Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif biyoloji yönetici moleküller ve protein sentezi videolu anlatimi

Ekol hoca biyoloji dersleri ile karşınızdayız. Şimdi sizlere lise 1 9.sınıf biyoloji dersi yönetici moleküller ve protein sentezi videolu konu anlatımı yapacağız. Biyoloji yönetici moleküller ve protein sentezi konusu tanımları fosfat organik baz şeker nükleoizit deoksitosin hidrojen bağları glikozid pürin piramidin replikasyon protein sentezi amilaz gibi kavramları da anlatacağız.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1-A.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yazılı Konu Anlatımı
2.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yaprak Testi (1)
3.Yönetici Moleküller ve Protein Sentezi Yaprak Testi (2)

32 yorum:

  1. ben beğendim ama konuyu nerden değiştireceğiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/03/lise-biyoloji.html

      Sil
  2. çok iyi anladım.

    YanıtlaSil
  3. hocam süpersiniz:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  5. ya ekol hoca bunları bi zahmet youtube den paylaşsan biz blg'ye atsak lütfeeeeen

    YanıtlaSil
  6. hocam süpersiniz çok ii anladım

    YanıtlaSil
  7. valla çok iii anladım bn merve

    YanıtlaSil
  8. hakkaten süperdi elinize emeğine sağlık ama hocam bu camera çekimini çeken arkadaş :D bir zahmet biraz daha yakından çeksin :D valla ekrandan tam olarak hocanın yazdıkları anlaşılmıyor ! tekrar teşkkürler

    YanıtlaSil
  9. bizim hoca bole ders anlatcak ben bio manyagı olurdumm..dd

    YanıtlaSil
  10. biraz gülsün ya bu ne suratsız bi kadın ıyy

    YanıtlaSil
  11. yyhaaa bunlar cok kalitesiz hocalar en iyisi kendi hocalarımız bence

    YanıtlaSil
  12. HOCAM QERÇKTN SÜPER ANADIOSUNUZ ama camera çekimini çeken arkadaş :D bir zahmet biraz daha yakından çeksin :D ekrandan tam olarak hocanın yazdıkları anlaşılmıyor :d teeşkürler

    YanıtlaSil
  13. BENCE ÇOK GÜZEL (:

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  15. eLLerinize SaqLık ..)))

    YanıtlaSil
  16. bence cokk gzell anltyoo..teskkrlerr

    YanıtlaSil
  17. saolasınız hocam anladım konuyu

    YanıtlaSil
  18. New York tan selamlar

    YanıtlaSil
  19. bu konu saten basit yhaa gençelr dua edin yazılm ei geçsin bea :))

    YanıtlaSil
  20. çoq güzelde bu sınavda çıkar mı acaba ??

    YanıtlaSil
  21. çokkkkkkkkk GÜZELLLLLLL

    YanıtlaSil
  22. hocam çok güzel anlatıyorsunuz.İnşallah sınavım iyi geçer.

    YanıtlaSil
  23. yrn snw wr mk hoca gzl anltıo da cok surtsz ,brz nefes al bea

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar www.etkinders.com adresinde Ali Dağdelen'in çok komik ve eğlenceli bir üslupla anlattığı biyoloji dersleri var... oraya da bakın bence... ebru hoca da iyi ama dediğin gibi biraccık soğuk davranıyooo

    YanıtlaSil
  25. baya güzel anlatmışsınız hocam sadece olayı değil onun mantığını da anlayınca hiç unutmam ben bu konuyu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  27. gerçekten çok güzel anlatıyor bu hoca bizim hocada böyle olsa keşke var ya bioloji okulda en sevmediğim fen dersim oldu bizim hoca yüzünden :( mükemmel bu hoca yaa çok teşekkürler.çok iyi anladım.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba dna eslenmesini anlatirken yari korunumlu eslemede saf agir azutlu zincirler tupun en altinda yer almaz mi? tesekkurler

    YanıtlaSil
  29. gerçekten çok güzel anlatıyosunuz hocam sınavlarıma burdan hazırlanıyorum emeğinize sağlık çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. çok teşekkürler öğretmenim :) sayeniz mrna trna yı anlamış oldum ve eksiğimi kapattım çalışmalarınıza swvam etmeniz dileğiyle ..

    YanıtlaSil
  31. süper anlatıyorsunuz hocam.Allah razı olsun.çok iyi anladım.Bu kadar iyi anlatılabilirdi.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS