Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Ucgende Benzerlik Sorulari Testleri

Şimdi ekol hoca lise ilköğretim ortaöğretim geometri dersleri ne devam ediyoruz. Şimdiki konumuz lise geometri üçgende benzerlik videolu soru anlatımı testleri ni inceliyoruz. Elimize geometri testi için defter kalem alıp çözmeye başlayalım sevgili öğrenci arkadaşlarımız.
sorular 1

sorular 2

sorular 3

sorular 4

sorular 5

sorular 6

sorular 7

20 yorum:

  1. ALLAH RAZI OLSUN.

    YanıtlaSil
  2. niye sizi geç keşfeetim ki tşkll ediyorum gayet faydalı oluyor

    YanıtlaSil
  3. cidden çok kral olmuş hocalardan bişey anlıyamamıştık şimdi daha iyi anlıorum benzerlikleri hocada güzel anlatmış. sınavda başarılı olmayı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. iğğğğğğğğğğğrenç olmuş geometriden nefret ederim

    YanıtlaSil
  5. bazı videolar nede calısmıo :d

    YanıtlaSil
  6. ben böyle berbat bişey görmedim çok gereksiz bi siteeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  7. çok güzel teşekkürler beyler bayanlar bari emeğe saygı lütfen.

    YanıtlaSil
  8. hiç bişey anladım yineeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  9. skim gbi geometriyi bulanın taaa aq

    YanıtlaSil
  10. geç a.q böle şeymi olur pef. ödewi ypcz knu yok sizn bn taa a.q

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler emeğinize..

    YanıtlaSil
  12. Çok karışık anlatmışş.Bir şey anlamadım.

    YanıtlaSil
  13. supersiniz hocammmmm biraz daha ayrintiya dikatttt ederseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim çok yardımcı oluyor çalışmalarım sizinle şekillendi Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  15. 8 tane zayıfım var 15 tatilin ilk günü buldum umarım düzeltirim

    YanıtlaSil
  16. hocAM süperdiniz çok tşk ederim çok işime yarıdınız lütfen devam edelim bu çalışmalara saolun ....

    YanıtlaSil
  17. ama benim aradığım konu bu değil.

    YanıtlaSil
  18. ben sizin taa.. Bi proje ödevi yapacaz altı üstü ya !..

    YanıtlaSil
  19. çok möhkem anlatılmış abi

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS