Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri vektörler konusu videolu anlatimi

Ekol hoca geometri dersleri ve testleri sayfamızdan herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf ve lise 4 12.sınıf geometri dersi vektörler videolu konu anlatımı aşağıdadır. Ekol hoca ekibinin konusunda geçen bazı kavramlar, yönlü doğru parçaları vektör vektörlerde toplama çıkarma bir vektörün bir gerçel sayı ile çarpımı konum yer vektörü iki vektörün eşitliği bir vektörün uzunluğu yani normu veya modülü ve birçok kavram vidyoda.
Video 1

Video 2

46 yorum:

  1. videosuz yok mu bana yazılı lazım arkadaşım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lisego yeni çalışma modülleri çıkaracakmış. içinde yazılıya çalışma soruları da olacakmış onu deneyebiliriz.

      Sil
  2. ekol hoca lütfen daha deyişik yöntemle anlatın

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. sesinden nefret ettim yöntemleri de iyi degil bence

    YanıtlaSil
  5. qatılym yhaa bu ses ne böle

    YanıtlaSil
  6. Hocanın sesini ve anlatışını beğenmeyenler önce Türkçeyi doğru kullansınlar hoca o kadar emek vermiş hiçbir medet ummadan anlatmış ben kendi adıma teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. anladım yani biraz

    YanıtlaSil
  8. Aynen yarramın antifreezleri adam Hiç bir şey istemeden emek sarfedio Siz beğenmiorsunuz.Gidin para verip Kitap alın çalışın ozaman itler

    YanıtlaSil
  9. daha fazla soru çeşitleri üzerinde anlatsak daha güzel olcak yha

    YanıtlaSil
  10. pff bu becerememiş :(

    YanıtlaSil
  11. çook qüseL yha yazLıdan ßunun Sayesinde süpeR aLdım teşekkürLer<3

    YanıtlaSil
  12. Yaw Süper Bnce Buldunuzda BunuonuZ

    YanıtlaSil
  13. berbat kitaplarda daha farklı anlatıyor

    YanıtlaSil
  14. BEN VEKTÖRLERLE İŞLEMLER ARIYORUM BU FARKLI ANLATIYO

    YanıtlaSil
  15. bana göre iyi anlatıyor yazılı için bunu hazırlık olarak dinliyorum teşekür ederim

    YanıtlaSil
  16. emeğe saygıı.. yazılımda çokkk çookk işime yarıcak ayrıca çok bilisanız çıkın kendiniz anlatınnn adam hiç bir şeyyy gözetmeksizin anlatıyoorr...

    YanıtlaSil
  17. ne diyorsun pınar yawrum sen beni delimi etmek istiyorsun uleeeennnnnn...

    YanıtlaSil
  18. ekol hocam ağzınıza sağlık konuyu çokk iyi anladım.teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. ulan amcıklar adam bedava ya 1 saatt uraşmış anlatmış uğraş göstermiş siz ne diyonuz piçlere bak ne kadar uğraşlı bi iş bu haberiniz varmı sizin itlere bak yhaa deli oldum amq

    YanıtlaSil
  20. buna sası ses

    YanıtlaSil
  21. bence gayet güzel anlatıyor.buarada hoaya hakaret eden mahlukatlar o kadar iyi biliyorsanız açıp ta ekol hoca aramazdnz geriilerrrrr.

    YanıtlaSil
  22. yarın yazılı var ve bende konu anlatımlı kitap yok.Bu hoca sağolsun bizim geometriciden iyi valla :) Çok teşekkürler gerçektende karşılıksız ders anlatıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  23. YARAĞLARI HOCA UĞRAŞIP ANLATMIŞ SÜPER SİZİ GERİ KALMISLAR :/

    YanıtlaSil
  24. kardeşim hep soru çözüyo
    konu anlatımı yapsan ya daha faydalı olsa herkeze soruyu en sonda çözsen :(

    YanıtlaSil
  25. şu ekol hocayı övüp duranlar...
    babanız mı ekol hoca sizin lan yoksa..??XXXD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimse ŞENOL HOCANIN yerini tutamaz..

      Sil
  26. soruda ab+cd diyor ve siz ab+ae olarak czuyorsunuz daha çok kfam karıştı..... dorusu nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamak için baksaydın anlardın ...

      Sil
  27. ya kardeşim vieeo istemiyorum test çözmek istiyorum lütfen ana yardımcı olun !!!

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkürlerr ekol hocam sayenizde matematiği sevdim bize böyle güzel anlatan hocalar denk gelmez

    YanıtlaSil
  29. Hocam Müthiş anlatıyorsunuz valla kendi okulumdaki geo hocamdan bile anlamıyorum fakat sizde geometriyi sevip yapmaya başladım..

    YanıtlaSil
  30. teşekkürler emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  31. çok teşekkürler.emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  32. güzel hocam :)

    YanıtlaSil
  33. süpersin ekol hoca :)

    YanıtlaSil
  34. saolunn hocammm çok faydası oldu.....

    YanıtlaSil
  35. farkındaysanız ekol hoca değil bu belirtmek istediiim

    YanıtlaSil
  36. Süper anlatmış, fazla kaynak göz çıkarmaz derseniz lisego'ya da bakın derim.http://www.vitaminegitim.com/lise/detay/vektor-toplama?i=TR210104CD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de lisego ya bakılabilir. adamlar bi de modül mü ne öle bişey çıkarıyomus sanırım onda test de çözulebılıyomuş anlatılan konularla ılgılı yazılı da varmıs

      Sil
  37. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. ALLAH razı olsun hocam senden

    YanıtlaSil
  39. neden 26. dakkadan sonrası açılmıyor

    YanıtlaSil
  40. off yaotube açlsınn ya ŞENOL HOCA yı özledim :((

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS