Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Lise 4 12.sinif Matematik ozel tanimli fonksyonlar videolu konu anlatimi

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. Bu dersimizde ekol hoca matematik 2 bölümü nde geçen lise 4 12.sınıf özel tanımlı fonksyonlar dan öncelikle parçalı fonksyonları işliyoruz. Mutlak değer fonksyonu konusu örnek soru çözümleri ni birinci vidyomuzda işliyoruz. İkinci vidyomuzda ise işaret fonksyonu tam değer fonksyonu konusu ve örnek soru çözümleri yazılı soruları cevapları olarak sizlere vidyomuzda anlatıyoruz.
Parça 1

Parça 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Özel Tanımlı Fonksiyonlarda Limit Videolu Konu Anlatımı (Lütfü Hoca)
2.
Özel Tanımlı Fonksiyonlar Özel Sorular (Mesut Hoca)
3.Özel Tanımlı Fonksiyonlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
4.Özel Tanımlı Fonksiyonlar Özel Sorular (Lütfü Hoca)
5.Özel Tanımlı Fonksiyonlar Özel Sorular (Mehmet Hoca)
6.Özel Tanımlı Fonksiyonlar Çıkmış Sorular (Tekin Hoca)

11 yorum:

  1. ekol hocam,ben and meslek lisesi öğrencisiyim ve meslek liselerine mat 2 konuları gösterilmiyor.Gerçekten harikasınız ne kadar teşekkür etsek az..şuan üniversitede mat 2 görüyoruz ve ben afallamıştım düşünün aylarca işlenen konular-ki biz görmedik-bize 1 aya sığdırıldı ve vize kapıya dayandı.öss hazırlık dönemimde de siz vardınız şimdi de mat 2 ile yanımdasınız,çok teşekkür ediyorum size ve diğer hocalarıma,iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel mesaj için sizlere de teşekkürler, başarılar..

    YanıtlaSil
  3. mükemmel bir anlatım

    YanıtlaSil
  4. Üniversitede çok iyi bildiğimiz düşünülüp geçilip gidiyo,Biyomatematik vizeme sizinle hazırlanıyorum valla teşekkürü borç bilirim.

    YanıtlaSil
  5. Hocam çok teşekkür ediyorum emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ben anadolu öğretmen lisesinde son sınıf sayısal öğrencsym braz dha ayrıntılı seçici sorular olsa daha ii ve anlamlı olmas mı

    YanıtlaSil
  7. çok saolun gerçekten öğrencilere çok yardımcı oluyorsunuz

    YanıtlaSil
  8. ben düz lise son sınıf sayısal öğrencisiyim (Salak bizene senin okulundan çok biliyosan sen anlat sorunlu )daha çeşitli sorular çözerseniz sevinirim

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS