. bn adsız deeliimm ttaaaammıı

    YanıtlaSil
  69. baska konular yok mu ?

    YanıtlaSil
  70. Ekol hocaya tesekkur edin kufur edenlerı sıddetle kınıyorum !!! cıkcık ayıp , terbıyelı olun yavv .

    YanıtlaSil
  71. çok guzel olmus tşk

    YanıtlaSil
  72. saolun hocam çok yardımcı oldunuz .!

    YanıtlaSil
  73. çok iyi olmus ya tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  74. ya bu ne terbiyesizlik yaa.aptal aptal küfür ediyosnz...hak var yaa allahtanda mı korkmuyosunuz:/biz bu siteye öğrenmeye giriyoruz sizin kfürlrnzi dnlmeye deil:/

    YanıtlaSil
  75. ya çoooook soğolun gerçektenn bu formülleri aldım ezberleynce sınavı geçtm demektir inş:)bu arada ben berat:)

    YanıtlaSil
  76. ÇOK Güzl OLMuş

    YanıtlaSil
  77. ya hocam iyi anlatıyosunuz da biraz yavaş anlatın

    YanıtlaSil
  78. çok sağolun çok güzel anlarmışsınız elinize sağlık hılzlı ve anlaşılır :D

    YanıtlaSil
  79. arkanızdan atlı koşuyomuş gibi anlatıyosunuz 1 problemi anlamak için 4 kere geri sarıyorum videoyu yavaş anlatsanız çok daha güzel olcak

    YanıtlaSil
  80. adsız dedi kiii...27 Eylül 2011 12:22

    superlatıve

    YanıtlaSil
  81. hocam çok güzel anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  82. acilsa begenecez

    YanıtlaSil
  83. gerçekten çok güzel anlatılıyor

    YanıtlaSil
  84. bana göre biraz basit hocam

    YanıtlaSil
  85. ben çok iyi anladım.inşallah sınavım iyi geçer.

    YanıtlaSil
  86. hocam çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  87. çok güzel olmuş hocam elinize ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  88. çoook güzel anatmişsınız<3

    YanıtlaSil
  89. beğenmiosan çık bidahada girme hallahalla sana çok meraklılar sanki

    YanıtlaSil
  90. ellerinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  91. shaçmalık yaa arkadaşa kayılıorm beğenmiyosan yorum atıpta kimsenin moralini bozmaaaa

    YanıtlaSil
  92. çok iii çook sağolun

    YanıtlaSil
  93. çok ii anladım elinize sağlık sağolun :)

    YanıtlaSil
  94. ya birtürlü fizik dersini sevemedim giti ama ne yapak çalışmak zorundayız

    YanıtlaSil
  95. çok iyi denmez ama çok kötüde diyemyiz orta sekilde anllatı allah razı olsun hocamdan

    YanıtlaSil
  96. çok iyi her soruyu her ayrıntısıyla anladım Çok teşekkür ederim yarınki yazılımda faydalı olucak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana yardımcı olucağı gibi bana da yardımcı olcak mı acabaa?

      Sil
  97. çok güzel olmuş ... Allah razı olsun valla =))

    YanıtlaSil
  98. ben anlamadım niye ki :D

    YanıtlaSil
  99. gayet güzel teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  100. çok teşekkür ediyorum ağzınıza sağlık ( adı lazım değil baş harfi ç )

    YanıtlaSil
  101. ben hiç beqenmedim :(

    YanıtlaSil
  102. dersi anlamamda yardımcı oluyor sağolun

    YanıtlaSil
  103. Şimdi Bütünleme Sınavıma Çalışıyorum.Siz Çok ama Çok Yardımcı Oldunuz.Çok Sağolun.Emeğinize Sağlık.

    YanıtlaSil
  104. bok gibi olmuş şerefsiz malmısın nesin yhaa iğrenç bir site kustum şu an yani gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçmalamayın istersenizz...emeğe saygıııı lütfenn

      Sil
    2. gayet güzel mal herif kıskanma

      Sil
  105. ekol hocam süpersinizzzz....

    YanıtlaSil
  106. aynı fikirde deilm emeğe saygı lütfenn...

    YanıtlaSil
  107. tmmdır kopyamı hazırladım :D

    YanıtlaSil
  108. tşkürler.....

    YanıtlaSil
  109. Gerçekten Güzel Hocam Ellerine Sağlık Sınav Öncesi İyi Oldu

    YanıtlaSil
  110. LAN adın gibi ekolsun ha prava yani

    YanıtlaSil
  111. fiziksel özellik diğip fiziksel değişimi açıklıo mk

    YanıtlaSil
  112. çok müthiş,çok güzel olmuş.Emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  113. güzel anlatmıo

    YanıtlaSil
  114. elinize ayağınıza her yerinize saglık hocam sayenizde fizik yazılısından 80 aldım siz olmasaydınız 20 zor alırdım çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  115. Kaptın şukunu oç..

    YanıtlaSil
  116. konuyu çok çabuk geçiyor ve çok hızlı anlatıyorsunuz anlamakta zorlanıyorum yavaş biraz yha..

    YanıtlaSil
  117. la bu ne iğrenç aq hiç güzel anlatamamışsın gel ben sana anlatıyım asıl :Dd:D:D:D:dd:D:d:d:d:d: HAHAAHAAHAHAHAHAAHHA HASPAM

    YanıtlaSil
  118. GÖTÜMÜ YİYİN İĞRENÇ ANLATMIŞSINIZ AHAHAHHHAH BU DEMEK OLUYO Kİ SINAVDA KOPYA ÇEKCEM VE BÜTÜN SORUMLUSU SİZSİNİZ

    YanıtlaSil
  119. HOCAM SİZ KİMYA ANLATMIŞSINIZ RESMEN NERDE KONULAR BEN BULAMADIM EKOL HOCA DEDİLER ÇIKTI MUAMMED ÇORUK DİYE BİR HERİF EMEĞİ KEÇEN HERKEŞİN SAOLASIN AMA TABİKİDE NEREYE SIÇÇAMIZ TARTIŞILIR. KALDIK AMK

    YanıtlaSil
  120. İLK NOTUM 60 İKİNCİ NOTUM SENİN YÜZÜNDEN 10 GELÇEK AMÇIK SURATLI MUAMMER ÇORUK GEL LAN BUL İP Mİ DE BUL BENI AMINA KOYİM ÖNCEKİ ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ SİZ NEREYİ ANLATTIGINIZ BELLİ DEĞİL AMINA KOYİM BURADA YORUM YAPAN HERKESİN GÖTÜNÜ SİKİM HEPSİ SINIFTA KALDI ANASINI SİKTİKLERİM AMINA YARRAGIMI SOKTUKLARIM SOYUNUZUN AMINA KOYAM YETER LAAN !. Saolun hocam da ben anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terbiyesiz seenin gbi piçler yüzünden etraf serseri dolu sen o küfürlerin hepsini git anana bacına söyle tmmı ...

      Sil
  121. bu hoca mı belli değil

    YanıtlaSil
  122. bende video açılmıyor yardım edien plızzz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım sende indir bilgisayarına

      Sil
  123. ağzınıza sağlık hocam çok iyi anlatıyosunuzda ben anlamıyorum sözel öğrenncisiyim ama 9. sınıftan kalan sorumlu olduğum drsler için çalışıyorum buu dersi hiç sevmiyorum ama çalışmak zzorundayımm...:)AYŞEGÜL

    YanıtlaSil
  124. video açılmıyooorr nideennn

    YanıtlaSil
  125. AÇILMIYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    YanıtlaSil
  126. Böyle bir uygulama yaptığınızdan dolayı eminim çoğu öğrenci mutludur nedeni ise dershanelere her öğrenci gidemiyor doğal olarak evinde kendi çabalarıyla bir yerlere gelmek zorunda ancak bu sitede gördüğüm kadar çoğu video açılmıyor amacım küstahlık veya pişkinlik yapmaktan ziyade lütfen daha özenli çalışırsanız mutlu olurum ayrıca bazı derslerde örnek soru çözümlerinde hocalarımız soruları okuduktan sonra direkt soru çözümüne geçiyorlar onları eleştirmek haddim değil ama en azından soruları ekranlara yansıttırabilirler .

    YanıtlaSil
  127. ekol ne diyim muhteşem knk:D

    YanıtlaSil
  128. açılan videolar için elinize gözünüze sağlık ama açılmıyor bazıları

    YanıtlaSil
  129. s*kem sizin gibi sini

    YanıtlaSil
  130. Video kırık lütfen yenileyin.

    YanıtlaSil
  131. cidden çok gel anlatıyoda kitaptaki konulara göre gitmiyo

    YanıtlaSil
  132. there was an error encountered while loading this video DEMESEYDİ HERSEY DAHA GUZEL OLABILIRDI BENCE

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS