Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji 9.sinif enzim atp metobolizma videolu konu anlatimi ekol hoca

Merhaba arkadaşlar ekol hoca biyoloji dersleri ekibimizle artık konuları bitirdik sizlerle yayınlıyoruz. Bugünkü konumuz ekol hoca lise 1 9.sınıf biyoloji enzim atp metobolizma konusu videolu anlatımı dır. 9.sınıf Enzim atp metobolizma konusu nda geçen kavramlar apo enzim ribozom lizozom aktif bölge aktivasyon enerjisi substrat aktivatör maddeler rh fosforilasyon kavramlarını aşağıdaki 9.sınıf biyoloji dersleri vidyosu kuşağında açıklıyoruz inceliyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1-A.Biyolojik Katalizörler "Enzimler" Yazılı Konu Anlatımı
1-B.Enerjinin Temel Molekülü "Atp" Yazılı Konu Anlatımı
1-C.Metabolizma Yazılı Konu Anlatımı
1-D.Enzim,Atp ve Metabolizma Yaprak Testi (1)
1-E.Enzim,Atp ve Metabolizma Yaprak Testi (2)
2.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Videolu Konu Anlatımı
2-A.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yazılı Konu Anlatımı
2-B.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yaprak Testi (1)
2-C.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yaprak Testi (2)

226 yorum:

  1. Allah bu siteyi kurandan razı olsun

    YanıtlaSil
  2. AMİN.. HERKESTEN RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  3. walla emege full saygı benden

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ekol hoca site kodunuzu seve seve anasayfama ekledim gönüllü olarak
    güzel site ;)

    YanıtlaSil
  5. gerçektende süper yaaaaa

    YanıtlaSil
  6. mükemmel site her zaman takip edeceğim

    YanıtlaSil
  7. http://alimervem.azbuz.com
    bu siteye ekledim hayırlı olsun kendi sitemdir sizin sayenizde büyük seyler basardık tesekkür ediyorum ekol hoca ve yandaslarına

    YanıtlaSil
  8. herkese övgülerinden dolayı bizde teşekkür ediyoruz. Sizlere ücretsiz hizmet vermeye inşAllah devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
  9. gerçekten süper bir site çok güzel anlatıyorsunuz tam yani süper bakşa birşey diyemiyorum sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. anlatmnız hoşuma gitti böyle giderse işledigim dersler süper pekişecek buda bizim yararımıza olacak teşekkürler ekol hanım şeyma'nur

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim ekol hoca

    YanıtlaSil
  12. allh razı olun sızden yaaa süperrr ((:

    YanıtlaSil
  13. çok tşk Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler anlamadığım veya tekrar etmem gereken konuları burdan tekrar dinleme şansım var

    YanıtlaSil
  15. teşekürle hepinize

    YanıtlaSil
  16. tahtaya bne yazdığı görünmüyo bide e postayla soru sorma şansımızda olsaydı daha iyi olurdu bence

    YanıtlaSil
  17. süper bi site insanın ders çalışası geliyo

    YanıtlaSil
  18. teşekkkür edrim arkadaşlar ve bn için emek vrnlere teşekkürerim

    YanıtlaSil
  19. t$krler sze..!!!! ama brz dha detaylı anlatırsanz bide tum konular olrsa sewnrz

    YanıtlaSil
  20. inci kimse bu nu kuran elini öpüyümm teşekkürler bizim hocalardan bile daha güzel anlatıyolar

    YanıtlaSil
  21. ekol hocam bn 10.sınıfa gidiyorumm okonuları da koyarsanız çok güzel olur müfredat değiştiği için daha hiç bir sitede yeni konuları bulamıyorum bizim hocada nasıl hoca omuş bilmiyo kimse anlamıyo

    YanıtlaSil
  22. cokk karıskk yhaa off bu sene basımaa bela olcakk gıbıı:((

    YanıtlaSil
  23. ekol hocaya teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. çok teşekkürler süpersinizzzzzz

    YanıtlaSil
  25. enzimler de kelimeler yabancı olduğu için anlaşılmıyoo

    YanıtlaSil
  26. çok güzel ve yararlı bir site emeği geçenlere teşekkürler...

    YanıtlaSil
  27. müthiş bir site (emre)

    YanıtlaSil
  28. çok iyi anlattınız.yararlı bilgiler verdiniz
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. çok süper olmuş gerçekten , teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  30. çok güzel olmuş devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  31. ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK İŞİME YARADI

    YanıtlaSil
  32. hocam çok teşekür ederim çok iyi anlatıyorsunuz derste anlamadığımı şimdi anladım

    YanıtlaSil
  33. teşekkürler...(emre)

    YanıtlaSil
  34. hocam 9.sınf derslerinde biraz daha detaylı anlatsa ii olur (ömer)

    YanıtlaSil
  35. herkes ismini parantez içinde yazsın (haydar)

    YanıtlaSil
  36. teşekkürler sayenizde sınavdan yüsek aldım

    YanıtlaSil
  37. Gerçekten Güzel

    YanıtlaSil
  38. gerçekten çok süper anlatıyosunuz çok saolun . sayenizde anlamaya başladım yazılı kaynakları biran önce çıkarırsanız çok sewinirim onlara çok ihtiyacım var xD

    YanıtlaSil
  39. ÇOOK TŞK HOCAM ÇOOK GÜZELDİ İŞALLAH SİZİN SAYANİZ DE İYİ BİR NOT ALIRIM İYİ BİR NOT ALIRSAM DUALARIM SİZİNLE OLACAK BANA DUA EDEİN İYİ BİR NOT ALDIĞIMDA SİZE CEVABI GÖNDERECEM

    YanıtlaSil
  40. BİŞEY ANLAMADIM LLAWWW NE BİÇİM ANLATIYORSUN HOCAAA BU NE İŞŞ AÇIK ANLATIN Bİ GİRDİNİZ SUBSTRATA Bİ ÇIKTINIS KATABOLİZMADAN qüzel ANLATIN.........ÖMER

    YanıtlaSil
  41. çok güel anlatıyosunuz hocam. çok tşk ederim. çok yararı oluyo. sürekli takip ediyorm siteyi.
    Yalnız tüm konular olursa gerçkten Çok daha iyi olr (:

    YanıtlaSil
  42. çok saolun hocam walla hakkınız ödenmez bunların dewamlarınıda istios çooooook saolun

    YanıtlaSil
  43. çok güzel ya çok şeyler başardım bunlar için sizlere ço teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  44. gerçekten cok saoln .. sayesnzde snavm çok iyi gçti..teşekkürler ALLAH razı olsun..

    YanıtlaSil
  45. allah razı olsn bunun sayesinde biolojimi kurtardm ilk yazılım 14 2.yazılım ise 85 oldu yaaa wlaaa allah razı olsn kurandan hocalarında eline diline sağlık:)

    YanıtlaSil
  46. dinlerken bazen uykum geliyo ama yinede böyle şeylere katkı sağladığınız için gerçektn çok saoln yarın yazılım var ilki 75 di bakalım bu kaç olacak

    YanıtlaSil
  47. çok tsklr ekol hoca ilk yazılır 35ti (S) bakalım şimdi nolcak

    YanıtlaSil
  48. çok teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  49. gerçekten çok süper anlatıyor.emeği geçen herkesten Allah razı olsun.ama hücrenin yapısınıda anlatın Allah aşkına anlamadım sizin yayınlamanızı bekleyorum

    YanıtlaSil
  50. ya ama ben video istemiyo m test istiyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  51. sitenizi her zaman takip ediyorum çalışmayı hç sevmyrm yani deftrn başına oturup saatlerce çlşmk bna gre dgl sayenzde sklmdn öğrnyrm...

    YanıtlaSil
  52. Yorumlarken türkçe kunlanalım !!!

    YanıtlaSil
  53. osman kardeş ''kunlanalım'' türkçe bir kelimemi? bende sana aynı uyarıyı yapıyorum burdan.

    YanıtlaSil
  54. başka hoca yok muuuuu

    YanıtlaSil
  55. süper Türkçe bir kelime değildir maximus cidden çok iyi bu gösterimler ilk yazılı sonucum 59 du ikincisi 89 oldu yarın da üçüncü yazılım var.

    YanıtlaSil
  56. bu ne yaaa yazılar gözükmüyo hızlı hızlı anlatıyo biraz yavaş!

    YanıtlaSil
  57. çok güzel çok işime yaradı 1.den 66 almıştım saoğlun 2.den 98 aldım çokk eşekkürler...

    YanıtlaSil
  58. SİZİN SAYENİZDE İLK SINAVIM 95 İKİNCİ SINAVIM 100 ÇOK SAĞOLUN :)

    YanıtlaSil
  59. waalla süper site kota aşıyomu

    YanıtlaSil
  60. çok sağolun şimdi daha iyi anladım çok çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  61. Bİ KERE EN BASTAN İZLEMEYE BASLARSAK ENZİM REAKSİYON HIZINI ARTIRIR GRAFİĞİN BASINA AKTİVASYON ENERJİSİ YAZMASI GEREKİODU ENZİMSİZ REAKSİYON HIZI AZ OLUR ENZİMLİ AKTİVASYON ENERJİSİ FAZLA OLUR :))))

    YanıtlaSil
  62. HOCAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... :D

    YanıtlaSil
  63. ne diyor bu mal anlayan var mıı!!!!

    YanıtlaSil
  64. ALLaH RaZı OLSuN HePiNiZDeN :D

    YanıtlaSil
  65. waLa saoLun hocam sayenizde örendik o beqenmeyenler cok iyi biliyosa nie burayı izleme ihtiyacı duyuyoo abuk subuk yorumlar yapılması sacma en azından emeqe sayqı !

    YanıtlaSil
  66. walla yaa hoca sayesinde ii çalışıp geçeceğim sınavı inşallah

    YanıtlaSil
  67. allah bu siteyi kurandan razı olsun yaa alah tuttuğunu altın etsin inşallah yarınn yapacağım sorularıı

    YanıtlaSil
  68. hoca biraz fazla hızlı anlatıyor,karışıyor.

    YanıtlaSil
  69. herkes haddini bilsin doğru konuşsun.ister beğen ister beğenme küfür etmeye kimsenin hakkı yoookkkk!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  70. asmin yörükoğlu der ki:
    sizin sayenizde yazılıdan ve sözlüden 100
    aldım.bende biyoloji öğretmeni olmak istiyorum.
    biyoloji bahseder canlılardan
    sizin sayenizde çok mutluyum
    inşallah daha da iyi olur
    sizi çok SEVİYORUM.
    1234567890

    YanıtlaSil
  71. emeğınıze sağlık mıllı eğıtım bıze değısık bı hoca gönderms anlamıos biş...

    YanıtlaSil
  72. olm adam gibi yorum yapın.(küfür edenler!!) lys hazırlanıyom türevde problemim vardı dikkatli dinleyip güzelce not aldım.sonuç olarak da deneme sınavlarında istatistiksel olarak ii bi artış yakaladım.emeğe saygı!

    YanıtlaSil
  73. hocanınne dedigi anlaşılmıyo tebeşirin sesi rahatsız ediyo tak tak .hiç bişey anlamadım ben böyle videonun...

    YanıtlaSil
  74. bütün yorum yapanların hepsi mal gerizekağlı ahmak şapşal pislik it adi ve şerefsizdir

    YanıtlaSil
  75. sen de yorum yazmışsın salak

    YanıtlaSil
  76. süper ders ya butun konular anlatıyor

    YanıtlaSil
  77. yha super ders anlatım

    YanıtlaSil
  78. la sız dınleyın burda hocaların dersınde uyuyun ondan sonra yha cok quzel olmus daaa cok quzelmısde bılmem ne bılmem ne ne la bu olum derslerı kacırmayın hocayı dınleyın zaten aklınızda coqu seyler kalır yanı ben mesela bırazcık bakım dedım nasılmıs dıye :P

    YanıtlaSil
  79. bıde arkamdan kımse konusmasın la karkamda da qozum var kufur mufur no

    YanıtlaSil
  80. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lan varya arkamdan konusan top olsun oke sıe len ya bıse yazmazmıyım

    YanıtlaSil
  81. okuLdakinden daHa iYi anLıYorum aRtık okuLa GitmiCem :)

    YanıtlaSil
  82. offffffffff 9.sıf konusu dellllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  83. bence hiç güzel bi anlatım yok yorumu olumlu olanlara katılmıyorum.Ne kendimi ne de sizi hocam kandırmıyayım.Siz daha iyi bir anlatım sergiliyebilirsiniz.biz ise ona göre yorumumuzu yapar ve anlamış bir sekilde sitenizden ayrılabiliriz.İş bizi bu sitelere yöneltmek için yapılacak degişik görsellere dayalı bir anlatımda bitiyor.ben lise 1e gidiyorum.Daha degişik anlatım yollarına yönelmeniz dilegiyle iyi günler.....

    YanıtlaSil
  84. hm bu arada ben ezine

    YanıtlaSil
  85. lan o kufur sayan arkadas adam gibi konus begenmiosan izleme allahalla izleme kardeşim zorla deilki adamlar çok ii anlatıyo laf neden atıyon bos yere salaksıın olum sen

    YanıtlaSil
  86. walla biyolojiden bişey anlamıyordum sizin sayenizde adam akıllı bi not alacam yazılıdan atanıza dedenize rahmet danke schön...

    YanıtlaSil
  87. gercekten guzel bır sıte anlatımıda ıyı ancak tahtaya yazılanlar gozukmuyor ve ben not alarak calısan bırıyım.Acaba beyaz tahta kullanabılır mısınız?Eger bu kadar cok ayrıntı varsa yandık :S
    Emegı gecen herkese teker teker tesekkur ederım ama bırde yapamadığımız soruları yazmak ıcın bır kose yapsnız ve cevaplasanız coookkk guzel olur :)

    YanıtlaSil
  88. bence harika bir site ve çok yararlı szin sayenizde çok iyi pekiştiriyoruz benim işime çok yaradı çooook teşekkürler.....ÖZGE

    YanıtlaSil
  89. kacıncı sınıf ıcın hocam bu videol

    YanıtlaSil
  90. hocam;supsıtrak derişiminde çizdiğiniz grafikte nedentepkime hızı yükseldikten sonra aynı seviyede ilerlemedi?

    YanıtlaSil
  91. yarınki sınavm iyi geçer inş emege sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  92. ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN...

    YanıtlaSil
  93. HOCAAAMMM yhaaa bunlarr yetmiooo testt çözümüü istioss ama klasikkkk yanii klasikk derkenn videodan deilll biss çözcess şimdii süperr, dediğimdeee olursaa tadından yenmeyeceeeekk
    ellerinize sağlık hocamm sizinn sayenizdee yüksek notlarr alıossss walaa hakkınızı helall
    ediiinnnnnn:):):)

    YanıtlaSil
  94. ekolhoca.com ve bu siteyi uzun süredir takip ediyorum.Gerçekten işime çok yaradı.Allah sizden razı olsun.Yazılılarımda yükselme var.Yarın ki yazılıdan inşallah yüksek alacağım.Tekrar teşekküler Ekol Hoca'm

    YanıtlaSil
  95. ekol hocam çok tesekkürler bu konuyu hiç anlamamıstım ama simdi çok iyi anladım..ben konuyu not aldığım zaman daha iyi anlıyorum ama bu videoda yazılar tam anlasılmıyorr..

    YanıtlaSil
  96. Allah sizden ve bu öğretmenlerden razı olsun hepinize cok teşekkürler sayenizde ouldaki en dandik biyolojiciden 100 aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
  97. wala hocam güzel yapmışsınız EmeĞE SaYgI ltf bizm biyolojici de sınavları bugün okyacak SAYENİZDE 5 bekliyom

    YanıtlaSil
  98. ßu nE bölE yaa h0cam ßii k0nuyU anlatamadınıZ....

    YanıtlaSil
  99. mümkünSe h0caM teßeşiR kullaNmayıN teßeşiR sesindEn dediqinizİ anlamıy0ruM...mk!!

    YanıtlaSil
  100. siZe daha iii biR site öneriy0rum arkdşlaR
    cebirsel.com

    YanıtlaSil
  101. hocam gerçekten çok güzel anlatıyosunuz ama biyerden sonra ipler kopuyo karışıyo herşey anlamıyom şu biyolojiyi yhaa ://

    YanıtlaSil
  102. bnce güzl olmş snavımıza çk yrdmcı oldu tşkkürler

    YanıtlaSil
  103. ANLATIM ŞEKLİ ÇOK GÜZEL.. =)

    YanıtlaSil
  104. ya ben biyolojiye çalıştığım kadar hiç bir derse çalışmıyorum.anlıyorum da ama sorularını çözemiyorum.s

    YanıtlaSil
  105. Yarın biyoloji sınavı olanlar

    YanıtlaSil
  106. ya çok bulanık gözüküyor :S

    YanıtlaSil
  107. helal bizim hocadan iyi anlatıyorsunuz hocam çoook tşkler :D

    YanıtlaSil
  108. bende çok beğendim devamını her zaman bekleriz

    YanıtlaSil
  109. yukarıda yazılanlara bakarmısınız bi terbitesizler ister beğen ister beğenme ama karışama yaaa!!!!!!gerizekalı

    YanıtlaSil
  110. bizim hocamızda sizin gibi çok güzel anlatıyor çok tşkürler

    YanıtlaSil
  111. emeğe saygı çok güzel anltıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  112. çok teşekkürler. Emeğe saygı!

    YanıtlaSil
  113. gerçekten güzel anlatıyorr emeğe saygı için bu siteyi paylaşalım..

    YanıtlaSil
  114. çok yaşayın hocam :)
    Yarın sınavım var 70 altı alırsam hoca dövecek valla xD

    YanıtlaSil
  115. ilk notun 23 diğer notum sizin sayenizde 10 oldu :((((((((

    YanıtlaSil
  116. oha benimde ilk notum 23 umarım sonum senin gibi olmaz dostum . tırstım valla.

    YanıtlaSil
  117. hoca bok gibi anlatıo ayrıca benden önce yazanın adı ne söylesene

    YanıtlaSil
  118. ne emği yaaaaa nedir ki bi şey yazmak için neden arıyorsunus bunuda bilin ki tilki hep konuşur yalan söyler ama hiç bir verim almaz yani anlamadıktan sonra hoca isterseniz albert einstein olsun işe yaramaz...

    YanıtlaSil
  119. reasiyonlarda .... başlatan diyor o bölümü yazar mısınız ??

    YanıtlaSil
  120. tşk ederim bu konuyu çok iyi anladım sayenzde çk gzl olmuş

    YanıtlaSil
  121. müthiş bi site olmş çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  122. emeğe saygı lütfen bu ne ya izlemk zorunda deilsnz siz anlamıosnz üstüne bide laf çarpıosnz bnce hoca gayette güzel anlatıo...

    YanıtlaSil
  123. GÜZEL AMA BULANIK OLMASA VE SES KALİTESİ YÜKSEK OLSA DAHA GÜZEL OLACAK

    YanıtlaSil
  124. admin eğer yorumlara bakıyosan lutfen bu uzun vıdeoları ayırın konuları bırlestırme parca parca olsun

    YanıtlaSil
  125. Difüzyon ve ozmoz ile ilgili konu anlatımı lazım acil!!

    YanıtlaSil
  126. Videolar açılmıyo yaaa!!! Pazartesi sınavım var lütfen admin bi el at!!!

    YanıtlaSil
  127. Videolar açılmıyor gerçekten ,benimde çarşambaya sınavım ..:((((() :(

    YanıtlaSil
  128. videoların bazıları hatta büyük çoğunluğu açılmıyor

    YanıtlaSil
  129. iğrenç lan bu ıyyyyyyy !

    YanıtlaSil
  130. video acilmiyorrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  131. bu ne yaw wideolar açılmıyo sabahtan beri deniyorum ama boşş bunasıl site sinir oldum haaaaaaa:/

    YanıtlaSil
  132. Çok fazla güzel yorum var bende merak ettim konuyu anlamadım çünkü ama açılmıyo :S

    YanıtlaSil
  133. bu video neden acılmıyo

    YanıtlaSil
  134. acılmıyo be bari siteyi kaldırında ortadan oyalanmayalım burda uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  135. bu video açılmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

    YanıtlaSil
  136. offf yaaa açılmyo sanki süs diye koymuşlar görünüşte video var ama bi işe yaramıyo

    YanıtlaSil
  137. testi sözlü olarak çözmesi hiç werimli deil bence..:(

    YanıtlaSil
  138. valla ben açtım izledim ama gene anlamadım :((((( :((( :((((((( ne yapacam off offf alacam zayıf oturacam ya nerden gittim anadolu lisesine ya kazık soruyolar

    YanıtlaSil
  139. hocam cok saoluun sayenizde sınavada 5 i alacağıım... Şu size abuk subuk konusanada benden bi diss//fazla konusma alırlar asagıya.Bİ YERLERİN KALKMIŞ bihtere yapılanları sana yaparım vallaa..!

    YanıtlaSil
  140. Emeğinize sağlık.
    Çok faydalanıyorum sitenizden.

    YanıtlaSil
  141. hocam çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olmuş.anlamamıştım enzimleri

    YanıtlaSil
  142. mucize yemin edrim mucize bunlar evde dershane

    YanıtlaSil
  143. Anlatım güzel teşekkür ederim ama 9.sınıf için biraz hızlısınız hocam.

    YanıtlaSil
  144. çooooookkk teşekkkür ederim allah başarılarınızın devamını getirsin sağolun :) :)

    YanıtlaSil
  145. valla elinize sağlık süper olmuş ya :)

    YanıtlaSil
  146. Ekolhoca takipçilerimizden:
    "admin eğer yorumlara bakıyosan lutfen bu uzun vıdeoları ayırın konuları bırlestırme parca parca olsun" mesajı üzerine yeni hazırladığımız dersleri parça parça alt başlıklar halinde yapmaya başladık. Örneğin enzimler,atp,metabolizma diye yeni anlatımlarımızı 3'e ayırdık.

    YanıtlaSil
  147. çok güzel bir site anlamadığım birçok şeyi burda anlıyorum fakat bazı eksikler var bazı konular anlatılmamış vede birlştirilmiş anlatım bence ayrı ayrı anlatılmalı ve yavaş anlatlımalı

    YanıtlaSil
  148. dersaneye gidemeyenler için iyi bir site fakat dersanenenin yerini tutmaz bence çünkü bazı yerleri anlıyamadım

    YanıtlaSil
  149. test çözümüde olmalı ama zor sorular çözülmeli

    YanıtlaSil
  150. bence 9 10 11 12 sınıf diye konuları ayırın böle olmaz ya 11.sınıfın konları fln var

    YanıtlaSil
  151. vay be bizim rıza hoca dan güzel anlatıyor.com

    YanıtlaSil
  152. hocam sizi çok seviyorum teşekkürler harikasınız :D bn biyolojiden geçersem sizin sayenizde çok saolun çok :)

    YanıtlaSil
  153. Hocam gerçekten çook teşekkür ederiz. Okulda öğretmenimizden öğreniyoruz... Evdede sizin anlattıklarınızlada tekrar etmiş oluyoruz. gerçekten çok sağolun....

    YanıtlaSil
  154. Çok yararlı, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  155. ALLAHIM BU SİTEYİ KURANA ALLAH RAZI OLSUN...

    YanıtlaSil
  156. ya bu site gerçekten çok işime yaradı tşk ederim

    YanıtlaSil
  157. Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  158. gerçekten çok süper anlatıyosunuz. çok teşekkürler. emeği geçen herkese saygılar.

    YanıtlaSil
  159. Bir şey soracağım 18. dakikada "Bu şekilde enerji üreten reaksiyonlar endergonik reaksiyonlardır." diyor. Orada bir hata yok mu? Çünkü daha öncesinde enerji elde edilen reaksiyonlara ekzergonik reaksiyonlar demişti.? biri cevaplayabilirse çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  160. enerji açığa çıkaran tepkimelere ekzergonik (enerjiveren) tepkime denir. tepkimenin gerçekleşmesi için enerji gerekiyorsa bu tepkimeler endergoniktir. :)

    YanıtlaSil
  161. şimdi enerji açığa çıkıyosa ekzergonik, enerji tüketiliyosa endergonik oluyo dmi ( tuğba :D ) ? :S :D

    YanıtlaSil
  162. evet berfin ;) aynen öylee .)

    YanıtlaSil
  163. şimdi anladımm tşk ederm tuğbaa :]

    YanıtlaSil
  164. ne demek cnm yardmcı olduysam ne mutlu :))

    YanıtlaSil
  165. :D tamamm iyi işte bn de hatrlamş oldm .p

    YanıtlaSil
  166. kaçncı snf ? :D

    YanıtlaSil
  167. 10. sınf ama bn hiç tekrar yapmam :D

    YanıtlaSil
  168. iyiymiş :D hatırlıyosn en azndan konuları. biz bi öğrenebilsekkkk .D

    YanıtlaSil
  169. :D öğrenirsn ya pek bişey yok bu konuda mantığını kavra yeter :)) ezber yapınca çabuk unutuluyo .D

    YanıtlaSil
  170. :D bişy srcam senn 9. sınıfta notların düşük müydü yani zorlanıyo muydun ?

    YanıtlaSil
  171. evt zorlanıyodum ama çok düşük değildi :) bu sene daha düşük :D notları ne kadar çok kafaya takarsan o kadar düşüyo emin olabilirsin .D

    YanıtlaSil
  172. ya hoca güzel anlatıyo ama dinleyenee

    YanıtlaSil
  173. katılıyorum dinleyene

    YanıtlaSil
  174. hocam süpersiniz ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  175. evet dinlemedim ama güzeldir

    YanıtlaSil
  176. bence süper anlatıyo.

    YanıtlaSil
  177. gerçekten süper..Emegi geçen herkese teşekkürler......

    YanıtlaSil
  178. yok böyle bir anlatım şekli dehşettt güzel bir anlatım tavsiye edeceğim süper

    YanıtlaSil
  179. ssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  180. emeği geçen herkeşlere teşekürrler.......................................................................................

    YanıtlaSil
  181. Emeğinize Sağlık:))

    YanıtlaSil
  182. BURDAN AKÇAABAT ANADOLU LİSESİNE SELAMLAR...(T.M)

    YanıtlaSil
  183. bu siteye helal olsun :d

    YanıtlaSil
  184. çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  185. İNSANLAR BU KADAR İS GÜÇ İCİNDE GELİP BEDAVAYA DERS ANLATIYORLAR SİZ KÜFÜR EDİYORSUNUZ. BEĞENMEDİYSEN KUFUR ETMENE GEREK YOK. DOĞRU DÜZGÜN DİNLERSEN ANLARSIN. YARDIM ETTİLERİ İCİN PİŞMAN ETTİRMEYİN.
    ALLAH RAZI OLSUN BU SİTEYİ YAPANDAN. SAYENİZDE İYİ NOTLAR BEKLİYORUM. ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  186. harika bayildimmm :>

    YanıtlaSil
  187. Muhteşem bir anlatımınız var hocam sagolun (:

    YanıtlaSil
  188. Sinirlerim Bozuldu :]

    YanıtlaSil
  189. Senin Tipine Töbe Töbee :D

    YanıtlaSil
  190. gerçektn çok güzel anlatıyosnz

    YanıtlaSil
  191. hoca süper anlatıyo :) burdan konya meram anadolu lisesine selamlar

    YanıtlaSil
  192. XxSusqunqRaLLxX4 Şubat 2012 10:06

    Choock ghüseeLLL Bhirrr phaylaşHıMMMM Shaolunnn shizin shayenizde ilk shınavdan 04 ahaldhımmm shizi ihizlediqDhen Shonraaaa 96 ahaldıımmm ahama khaldım :/ ihiyi ghünler ghardaşlarım by HrrqeLeee

    YanıtlaSil
  193. madde alışverişi yok mu

    YanıtlaSil
  194. aq neresi güzel

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS