Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Virusler Bakteriler Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca biyoloji dersleri nden merhaba arkadaşlar. Ekol hoca Şimdiki konumuz ekol hoca ilköğretim lise biyoloji virüsler ve bakteriler videolu konu anlatımı dır. Virüsler bakterilre ilgili soru çözümleri test kitapları soruları cevapları da videomuzda bulunmaktadır. İyi çalışmalar arkadaşlar

22 yorum:

  1. ben virüsleri örenmek istiyotdm ama bunuda örenmiş oldum. x| (gerçi biliyordum.)

    YanıtlaSil
  2. bakteriler yerine yönetici moleküller verilmiş.Lütfen ilgilenin.

    YanıtlaSil
  3. ya bu bakterilerle ilgisi yokki bi bakarsanız

    YanıtlaSil
  4. sayfada aşağı dogru inin yan tarafda yazan konulardan virüs bakterilere tıklayın ordaaa bende ordan buldumm:D

    YanıtlaSil
  5. bu video çalışmıoooo

    YanıtlaSil
  6. offf olmuo işte yok neden koyuyorlar bunu virüsler bakteriler die kii

    YanıtlaSil
  7. ya çok saolun hocam 1 senede anlamadımı simcik anladım tsk

    YanıtlaSil
  8. ders derstir...dinlediginize şükredin...allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  9. nerde şu bakteriler videosu bi yardıım

    YanıtlaSil
  10. yaa nerde bakteri virüs

    YanıtlaSil
  11. Keşke bu videoyu hiç koymasaydınız.Açılmayan video boşuna yer tutuyor yaa......

    YanıtlaSil
  12. site dolsun diye boş vide koyoyorlar arkadaşlar

    YanıtlaSil
  13. American soldiers = sons of bitches
    George W. Bush = bastard
    clenched awful bitches

    YanıtlaSil
  14. Nasıl boş?Ben izledim.

    YanıtlaSil
  15. Sağolun hocam iyi anladım

    YanıtlaSil
  16. hocam çoook teşekürler eskiden biyoloji dersinde tembeldim ama sizin sayenizde sınıfın en çalışkanıyım BİLGİNİZE SAĞLIK :) :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arkadaşım çok doğru söylüyorsun sana katılıyorum

      Sil
  17. wirus ölmezmi nasıl yaaa

    YanıtlaSil
  18. bu ne la hiç bir alakası yok berbat. allah belanı versin kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinleme o zaman gerizekalı kadın anlatıyor anlamıyosan bela okumayacaksın ona buna Yarabbim ya

      Sil
  19. thank you very much siz çok güzel anlatıyor ben sizi diniliyor ve anlıyor çok teşekkür ediyor ben ben Cecilia

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS