Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

lise biyoloji destek ve hareket sistemi videolu konu anlatimi

Ekol hoca biyoloji dersleri nden herkese merhaba sevgili öğrenciler. Şimdi sizlere ekol hoca ilköğretim fen ve teknoloji, lise biyoloji ekibi olarak anlatacağımız konu lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf ve öss de çıkan sınavlarda birçok soru çıkartan biyoloji destek ve hareket sistemi konusu videolu anlatımı dır. Ayrıca vidyomuzda destek ve hareket sistemi öss de çıkmış sorular ve cevapları nı da yayınlıyoruz.

12 yorum:

  1. çokk begendım ama cok hızlı soruları yaparken daha anlaşır biçimde soylenmesi gerkiyordu bence konu anlatımı da aynı sorular gibi anlasılmıodu ama guseldi calışmama yardımcı oldu emegı gecn herkese teşekkurler..cıngıllılisesi 11fen b öğrencisi

    YanıtlaSil
  2. ama lutfen biras daha yavaşşş.

    YanıtlaSil
  3. yavaş olması lazım :) Kadıköy Kenan Evren Anadolu Lisesi 2009 11 Fen-E

    YanıtlaSil
  4. ya bras dha yavaş anlatn ltfen ama gerçkten mkmmle saolun sayenzde öğrenios teşkkrler...nazlı--ankara fen lisesi 2009

    YanıtlaSil
  5. lütfen hızlı geçmeyin takip etmekte zorlandım:)ama çok güzel çalışma emeğinize sağlık teşekkürler 11 fen ögrencisi

    YanıtlaSil
  6. çok güzel anlatım var hızlı ama bazen geriçevirip izleme imkanı olduğu için bu sorun olmuyor . . . çok teşekkür ederim dershaneye gitmeyenlere büyük yardımı oluyoo..emeğiniz için teşekkürler antalya 11 fen / a

    YanıtlaSil
  7. ya süper olmş sayenizde biyoloji sorunum kalmyo :D tokat imkb andolu öğretmen 11 fena

    YanıtlaSil
  8. çarşamba sınavım var ne halt edeceğimi bilmiyordum çok iyi oldu sağolun

    MKL / 11 Fen A

    YanıtlaSil
  9. Çok sağolun işime yaradi biraz hızlı ama olsun geri alıp tekrar tekrar izliyorum

    YanıtlaSil
  10. bravoooooooooooooooooo işte bu

    YanıtlaSil
  11. yazıları çok güzeel :)

    YanıtlaSil
  12. ben bunları kitaptanda okurdum offf

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS