Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif biyoloji boşaltim sistemi videolu konu anlatimi

Ekol hoca biyoloji ekibimizin hazırladığı lise biyoloji dersleri ne hoşgeldiniz sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 3 11.sınıf biyoloji boşaltım sistemi konusu videolu anlatımı yapacağım. Boşaltım sistemi nde sizlere tek hücrelilerde boşaltım sistemi ve gelişmiş canlılardaki boşaltım sistemi neler onları anlatacağız. Boşaltım maddeleri, Nh3 üre ünkosit maddeleri vardır. En başta yazdığımız Nh3 en zehirli olanıdır. Sonra üre sonra da ünkosit daha az zehirli boşaltım maddeleridir.

21 yorum:

  1. hocamvalla süpersiniz!! boşaltımı çooook iyi anladım.Allah sizden razı olsun.össye sayılı gün kala biyoloji netlerim yükseldi.össyi kazaniyim size çoooook dua edicem.:)çooook teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. böyle bir site yaptığınz için teşekkür ederim öprencilerin kaygılarını azaltıp sevinçlerini arttırıyorsunuz
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. su aktif taşıma ile atılamaz. Kontraktil kofulun kasılması sırasında enerji harcanır. Eğer su aktif taşıma ile atılıyorsa atılması sırasında hangi taşıyıcı protein kullanılıyor ???

    YanıtlaSil
  4. glomerulus+bowman kapsülü (malpighi cisimciği) korteks kısmında olduğu gibi aynı zamanda proksimal ve distal tüplerde bu kısımdadır. Sadece henle kulpu ve idrar toplama kanalları medulla içine uzanır???

    YanıtlaSil
  5. tamam ama ben bu konuyu bilmiyorum :: benim konum şema ile sindirim sistemi vee boşaltım sistemi: be 7. sınıf öğrençisiyim bana yardımçı olurmusunuz ::ben anlama bu konulardan mesala nefron ne onu bile incelemedik bu yüzden ve orda yazan yazılar hiç anlaşılmıyor be bu videoyu sigiye atıcam

    YanıtlaSil
  6. yarın yine açıcam bana birisi yardımcı olsun ne olursunuz hiç hayatımda bukadar zor bir ödev alamadım yardımcı olun yarın gelicem fikirlerinizi bekliyorm

    YanıtlaSil
  7. tesekkür ederm ağzınıza sağlık ..

    YanıtlaSil
  8. ÇOKKKKKKKK SAOLUN ÇOK TEŞEKÜRLER ßAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

    YanıtlaSil
  9. allah razı olsun çok iyi geldi

    YanıtlaSil
  10. bence de sadece henle kulpu ve idrar toplama kanalları medulla kısmında bulunur böyle biliyorum ...

    YanıtlaSil
  11. yorum yok böyle bi anlatıma

    YanıtlaSil
  12. ne diyeyim ki sayenizde derslerim çok iyi ALLAH RAZI OLSUN EKOLHOCA:COM İŞBİRLİĞİNDEN....

    YanıtlaSil
  13. bu vıdyo neden acılmıyo

    YanıtlaSil
  14. hocam videoya ulaşamıyoruz yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  15. 11.sınıfın biyolojiden bitki konusu niye bulamadım burda 11.sınıf biyolojisin de böyle bir konu yokmu acaba...

    YanıtlaSil
  16. Hocam kaşınızı havaya kaldırmayın korkuyorum:))) ama iyi anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  17. HOCA FOK BALIĞI GİBİ KONUŞMA :)

    YanıtlaSil
  18. KIRTOYEDİ ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  19. çok teşekkürler gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  20. konu çok yüzeysel alınmış eksikler var eklemeler yapılmalı!!!

    YanıtlaSil
  21. walla bizim hocadan daha iyi anlatıyor hatta dinlediklerimin arasında en iyisi bile diyebilirim...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS