Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe anlatim biçimleri videolu konu anlatimi

Ekol hoca türkçe dersleri nden herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Ekol hoca dan burcu yılmaz hoca mızın anlatımları ile türkçe dersleri ne devam ediyoruz. Şimdiki konumuz ilköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf oks sbs türkçe dersi anlatım biçimleri konusu videolu anlatımı vidyosudur. Ekol hoca anlatım biçimleri konusu nda geçen bazı kavramlar, sanatsal düşsel anlatım biçimleri öyküleme betimleme açıklama tartışma düşünceyi geliştirme yolları tanımlama tanık gösterme (alıntı yapma) karşılaştırma sayısal verilerden yararlanma örnekleme vs. birçok kavram aşağıdaki ekol hoca video dadır.

7 yorum:

  1. ağzınıza sağlık güzellll anlatıyorsunuz Allah RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  2. çk teşekkürler yarın sınavım vardı anlatım biçimlerini 1 harf bile anlamamıştım şimdi ise söktüm :)

    YanıtlaSil
  3. lan bu açılmıyoki nası açıcam :D

    YanıtlaSil
  4. açamadımmmmm

    YanıtlaSil
  5. nasıl açılıyoo

    YanıtlaSil
  6. açılmıyoki mk

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS