Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Mantik Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik bölümümüzden merhaba. Ekol hoca şimdiki konumuz lise 1 9.sınıf matematik mantık videolu konu anlatımı dır. Lise nin temel ve zor olmayan konularından olan mantık konusu videolu anlatımı aşağıdaki vidyodadır. Mantık konusu kuralları özellikleri toplama çıkarma çarpma bölme işlemleri nin sembolünün dışında çeşitli şekillerle farklı işlemler tanımlayacağız. Bunun dışında birçok lise 1 9.sınıf matematik mantık konusu soru çözümleri test kitapları ve yaprak testleri nden derlediğimiz soruları sizlere online bir şekilde burada anlatacağız. İyi dersler.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Mantık Özel Sorular

318 yorum:

  1. çok iyi allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. ÇHOK teşekkür ediyorum cok ii anlatıyosunuz KEŞKE BİZİM ÖĞRETMEN DE BÖYLE ANLATSA YAW
    ♫♫♫♦•◘○♠♣♦☺☻♥~

    YanıtlaSil
  3. yarın yazılım var iç bişe anlamıyodum ama bu videoyu izledikten sonra biraz daha fazla bilgim oldu.çok teşekkürler, sınavımın sonucunu sizlerle paylaşacağım.tekrar çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. cok sağolun bizim hocalar mal gibi ders anlatmayı bilmiyolar

    YanıtlaSil
  5. gercekten cok guzel anlatıyo teşekur ederim

    YanıtlaSil
  6. eline diline saglık hocam

    YanıtlaSil
  7. ya çok güzl anlatıyosunuz çok tşk ler keşke bizim hocada böyle anlatsa anlatamıyo yaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. eeee okulda biz böyle işlemedik mantık konusunu

    YanıtlaSil
  9. mantıkkonusu iyide sorularıyapamıyorum

    YanıtlaSil
  10. yaa bu işlem mantık lazım bana

    YanıtlaSil
  11. çok tşkrler çok güsel bi site hepinizden ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  12. konu adı mantık yazıyor ama işlem videosu var işin kötüsü kimse farkında değil :D

    YanıtlaSil
  13. hocamm teşekkürlerr çoookkk yararlı oluyo bana ....

    YanıtlaSil
  14. bıkmış gibi anlatıyonuz :D

    YanıtlaSil
  15. biz böle işlemedk okulda??

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar okulda tabi işlemezsiniz böyle işlem bu mantık değil.

    YanıtlaSil
  17. üfff be ders calşma hevsim vardı biraz onda içne ednn be hovacam cok yavaş anltysunz :(

    YanıtlaSil
  18. hiçbişey anlamadım.. :S okulda böyle deildi..

    YanıtlaSil
  19. allah razı olsun hocam dilinize emeginize saglık

    YanıtlaSil
  20. çooookkkk güzel anlatmışsınız hocam allah razı olsun

    YanıtlaSil
  21. çok teşkkr edrm çk yrdmcı oldnz grçktn... bzm matemtkcdn çk dha ii aanltysnz..

    YanıtlaSil
  22. çok mıymıy anlatıyo aynı bıkmış gibi anlatıyo :)

    YanıtlaSil
  23. iyi bir şeye benziyo idare ederer

    YanıtlaSil
  24. nygfuvıbugfvv nbgvfbnyvbmjhb
    .............!s..

    YanıtlaSil
  25. Biraz hayattan bezmiş gbi ama güzel :)

    YanıtlaSil
  26. ya bunu bizm okulda gördügümz mantık dersiyle hiç alakası yok

    YanıtlaSil
  27. bu mantık dersi değilki

    YanıtlaSil
  28. siz buna mantık diyosanız siz mantık görmemişsiniz

    YanıtlaSil
  29. iyide biz okulda böyle öğrenmiyoruz ki...

    YanıtlaSil
  30. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nnnnneeeeeeeeerrrrrrrrrddddddddddeeee vvvvvvvvvviiiiiiiiiidddddddddddeeeeeeeeeeoooooooooo

    YanıtlaSil
  31. ne saçma site bu

    YanıtlaSil
  32. zükim bunu yaaa

    YanıtlaSil
  33. hoam çok iyi ya derslerimi daha iyi anlıyorum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  34. yazılım vardı hiç birşey anlamıyordum hocanın anlatıklarından ama sizi dinleyince anladım ve yazılıdan 85 aldım çok teşekkür ederim hocam

    YanıtlaSil
  35. mantık iy hoş taa sorulara gelince yapamıyorumm :(

    YanıtlaSil
  36. yha of bune yha mıy mıy mıy ....... içine daral geliyo yani...

    YanıtlaSil
  37. aq iğrenç
    ya midem bulandı mıymıntı şey ahaha

    YanıtlaSil
  38. xd ya fln yani

    YanıtlaSil
  39. bnm bildiim yane okulda gördüüm mantıkta p ve q varr bu ne alakaaa

    YanıtlaSil
  40. bu ney yaa mantık mı bu adam içms qibi anlatıoo ayrıca bu bizim qördüqümz mantk dersi deil önermeler flnda yok bndaa p ve q gibi aq az bişeyck bişe blyodk onlarıda unuttrdu !

    YanıtlaSil
  41. sağolun çok makbule geçti:)))

    YanıtlaSil
  42. bende matamatik ögretmeniyim siz burda tabi çok güzel anlarsınız sınıf degil bu yer gürültü yok arkadaşınızla konuşmak yok sınıfta bagırmıyor ögretmen direk anlatır bide bu ögretmen arkadaşımı sınıf ta dinleyin size yemin edrim bu hocam dan dan anlamasınız
    ama sizede çok teşşekkür ediyorum bölebi siteye girdiniz için biliyorum aramızda sadece sınav geceleri bu sitelere girenlerde var ama olsun hiç girmeyenlerde var

    YanıtlaSil
  43. ne anlatıyo bu yavşak

    YanıtlaSil
  44. ya sinir oLdum qeRçekTen ama ben öNeRmeLeRi isTiyoRum :((( bulaMıyoRuM bi tüRLü yha hani p_q wR offf offf aLakaSıZ bu :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gösterdi ya önermeleri öğretmen herkes tarafından doğruluğu yada yanlışlığı sabit olan ifadelere denir diye mesela 10-5=3 bu yanlıştır ve yanlışlığı herkes tarafından bilnir 10-5=5 buda doğrudur doğruluğu herkes tarafından bilinir

      Sil
  45. ama video açaılmıyo

    YanıtlaSil
  46. çk tşk ederm hocam yazıldan önce çk güsellll bir özet oldu

    YanıtlaSil
  47. çok teşekkür ederim hocam bn ve arkadaşım (kübra_serra) sizin sayanizde bu konuyu çok iii anladık saolun hocam kendi matematik hocamızdan hiç bişi anlamıoz sizde 1 kez dinleyince hemen anlıoz tttttttttttttttteeeeeeeeeşşşşşşşşşeeeeeeeeekkkkkkkkkkküüüüüüürrrrrrrrrrr eeeeeeeeeeeeedddddddddddddeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzz hhhhhhhhhhhoooooooooooooccccccccccccccaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  48. ya mantıkta p q r vebağlacı veya bağlacı ise bağlacı ve ancak ve ancak bağlacı var hoca bunları anlatmiyor ki.............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatli dnlemedn ne kdrda belli

      Sil
  49. bu ne yaa okuldaki konuyla alakası yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleme lan o zaman mala bak beyin fakiri

      Sil
  50. ğode lıta rozıba hakkığa halolka

    YanıtlaSil
  51. eji kurdım ğode da roziva ğuco

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam geleneksel inci sözlük ziyareti yapcaktık fakat sonra geç kalındığını ve ancak milli bi hareket gerektiğine karar verdik sonra size saldırmaya hazılandığımız için özür dileriz ama ananızı sikerin altınişer incisiker cCcincisikercCc

      Sil
    2. Lan ajdar kılıklı piç kurusu sana external harddisk sokarım ibne nin çocuğu travessti kılıklı lolita sürtün meden ısı elde ediliyorsa senin ananın amı kaplıca olmuştur artık bizede bu kaplıcaya girmek düşer

      Sil
  52. adam ol orospu çocuğu burası türkiye lan

    YanıtlaSil
  53. yaw kotadan fazla qidio ama :(

    YanıtlaSil
  54. Arkadaşlar bu işlem konu anlatımı mantık konusu ayrı bişey.

    YanıtlaSil
  55. ulan ne biçim yorumlar atıyorsunuz yaaa sizin gibi görgüsüzler yüzünden batıyoruz zaten kütükler beğenmediysen adam gibi beğenmedim de yaa

    YanıtlaSil
  56. site yönetimi açıklama yapıyo eski video diye. hala mantık değil işlem bu diyen kaskafalılar var. ayrıca hocaya mıymıntı diyenler, kimse size zorla izletmiyo bu videoyu. çok biliyosanız siz anlatında biz izleyelim. gerizekalılar.

    YanıtlaSil
  57. bn de fazla bşy anlamıom ama ynede hocaya sözüm war madem eski video kaldırın yenisini koyuun kardesim.. mantıkmış hay sizin mantıqınıza lan millete bşy öqretcekseniz adam akllı öqretnde işimize yarasın lan bu ne koymuslar moruqun sesini bik b*k anladınız mı yk..ha bde tşk edenler war onlarda yalaka haa hassktr böle derse calısmaya :P (katılan war mı bana)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi lan mal beyin olsa anlardın

      Sil
    2. Adam zamanından vaktinden ayırmış bir nebze olsun insanlığa fayda olsun belki bir insan faydalanır diye video çekmiş senin yaptığın bu terbiyesizliğe bak! Utan kendinden! Madem anlamıyorsun insanlara bok atçağına sorunu kendinde ara..

      Sil
  58. ya nasıl site mantık nerede

    YanıtlaSil
  59. Bunun okulda gördüğümüz mantık dersine benzer bi yanı yok :S

    YanıtlaSil
  60. elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. mantık dyorum kümeler anlatıyo salak yaaaa

    YanıtlaSil
  62. mantık mı bu salak

    YanıtlaSil
  63. bu ne doğru düzgn anlatmıo ayrıcaaa okuldakiyle alakası yokk! lütfen birisi bana doğru düzgün bir videolu anlatım sitesi söyleyebilirmi?! okuldaki hoca da anlatamıo zatennnnn!

    YanıtlaSil
  64. çok güzel anlatıyosunuz hocam :)

    YanıtlaSil
  65. :S ya ben mantık demiştim işlm demedimm (MANTIK) ve veya ancak ve ancak onları arıyom ben nerden çıkıyo bunlar a.q :@

    YanıtlaSil
  66. Sitenize yeni baktığım halde çok iyi buldum.Çok güzel anlatıyorsunuz HOCAM

    YanıtlaSil
  67. bu mantık konusunu biz okulda farklı gördük burda daha farklı:S

    YanıtlaSil
  68. Anlamadıklarımı anladım teşekkür edrim =)

    YanıtlaSil
  69. bizm hoca bize başka anlattııı ne saçma biz p,q,r şeklinde öğrendikkk:(

    YanıtlaSil
  70. Bu çok değişik mantık değil ki bu biz p,q,r diye oğrendik çok fereksiz olmuş

    YanıtlaSil
  71. allah razi olsun cok güzel anlatmışsınız hocanın anlatıgında hic bisey anlamadım ama simdi daha iyi anladımm

    YanıtlaSil
  72. selen yıldız31 Ekim 2011 15:38

    hocam siz hangi devirde kaldınız ? :) :)

    YanıtlaSil
  73. çok iyi anlatıyosunuz ama keşke biz anlasak nerdeeeeeee :)

    YanıtlaSil
  74. la okul da p ve q die islioz burda neyden bahsedio anlamadım analyannn?

    YanıtlaSil
  75. la bu bizim gördüğümüzden çok farklı

    YanıtlaSil
  76. snn anlattıgın konunun amk bune lan yawsak!!!!!

    YanıtlaSil
  77. bu hoca başka bizim hocamız başka anlatıyor :D bu arada selaam :D

    YanıtlaSil
  78. bugün biter inşallah bu konu yaa :) bide mantık yazıyo kümeler çıkıyo ne iş :)

    YanıtlaSil
  79. abi mantık ara mıştım ya?bu ne şimdi.
    tabi mantıksız olduğunuz için mantık sizde ne arasın dimi:)

    YanıtlaSil
  80. mantığı bulan varmı?
    ......

    YanıtlaSil
  81. off.. mantık yazıyor, başka bi konu anlatıo.. allahm yaa :D

    YanıtlaSil
  82. dinlerkn uyumuşm .. annm uyndrdı çok sağoln hocm çok güzl bi rüya grdüm :D

    YanıtlaSil
  83. anlıyorumsayenizde çok güzel teşekkkürler

    YanıtlaSil
  84. çhok gslll anlatmşnız eweğe saygı brzzzzzzz:DDDD

    YanıtlaSil
  85. De morgan kuralıyla özelliklerini vermemişsiniz ama yine de sağolun

    YanıtlaSil
  86. Hocam bizim hocadan iyi anlatmışsınız.Çok teşekkür ederim.Bana göre yavaş değil.Akıcı ve eğlenceli!Dinlerken hiç sıkılmadım! :D

    YanıtlaSil
  87. emeginize saglık

    YanıtlaSil
  88. ortada bir emek var ve gerçekten çok güzel anlatılmış teşekkürler

    YanıtlaSil
  89. Hocam Elinize Dilinize Sağlık Çok Büyük Kolaylıklar Sunmuşunuz.

    YanıtlaSil
  90. çok güzel ANLatmışInız saolun hocam ...

    YanıtlaSil
  91. süpersiniz hocam 1 ayda yapamadığını 15 dk yapmışsınız hocamın

    YanıtlaSil
  92. Hocam, teşekürler...

    YanıtlaSil
  93. hocam emeğinize sağlık ufaklığa da selamlar :)

    YanıtlaSil
  94. Çok güzel anlatmışsınız hocam.Ben YGS'ye hazırlanıyorum ve en son 9. sınıfta gördüğüm bu konuyu sayenizde hatırlayıp 15 dakikada anladım.

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  95. çok teşekkürler okuldaki hocamızın anlattığından bir şey anlamadım sizin sayenizde tüm konuyu anladım Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  96. öncelikle şunu belirtmek istiyorum hoca Allah razı olsun güzel anlattmış fakat bazı konularıda işleseymiş veya da anlatsaymış mesela önermenin olumsuzu,niceleyicilerden bir kaç örnek yapsaydı süper olurdu ama yine de güzeldi.

    YanıtlaSil
  97. Örnekler az ama olsun genede güzeldi anladım saolun hocam . ! Ha begenmeyen Varsa S. Gitsin Dersaneye para versin adam bedavaya anlatıyorsana , hala mıymıntı yapıyorsunuz salak sınız !! yok anlamamısmıs s. git anlama sen anlamıyorsun diyen bu adam burda sizin gibi kişiliksiz gerizakalılardan , azarmı yiyicek ? bu konuda düello edicek varsa buyursun geLsin !

    YanıtlaSil
  98. EMEĞİ GEÇEN TÜM HOCALARDAN ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  99. Daha güzel olabilirdi.Yine de emeğe saygı.

    YanıtlaSil
  100. Teşekkürler hocam,yararlı olucaktır...

    YanıtlaSil
  101. çok teşekkürler gerçekten allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  102. hocam çok saolun, yarın sınavım var sizin sayenizde cok iyi anladım tesekkürler

    YanıtlaSil
  103. Çok süperr Saolun Hocam
    ''->> EMEĞE SAYGI BEĞENMEYEN DERSANEYE GİTSİN PARA VERSİN ADAM BEDAVA ANLATIYO İŞTE DAHA NE..<<-''

    YanıtlaSil
  104. nihayet soru çözmeye başlayabildim.sağolun da şu küfürlü yorumları kaldırsanız mide bulandırıyor

    YanıtlaSil
  105. süper ekol hoca sitesi bütün dersleri anlaşılır anlatıyor keşke dil anlatımda olsa.............:D

    YanıtlaSil
  106. oLdm oLası İnternette dinlediklerimi anlarım. birebirr anlatılan derslerdede mukemmel anlarım ama sınavda zorlanıyorum .s sankı beynım duruyor .s ! bunun pratik yolları yokmu program yapıyorum uymakta zorlanıyorum .s .s .s herkeste programlı calıs dıyor o bende ıse yaramıyor .s

    YanıtlaSil
  107. gerçekten çok iyi anlatıyosunuz ben12.sınıfım ve tekrar etmiş oldum çok iyi oldu gerçekten çok teşekkür edrim :)

    YanıtlaSil
  108. yarın matematik den yazılı olcaz inşallah yüksek alırızzz....

    YanıtlaSil
  109. hocam ağzınıza sağlık harika bir şekilde anlatmışsınız teşekürlerimi iletirim...

    YanıtlaSil
  110. hocam mmükkeeemmmeeeeelllllllllllll...:D

    YanıtlaSil
  111. hocam mükemmel anlatıyosunuzzzz :) :)

    YanıtlaSil
  112. Hocaa AnLatamıyon Dikkat et Az Daha ÇaLış KonuLaraa :D :D


    OguzHann

    YanıtlaSil
  113. Hocam Gayet iyi anlatıyorsunuz ... Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  114. hocam ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  115. HoCam Gayet İyi AnlatmışSın Tek en son Anllattıüın Yer biraz Alakasızdı Bzimi konularımız la Siz burda Sizin hakkınızıda küfür eden kötü anlatıyosun Diyen ezik Bebecanlara Bakmayın Gayet iyi anlatıyosun 10 numarasın helal olsun Emeğe SAYGI ..

    YanıtlaSil
  116. cok yasa :) hocam güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  117. çok güzel anlatmışsın hocam :D o beyenmeyenlere einstain gelse anlatamaz merak etme :D

    YanıtlaSil
  118. harika olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  119. teşekkürler çok güzel olmuş video (şu fizik konusuna kadar :( )

    YanıtlaSil
  120. çok iyi allah razı olsun bayıldım güzel anlatıyo...:))

    YanıtlaSil
  121. hocam çoooook tşk.ler çoook güsel anlatmışınız 9. sınıfta işlemiştik son sınıftayım ygsye hazırlanıom tabi unutmuşuz bizim için çook güsel tekrar oldu emeğinize sağlık :) :D ;)mrv66

    YanıtlaSil
  122. hocam teşekkür ederim. gerçekten çook saolun işimize yaradı emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  123. iyi anlattı ama arada bir çocukla uğraştı biraz komik oldu :D

    YanıtlaSil
  124. sagol pasam :D

    YanıtlaSil
  125. çok teşekkür ederimm yhaa gerçekten çokk iyyii allah razı olsun

    YanıtlaSil
  126. Teşekkür ederim. İlk defa dinlediğim bi konu ve anladım cok mu zekiyim ne :D Şaka bi yana emeğinize sağlık hocam : )

    YanıtlaSil
  127. Dersi boşuna dinledigimi videoyu izleyince anladım gerçekten güzel anlatıyosunuz emeginize saglı :)

    YanıtlaSil
  128. super ötesi seyler

    YanıtlaSil
  129. esen matematik kitabı


    http://turbobit.net/e758x6vtb6ba/11. sınıf esen konu anlat.rar.html

    http://hotfile.com/dl/144212966/ff2f741/11._snf_esen_konu_anlat.rar.html




    yaprak test

    http://turbobit.net/wra7jax82vir/sinav_yayinlari_10_11_sinif_matematik_yaprak_test.rar.html

    http://hotfile.com/dl/144228076/917ef25/sinav_yayinlari_10_11_sinif_matematik_yaprak_test.rar.html


    biyoloji ygs

    http://hotfile.com/dl/144237693/1581115/bio_ygs.rar.html

    YanıtlaSil
  130. hocanın ses tonu çok seksi

    YanıtlaSil
  131. YGS'ye hazırlanıyorum öğrendiklerimi hatırlamak istedim.gayet güzel anlatmış hocamız...

    YanıtlaSil
  132. Allah sonsuz razı olsun

    YanıtlaSil
  133. Ne kadar saçma yorum yazanlar olmuş yazık ya. Hoca o kadar gayret etmiş konuyu anlatmış;yok ses tonu ne biçim yok canım sıkıldı yok ne diyor bu falan? öncelikle böyle yazılar yazarken kendinize bakıp utanmıyorsunuz sanırım ki ağzınıza geleni düşünmeden yazıp yollamışsınız. Ortada bir emek var herkes çok zeki madem burada ne işiniz var? Tanımadığınız bir insanın arkasından gıybet yapacak kadar nasıl düşebiliyor bu Türk nesli? Hocanın emeğine sağlık. "Allah razı olsun"dan başka ne denilebilir..Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  134. cok sagolun cok güzel olmus

    YanıtlaSil
  135. oglum cok yasa .d.d burda sadece abiler yok ablalarda var :):).d

    YanıtlaSil
  136. saol panpa bir boka yaramadı.

    YanıtlaSil
  137. inci'nin yancıları ergen gibi kokutmuş burayı sanki götünüzü kurtaracak gibi mal mal şeylerle uğraşıyorsunuz

    YanıtlaSil
  138. çok güzel bir anlatım..tesekkürler

    YanıtlaSil
  139. şu anlatamıyo diyenler kendiniz bilseniz zaten açıp dinleme ihtiyacı duymazdınız. bilmiyosunuz ki dinliyosunuz. ha madem öyle kendiniz anlatın dicem ama kalsın ya cidden :) çok güzel anlatmış emeğine sağlık çok doğal ve öğretici olmuş.

    YanıtlaSil
  140. süpersin hocam :DDD

    YanıtlaSil
  141. teşekkürler temiz iş

    YanıtlaSil
  142. bu video sayesinde mantığın bütün testlerinde full çekiyorum eyw hocaaa

    YanıtlaSil
  143. işte kimin hocası yaa ibrahim hocam eline diline sağlık =)

    YanıtlaSil
  144. TSKLER HOCAM..

    YanıtlaSil
  145. Çok saolun.Bizim hocamız hiç bişey anlatamıyodu yazılı var dedi bu videoyu izledim gerçekten çok teşekkürler çok faydası oldu emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  146. oh be 2. izleyişim yuttum konuyu çok saolun.

    YanıtlaSil
  147. konu cok iyi anlatılmış olabilir ama ya örnekler?

    YanıtlaSil
  148. cok guzel anladım ama soru cozedı iyi olurdu

    YanıtlaSil
  149. ne kadar çok boş insan var ya yetişen nesile bak edebinizle yorum yapmasını bile beceremiyorsunuz begenmediysen izleme bu kadr uzatmanın anlamı ne

    YanıtlaSil
  150. Teşekkürler....

    YanıtlaSil
  151. Dershanede bile anlamamıştım ama burda anladım teşekkürler hocam. Siz öğrenmek istediğiniz için izlememişsiniz ondan anlamadım yorumları geliyo. mana bulmayın bence matematiğin de kolay konularından biridir. gerekli her şey iyi anlatılmış tekrar teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  152. Buna işlem diyen gerizekalılar kim allasen ya ne boktan insanlarla aynı yaşlardayım.. Hocamız kokuşmuş dershane hocaları gibi derste mıymıntılık yapıp paranızı sömürmüyor, bedavaya izliyorsunuz beğenen izlesin beğenmeyen izlemesin. Eminim bu aklınızla makine mühendisliğine girersiniz.

    YanıtlaSil
  153. çok biliyormuş gibi anlatılanları beğenmeyip saçmasapan şeyler yazanlar çok merak ediyorum eşek yüküyle para verdiğiniz hocalarınızdan anlayabiliyor musunuz? İstemeyen izlemesin, nankörlük yapmasın. birazcık emeğe saygı, birazcık insanlık.. 2 kelime öğrenseniz zarara girmezsiniz korkmayın.

    YanıtlaSil
  154. süper bişey, ellerinize ve ağzınıza sağlık hocamm

    YanıtlaSil
  155. Hocam gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz, çok sağolun ama biraz daha ayrıntıya giremez misiniz? Bu kadarını bile anlayabiliyorsam biraz daha ayrıntılı anlatırsanız heralde asla unutmam...

    YanıtlaSil
  156. adama hakaret edecekseniz, anlattıklarını eleştirecekseniz izlemeyin kardeşim bizim halkımıza iyilik yaramıyor. ben kendi adıma anlatan öğretmene çok teşekkür ediyorum emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  157. hocam cok teşekkürler.bişe sorcam bu bastaki fon müziğinin adı ne gerçekten cok hoş moral verici :)

    YanıtlaSil
  158. çok güzel anlatıyorsunuz çok teşekkürler hocam:)

    YanıtlaSil
  159. çok güzel allah razı olsun

    YanıtlaSil
  160. bu hoca matamatikden anlamıyor la :D az daha sınavda batırıyordu beni önerme hüküm bildiren ifadelere denir illa doğru olcak diye birsey yok :D

    YanıtlaSil
  161. Çoooooook güzel anlatmışsınız hocam teşekkürler .

    YanıtlaSil
  162. saolun çok isime yaradı .. :D

    YanıtlaSil
  163. Ben bu sene 9.sınıf olucam ve önceden konuları öğrenmek istedim dinledim konuyu anladım fakat her soruyu yapamıyorum..

    YanıtlaSil
  164. Ben 9.sınıfa geçicem yorumları okudum eski video diyenler var bn şimdi yanlış bişeymi öğrendim

    YanıtlaSil
  165. nermin uludoğan24 Temmuz 2012 13:44

    Hocam çok sağolun. TEŞEKKÜRLER. 42 yaşında öğrendim bu konuyu :).

    YanıtlaSil
  166. Sorumluluk sınavlarım var Allah razı olsun hocam sevmezdım bu konuyu derste dınlemedım ama kafama bır seyler soktunuz sağ olun

    YanıtlaSil
  167. hocam ßen bu konuyu hic sevmezdim ama sayenizde artık seviyorum.OrtaLama yükseLtme sınavım için iyi bir artı kazandırdı . SaoLun :)

    YanıtlaSil
  168. 6 kez izliyorum ama hala bişey girmedi aklıma ilk giriyo yapıcam diyorum ama olmuyor napcam ben amk ya :(

    YanıtlaSil
  169. çok teşekkür ederiim !

    YanıtlaSil
  170. çok ama çok güzel anlatıyorsunuz beğenmeyen de izlemesin hem boş yere gürültü yapıyorlar küfür edenlere sesleniyorum seviyenizi aile terbiyenizi gösterdiğiniz tebrik ederiz hocam elinize sağlık çok ama çokkk tşk ederiz

    YanıtlaSil
  171. başarılı :=)

    YanıtlaSil
  172. saolun da, konunun özeti sadece bu mu ?

    YanıtlaSil
  173. çok yardımcı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  174. Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  175. Allah razı olsun çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  176. çoğu şeyi anlıyorum ama ancak ve ancak konusuna gelince herşey bitiyo çünkü ben açık öğretimden okuyorum okul ortamı olmadığı için biraz zorlanıyorum ltfn biri bana yardımcı olsun :(

    YanıtlaSil
  177. burdakı şarkıyı bılen varmı

    YanıtlaSil
  178. Berbattı hocam bu neya

    YanıtlaSil
  179. hocam allah razı olsun anladım :) yapamadığım sorular hala var ama canınız saolsun onlarıda öğretmenlerime sorarım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS