Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

ekol hoca 10.sinif fizik vektorler vidyolu konu anlatimi

Ekol hoca dan yine merhaba. Daha önceki videomuzda 10.sınıf fizik vektörler videolu konu anlatımı 1 isimli başlıkta vektörler konusu işliyorduk. Bu videomuz o birinci lise 2 fizik vektörler videosu nun devamı. Bu ilk vektörler vidyosunu izlemeden burayı izlemeyiniz çünkü orda kaldığı yerden burda devam ediyor. Bu vidyomuzun içeriği ise şöyle 10.sınıf fizik vektörler yazılı soruları sınav soruları test soruları öss soruları ve cevapları örnek soru çözümleri online ders izle .. dir.

76 yorum:

  1. ben gerçekten çok beğendim ama birazda kitaplardaki gibi zor soru tipleri olsa daha iyi olur diye düşünüyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. hocam çq qüzel anlatıyosunuz dilinize sağlık walla

    YanıtlaSil
  3. ya anlamıyorum be brz yavaş olsalar

    YanıtlaSil
  4. güzeldeee güzell iştee yaaa

    YanıtlaSil
  5. cook güzel bir site

    YanıtlaSil
  6. hocam biraz daha zor sorular çözseniz çooook sevinirimm tşkler

    YanıtlaSil
  7. valla çoğ güzze ben bunu dinliyom sonra çalışkan oluyom ama biraz çalışkan oluom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence birazda Türkçe çalış.

      Sil
    2. :DD haklı :D Carolinin Çakması ya .D türkceyi ögren fizikle işin ne :D güzze :D

      Sil
  8. hocam allah razı olsun bu sene ygs de 408 puan aldım tabi sizinde sayenizde LYS içinde burdan hazırlanıom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aferin maymun

      Sil
    2. Başkalarıyla dalga geçmeden önce git biraz aynaya bak

      Sil
    3. ya hocaya niye yavşıyosn ki amk sanki kendi hocan göt

      Sil
  9. ya neden bu fizik var okullarda ya

    YanıtlaSil
  10. örnek 36 yanlış -m nin 3 brle ne alakası var

    YanıtlaSil
  11. mükemmel valla:)

    YanıtlaSil
  12. yaa hocam 9.sınıf fizik olsun iyi olur.

    xD

    YanıtlaSil
  13. yha amq Bu ne yha biraZ yawaş anLatın... arKanız atLı mı kowaLıo hem neredeyse 40 dk boyunca soru cozmussunuz Birazda konu anLatımı soRu cozmeyı bizde bilioz.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi Türkçe özürlüleri anlamasın diyedir.

      Sil
    2. soruyu çözebiliyorsan niye konu anlatımı istiyon mallll

      Sil
  14. adsız arkadasım lutfen kufur etmeyelım

    YanıtlaSil
  15. hocam süpersiniz sizin sayenizde şu 10.sınıf fizikten geçicem

    YanıtlaSil
  16. yazlı ölsün11 Kasım 2010 07:23

    lanet oolsun çok çalışkanj oldum

    YanıtlaSil
  17. paylasım için tşkler

    YanıtlaSil
  18. zaaaaaaaaaaaaaaa............

    YanıtlaSil
  19. çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkürler aydınlatıcı olmuş diğer yorum yazan arkadaşlarımızda biraz Türkçe kullansınlar

    YanıtlaSil
  21. Eyv hocam sağolun sınıfta anlamadığımı anladım . fakat Örnekleri fazlalaştırırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  22. yaw hocam fiziğin kendisi boş bomboş bi ders bence hem anlamıoum hemde bisim neyinise vektörler bi sayısalcı olrak ben fizik ve kimyayı yapmadım yerine türk ve sosu yaptım şimdi pc mühendisliği okuorum:)

    YanıtlaSil
  23. hocam allah razı olsun anlamamıştım anlaım şimdisağolun

    YanıtlaSil
  24. "yha amq Bu ne yha biraZ yawaş anLatın... arKanız atLı mı kowaLıo hem neredeyse 40 dk boyunca soru cozmussunuz Birazda konu anLatımı soRu cozmeyı bizde bilioz....."

    lan gerzek soru çözmeyi biliyosan neden konu anlatımı istiyosun ?

    YanıtlaSil
  25. €kol hoca gerçekten süper anlatıoo...tşk'ler gerçektn!!!

    YanıtlaSil
  26. çoook iii anladmm :)))))

    YanıtlaSil
  27. aynen soru 36 hatalı m'nin -2 birim çıkması lazım

    YanıtlaSil
  28. süpersiniz yaaa mükemmeLL

    YanıtlaSil
  29. hocam kusura bakmayın ama hiç birşey anlamadım...

    YanıtlaSil
  30. Elinize sağlık hocam çok güzel olmuş fakat birimli sorular genelde kolay oluyor. Keşke biraz daha zor örnekler olsaydı.

    YanıtlaSil
  31. Hocam elinize kolunuza sağlık süper olmuş devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  32. YANLIŞ MI VAR NE? 36. örnekte m'nin 2 birim olması gerekmez mi?

    YanıtlaSil
  33. Hoca gayet iyi anlatıyor, konuyu daha önce hiç öğrenmeden dinlersiniz elbette anlamazsınız, konuyu bilmeden izleyip güzel değil, anlaşılır değil gibi yorumlar yapmayalım arkadaşlar. Elinize kolunuza sağlık hocam çok iyi anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  34. Emeğine saglık hocam çok yardımın dokundu

    YanıtlaSil
  35. ewt m 2br olmalı (soru 36)

    YanıtlaSil
  36. konuyu öncednde dinledm anlamştm tekar için izlim dedm bildiklermi karşıtırıyorum artık saolun hocam .s

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler hocam...

    YanıtlaSil
  38. Teşeke ama uyurken anlatmak zor olmuyormu be hocam

    YanıtlaSil
  39. yha bu nasıl aanlatım biraz canlı olsanız daha iyi olur sanki silah zoryla analatıyorsunuz fizik dersnden sogudum sınawa çalişma hevesm gtdi:(

    YanıtlaSil
  40. abi ben 28.soruyu anlamadım ya

    YanıtlaSil
  41. eline sağlık hocam süper anladım senin sayende fizikle sorunum kalmıycak inşallah

    YanıtlaSil
  42. fizikten hiç anlamıyom o ne olacak yani anlıyom da sevmiyom eee sevmediğim derside haliyle yapamıyom

    YanıtlaSil
  43. cok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  44. evet sin costan zor kolay yoldan anlatın yarın sınavım var YARDIM !!!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  45. iiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  46. hocam elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  47. videonun basında sürtünme kuvvetıyle ilgili arabalı bi soru var onun cevabı -40 degılmı 20 den 60 cıkarsa

    YanıtlaSil
  48. Bu 10.sınıfn ilk fiizk konusumu arkadaslar

    YanıtlaSil
  49. ''videonun basında sürtünme kuvvetıyle ilgili arabalı bi soru var onun cevabı -40 degılmı 20 den 60 cıkarsa''
    -fs=-40 çıkar kardeşim.fs=40 olur yani.
    Hocam ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  50. gerçekten çok ve begendim aklımda olan sorulara cevap veriyorsunuz teşekkürler....

    YanıtlaSil
  51. Yanlız bir az sussanız da dersini dinlesek arkadaşlar :p

    YanıtlaSil
  52. ekol hoca iyiki varsın yarın sınavım vardı çok yardımcı oldun ama videoda cosinüs teoremi de olaydı iyiydi :)

    YanıtlaSil
  53. 2. video da var cosinüs teoremi.

    YanıtlaSil
  54. bilader 40 yıllık fizikçiyim böle çözümci[] görmedim

    YanıtlaSil
  55. Ya Biz bu videoları fizikte zorlandıgımız icin veya iyi anlamak icin izliyoruz yazılıya yardım amaclı felan Sorularda daha alttan alsalar daha iyi olur bence temelden girmeleri gerek sunu nasıl böyle oldu su nasıl şöyle oldu felan filan bir an bu kök 3 dür felan diyince anlamıyorum neyin nerden geldiğini tam detaylı anlatsalar daha güzl olr bence katılanlar yoruma yazsın

    YanıtlaSil
  56. Ya arkadaslar anlamadıgım yeri geriye sarıyorum mesela 5. dakikaya ama daha ileri felan gidio yada geri video mu bozuk anlamaıadm ya

    YanıtlaSil
  57. bazı konular eski müfredatta yok

    YanıtlaSil
  58. ANLAMIYORUM YAAAAAAAAAA :(((((((

    YanıtlaSil
  59. Burdan 10-A Cüneyte Selamlar

    YanıtlaSil
  60. BİRTÜRLÜ AÇILMIYOR..

    YanıtlaSil
  61. Çok başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  62. Hojam choq quzel olmu$ £Linize shalıq

    YanıtlaSil
  63. açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  64. hahhaa:D öküz ygsye 9 gün kala mı izlemeye kalktın :D

    YanıtlaSil
  65. Allah razı olsun hocam dilinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  66. Hocam açılmıyor videoyu tekrar yükleyin

    YanıtlaSil
  67. LANET OLSUN SİZE VİDEO AÇILMIYOR YETER YA HİÇ BİR VİDEONUZ AÇILMIO TEKRAR YÜKLEYİN AMK.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS