Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ucgende Alanlar Geometri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca merhaba arkadaşlar. Sizlere şimdi alttaki videoda bu sınıflara hitap eden yani 8.sınıf 9.sınıf 10.sınıf 11.sınıf üçgende alanlar konusu videolu anlatımı nı yapıyorum. Geometri bölümünün önemli bir konusu olan üçgende alanları dikkatle izlemenizi ve not almanızı tavsiye ediyorum. Şimdi izleyeceğimiz vidyo içinde nelerden bahsediyorsunuz derseniz genel alan bağıntısı üçgende alanlar örnek soru çözümleri kuralları nı işliyoruz.

11 yorum:

  1. iyi anlatmış hocamız.. ama neden başka bir konu anlatımı bulamıyorum hep aynı. oysaki farklı öğretmenler olsaydı daha iyi pekişirdi... :(

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş hocam sağ olun...xD

    YanıtlaSil
  3. ekol hocaya hayranım mükembel anlatımı var

    YanıtlaSil
  4. Ben de senin Türkçe'ne hayranım "MÜKEMBEL" bir Türkçe'n var. :D

    YanıtlaSil
  5. örnek 3 de şöyle yapabilirmiyiz hocam kısa yöntemi:
    6 x
    8 x+3 = 6x+18=8x => 2x=18 x=2 ??



    Cok guzel anlatıyorsunuz ekol hoca'm tesekkürler =)

    YanıtlaSil
  6. videoda bi açılsaaa donmasaa iyi olcak :D

    YanıtlaSil
  7. açılmıyo mk

    YanıtlaSil
  8. video açılmıyor.düzeltseniz?

    YanıtlaSil
  9. açılsaydı iyiydi -.-

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS