Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Kimyasal Tepkimelerde Hiz Videolu Anlatimi 11.sinif

Merhaba sizlerle ekol hoca kimya videolu dersleri bölümünde yine birlikteyiz. Şimdi anlatacağımız konu lise 3 yani 11.sınıf kimyasal tepkimelerde hız videolu konu anlatımı dır.Sevgili arkadaşlar bugün sayısal 2 bölümünün ikinci konusu tüm kimya da 12.konusu olan kimyasal tepkimelerde hız dersi ni işleyeceğiz. Genel olarak ders içeriğinden bahsedecek olursak kimyasal denge koşulları sıcaklığın etkisi yani sıcaklık sabit olması kimyasal tepkimeler nin gerçekleştiği kap kapalı olacak. Devamı vidyoda iyi çalışmalar..

89 yorum:

  1. saolun yha yazılı öncesi güzel bir tekrarlama oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +++++++++++++++++++++++++++++++++

      Sil
  2. biraz daha ayrıntıya girilirse bazı yerlerde eksik anlatıyo

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fakat çok hızlı anlatılıyor biraz daha detay olması iyi olurdu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. emeklerinize sağlık hocam yazılı öncesi iyi oldu bazı yerlerde ayrıntıya girmiyorsunuz ama önemli değil yinede teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  5. 5. sorunun cevabı YALNIZ E dedi.. zaten cvp iki şık birden olamazdı :D

    YanıtlaSil
  6. aylin ve merve dedi ki... yukarıdaki yorumu biz yaptık :) ama yinede iyi olmuş teşekkür ederiz =)

    YanıtlaSil
  7. bende diyorum ki ... o deilde naber :D

    YanıtlaSil
  8. ne olursa olsun sonuc olarak genel bi tekrar oldu tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. ty walla bzm hocadan iyi anlatıon:D

    YanıtlaSil
  10. ii yha sınawdan önce ii geLdi dinLemek ...

    YanıtlaSil
  11. hocam daha çok detaya girin ben böle yazılıya girsem 05 alırım :D

    YanıtlaSil
  12. fena deildi ya .. tekrar etmis olduk

    YanıtlaSil
  13. Ekol hocam Allah sizleri eksik etmesin.Ellerine sağlık emeği geçen öğtretmenlere, hazırlayanlara

    YanıtlaSil
  14. siz bizim ciklipap taneri(kimyacıı) görseydiniz bu adama tek laf edemezdiniz =))))))

    YanıtlaSil
  15. güzel ama çok hızlı anlatıo ama yinede çok sağolun yazılı öncesi çok yardımcı oldunuz:)

    YanıtlaSil
  16. sizn ağzınızı burnunuzu daıtırm da ne istiosunuzzzzz

    YanıtlaSil
  17. basarıya dogru adım adım saolsun hocam

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bence kendim oturup çalışmaya üşeniyorum hiç olmazsa hoca şavka getiriyor oturduğum yerden tekrar etmiş oldm ... bu arada ben eksik biryer görmedm...bence gayet ayrıntılı...

    YanıtlaSil
  19. hocam ii yha ortalama yukseltmede ii olcak sanırım saolun

    YanıtlaSil
  20. Hocam çok güzel anlatıyosunuz size teşekkür ederim ve nerde dikkat etmemiz gerekenlerin hepsini söylemişsiniz yukarıda yorum yapan arkadaşlar sanırım biraz seri olduğunuzdan dolayı bazı yerleri kaçırmışlar aslında bence nerdeyse bütün ayrıntılar var

    YanıtlaSil
  21. Dikkatli dinlemek gerekiyo

    YanıtlaSil
  22. hocam çok teşekkürler derse hazırlanmak için süper bir anlatıcısınız

    YanıtlaSil
  23. çok teşekkürler emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  24. ellerinize saglık hocam ck sagolun :)

    YanıtlaSil
  25. Ağzınıza sağlık hocam iyi anlatım..

    YanıtlaSil
  26. offf ilk yazılım 19 inş. bu işe yara :(

    YanıtlaSil
  27. walla süper ya cok iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler. yazılı öncesi iyi geldi.

    YanıtlaSil
  29. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  30. güzel de soruların kolayını çözüyo kafadan bile tapıyorum bizim kimyacı böle sormaz...yinede sağolun....

    YanıtlaSil
  31. hcam saolun cok guzel anlattınız..

    YanıtlaSil
  32. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. çok teşekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldu.

    YanıtlaSil
  34. hocam süper anlatıyorsunuz sayenizde sözlüden yüz alcam çok tşşkürler :D:D

    YanıtlaSil
  35. video açılmıyor :/

    YanıtlaSil
  36. yardımcı olur musunuz video açılmıyor:/

    YanıtlaSil
  37. video acılmıor hocam duzeltıverınnn...

    YanıtlaSil
  38. video açılmıyor :/ ya sınawm war

    YanıtlaSil
  39. ya hocam süperisiniz bütün hocalardan daha iyi diyeblrim

    YanıtlaSil
  40. gercekten super otesı Allah emegi gecenlerden razı olsun :D

    YanıtlaSil
  41. çok güzel gerçekten bu konuyu pek iyi kavrayamamıştım ama gerçekten çok iyi anladım.öğretmenin anlatımı çok güzel

    YanıtlaSil
  42. hocam gerçekten harika anlatıyosunuz yarın sınavım var diye gözüm korkmuştu ama sayenizde çok rahat anladım.

    YanıtlaSil
  43. valla hi önceden nefret ediyordum bu konudan şimdi sevmeye başladım :D

    YanıtlaSil
  44. bence eksiksiz ve güzel anlattınız tşkr

    YanıtlaSil
  45. çok çok çok süper oldu bu anlatım gerçekten çok başarılı çok yardımcı oldunuz allah razı olsun :))

    YanıtlaSil
  46. yarım sınavım . ben kimya yazılısından korkmuyordum...ama süper bir tekrar oldu.:)

    YanıtlaSil
  47. güzel anlatıyo fakat biraz eksikler var emeğine
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  48. bence iyi bi kimyacısınız

    YanıtlaSil
  49. emeği geçen herkese teşekkür ederim. ALLAH sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  50. arkadaş makineli tüfek gibi anlatıyor ya :D

    YanıtlaSil
  51. çok teşekür ederim..ağzınıza ve yüreğinize sağlık.bu konuyu kaçırmıştım ama işallah anladım... sevgilerimle

    YanıtlaSil
  52. Teşekkürler ama 11.sınıf Kimtya alanı nitel analiz dersi huız konusundan bayaa bi şaşılmış ama yinede aralarda tam anlamıyla anlattığınız oldu .

    YanıtlaSil
  53. allah rağzı olsun güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  54. eyvallah kardeşim

    YanıtlaSil
  55. aktifleşmiş kompleks fln yok. temel olarak iyi,

    YanıtlaSil
  56. en iyisi ATS(ŞTCAL)ADANA

    YanıtlaSil
  57. tşk ederim sınav öncesi iyi geldi ::D

    YanıtlaSil
  58. çok güzel olmuş.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  59. allah hazırlayan herkeste razı olsun çok güzel bişi bana çok yardım cı oldu :D

    YanıtlaSil
  60. hocam az daha ayrıntıı:D ama genede güzel emeğe saygı

    YanıtlaSil
  61. hocam güzel anlatıyorsunuz ama yarra yicez yarın sınavda

    YanıtlaSil
  62. birde çözdüğü soruları görebilseydik süper bir ders olurdu

    YanıtlaSil
  63. çok iyi bir konu anlatımı olmuş

    YanıtlaSil
  64. hiç birşey anlamadım...

    YanıtlaSil
  65. adınız ekol değil hepiniz yalansınız amk

    YanıtlaSil
  66. bizim okul hocası çok ii ama dersi dinleme gibi bir alışkanlığım olmadığı için bu ders çok ii geliyor ya tşk :)

    YanıtlaSil
  67. canann çtn ben seni çoook seviyorum lütfen bunu gör

    YanıtlaSil
  68. Emeğe saygı ama güzel anlatamıyor hiçbirsey anlamadım :/

    YanıtlaSil
  69. Çok teşekkür ederim. konuyu pekiştirmemi sağladınız...

    YanıtlaSil
  70. Hocam 2014 e bu videoyu izleyerek girdim.Allah sizden razı olsun biliyorum ekol hoca olunmaz ekol hoca doğulur saygilarimla -Bopel Hoca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklına 3 gün sonra yorum yapmak mı geldi :D

      Sil
  71. BU HERİFTEN BAŞKA KİMYA ÖĞRETMENİ YOKMU AQQ

    YanıtlaSil
  72. valla tam anladım diyodum şimdi kafam karıştı ya

    YanıtlaSil
  73. ben müzik dinlemeye gidiyorum..

    YanıtlaSil
  74. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  75. Hocam dilinize sağlık.Sizin anlatımınızı çok beğeniyorum ve kolaylıkla kavrayabiliyorum.Sınavlarıma girmeden bir gün önce sizi dinleyip tekrar etmiş oluyorum.keşke bizim hocamız olsanız :) Sizi çok seviyorum Allah uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
  76. ne hocalar var beee

    YanıtlaSil
  77. Ayyy ben bu hocaya asık oldumm <333


    YanıtlaSil
  78. gerçekten ne varsa eskilerde var bence gayet güzel anlatıyorsunuz sayenizde sınavım iyi geçti ve diğer mıymıy yavaş anlatan hocalara göre hızınız gayet iyi

    YanıtlaSil
  79. konuyu çok iyi anlatıyo fakat zor örneklerdende çözse çok iyi olur çözdükleri basit zaten!!!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS