Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Atislar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri nden merhaba arkadaşlar ben ekol hoca fizik dersleri bölümü hocanız muhammet çoruh herkese fizik dersi nde başarılar diliyorum. Şimdiki konumuz lise 3 11.sınıf atışlar videolu konu anlatımı dır. fizik Serbest düşme hareketi düşey atış hareketi aşağı düşey atış hareketleri yukarı doğru düşey atış yatay atış hareketleri videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri soruları cevapları da videomuzdadır. Fizik 11.sınıf serbest ve ilk hızlı atışlar konusu fizik 1.dönem 1.yazılı soruları nın %80 nini 1.dönem 2.yazılı soruları nın %25 ini (hocaya göre değişebilir) oluşturur. bu nedenle daha bir dikkatle dinlemeliyiz bu konuyu.
1.bölüm

2.bölüm

257 yorum:

  1. Bence boyle daha iyi ama tabiki yazı biraz daha düzgün olsa daha iyi olur ama genede iyi.

    Tahtanın karsısında yazılınca yazılanların onu kapanıyor filan gözükmüyor. Böyle iyi devam

    YanıtlaSil
  2. bence çok iyi ama okul öğretmenleri beğenmez xd

    YanıtlaSil
  3. ya çok karışık kalemle takip edip anlatmanız hiç verimli değil tahtaya çözseniz daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  4. çok güzel anlatmışsınız sayenizde inşallah yazılım çok iyi geçer allah razı olsun

    YanıtlaSil
  5. süper anlatım...harika bence ..teşekkürler..emeğe saygı.

    YanıtlaSil
  6. cok güzel ya cok teskkrler :))

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş abi ya Allah razı olsun valla

    YanıtlaSil
  8. hiç te bile süper olmus hocam sizde olmasanız siki tuttuyduk xDxDxD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfenargokonusmayalım..

      Sil
    2. aynen ya olmuyoo böyle pis pis konuşuysn karşiiiiiiiiiiiiiiim

      Sil
  9. çok güzel gerçekten tşkkrler çok yardımcı oldu :)

    YanıtlaSil
  10. soru üstünde anlatım çok güzel ve kavratıcı teşekkürler=)

    YanıtlaSil
  11. anlatım ve görsellik cok güzel konuyu cok güzel anlatıyorsunuz bu yüzden size çok teşekkür edrim:))

    YanıtlaSil
  12. Hocam pek birşey anlamadım bizim fizik hocası hep formulle çözdü siz 5 15 25 diyee çözmüşsünüz. Hiç Tu=2Vo/g gibi formul kullanmamışsınız kafam iyice karıştı.Yarın sınav var umarım yaparım.:(

    YanıtlaSil
  13. allah razi olsun hocam. ins yuksek not alicaz sizin sayenizde...

    YanıtlaSil
  14. cok güzel anlatılmış ama kolay sorulardan sonra biraz da orta ve zor dereceli sorular olsaydı daha iyi kavrardık...

    YanıtlaSil
  15. hocam güsel anlatmışsınız saolun...

    YanıtlaSil
  16. çok faydalı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. çoq qseL ama biras daa zor oLsa soruLar daa ii oLacaq ama qenede ALLah razı oLsun !

    YanıtlaSil
  18. ben de cok beğendim acik ve net anlatıyorsunuz emeğinize sağlık hocam =)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş ama soru çeşiti az gibi genelde testlerde daha farklıları çıkıo karşımıza ama konuya ilk kez bakanlar için gayet ideal saoln böyle birşy yapılması çok güzel

    YanıtlaSil
  20. keske yazılıdan önce baksaydm yha geç kaldm ::::::::)

    YanıtlaSil
  21. şuanda anlıorm ama inş.yazılıda da yaparım :S:S

    YanıtlaSil
  22. allah razı olsun gerçekten çok açık ve net bır anlatımı var hocamızın çok hoş bundan sonra hep burdan çalışcam....ama bir ricam var biraz sesinizi canlı tutun bence cansız olmuyo uykumuz gelıyo valla...

    YanıtlaSil
  23. yha adam beleşe koymuş paraya satın alsan bi ton para veririsin adama helal olsun saol abicim iyi anlatmışsın.

    Hakıını helal et

    YanıtlaSil
  24. hocam ses tonunuz olmasa süperde iste bidde 105 metreli sorunun cewabı doğru deil galiba

    YanıtlaSil
  25. nejdet kirpi supppper anlatıyo onerıyorummmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  26. ses tonu biraz uykumu getrdi ama güzeL anLatmıs ya beendim:D

    YanıtlaSil
  27. hakikaten ağzım açık dinledim yani müthiş anlatıyorsunuz çözümleriniz çok pratik teskkrlr hocam

    YanıtlaSil
  28. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  29. yaaaaaaaa ohaaa süper oolmuş muhammet hocam emeğinize sağlık ...5 15 25 i kullanmayan ben onsuz soru çözmez oldum:]]

    YanıtlaSil
  30. güzel olmuş elinize sağlık.......

    YanıtlaSil
  31. yau kota'm doluyo ama çok uzun buuuuuu :(

    YanıtlaSil
  32. süper olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. çok güzel olmuş liiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  34. gerçekten güzel olmuş okulda anlamadığım konuyu şimdi anladım her ne kadar test kitaplarındaki soruları çözemesemde

    YanıtlaSil
  35. beğendm! teşekkürler!

    YanıtlaSil
  36. bence çok ii anlatmışınız hocam kim ne derse desin hakkınız ödenmez saolun salı günü sınavım var sizin sayenizde inş yüksek alcam emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  38. hocam burda siz çözerken bn de çözüorum gaza gelip başka bi testi çözerken takılıp kalıorum nie anlamadım özellikle dinamikte oluo bu

    YanıtlaSil
  39. hocam bzim oklda gelin öğretmenliğe başlaın ltfn süper anlatıosnuz maaşınızı dewlet vermse bile biz okldan toplarız xD

    YanıtlaSil
  40. biraz sıkıcı anlatıyosunuz ama cok kalıcı ögretiyosunuz her sey icin tesklr

    YanıtlaSil
  41. anlattıklarınızı anlıyorum amabırazcık daha etkılı konuşursanız daha verimli olur olu gibi anlatıyorsunuz bıraz ama ıyı genel olarak:)teşekkurler herşey için:)

    YanıtlaSil
  42. Ahh bizim okulada gelse ;) derste hiç bişey anlamamıştım(ayşe hocamız saolsun .p) çok teşekkürler elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  43. muhammed hoca seni her yerde övüyorum sen bizim kıymetimizi biliyosun bizde senin kıymetini biliyoz hocam

    YanıtlaSil
  44. alllah razı olsun

    YanıtlaSil
  45. hocam spr anlatıosunuz ama bnm fizikle başım dertte umarım yarınki sınavda başarılı olurum

    YanıtlaSil
  46. Teşekkür ederiz yardımlarınız için......

    YanıtlaSil
  47. çok eksik yüzeysel geçmiş

    YanıtlaSil
  48. çok yardımcı oluyo hocam konuları anlamama çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  49. çoook güzel olmuş çok teşekkürler ama biraz hızlı anlatım olmuş ama yinede saolun inşallah yarın yazılıda yüksek not alırım...

    YanıtlaSil
  50. cooook saolun valla bır haftadır anlayamadığımı şimdi anladım

    YanıtlaSil
  51. sagolun hocam sızde olmasanız yarağı yemiştik

    YanıtlaSil
  52. ÇOK TEŞEKKÜRLER HOCAM WALLAHİ DERSTE UYUMUŞTUM NE YARRAK DİYECEĞİM DİYE DÜŞÜNÜRKEN SİZ ÇIKAGELDINIZ DÜNYAMA.. ÇOK TEŞEKKÜLER...

    YanıtlaSil
  53. gercekten cok qusell anlatı0r...ellerinize saqlıq

    YanıtlaSil
  54. hocam tahtada çözseniz daha verimli olacak

    YanıtlaSil
  55. çok güzel olmuş hocam.. ama biraz daha zor sorular çözseniz daha yararlı olacak

    YanıtlaSil
  56. soru çözümlernden hiç birley anlamadım ne formül kullandınız nede grafik

    YanıtlaSil
  57. allah muradınızı yapsın tuttğunuz altın olsun çok sağolun abiler valla ger çekten çok işime yaradım sizin sayenizde fizikten 96 aldım çok sağolunn

    YanıtlaSil
  58. sesi biraz donuk aslında uykum geldi valla ama Allah razı olsun bizler için böyle şeyler yapıyosunuz.

    YanıtlaSil
  59. Allah razı olsun sizden gercekten sınıfta hoca cok uzatıo soruyu ve bi sure sonra tahta agzına kadar doluyo 45 dakikada ancak 3 soru cözebiliyoruz sürekli tahtada aynı seyi görmekten ders dinlemek istemiyorum dinlemedigim için bu sizin anlattıgınız fizik dersi bana imkansız gibi geliyor ama suan anlattıgınız hersei anladım tesekkr ederim :))

    YanıtlaSil
  60. yarısını anladım yarısını anlamadım:S bizim hocamızda hep formüllerle anlatıodu yinede allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  61. atışlarda eksiğim kalmadı:) tesekkrler

    YanıtlaSil
  62. çok çok çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  63. ben buradan çalıştım , fazla anlamadım ancak sıfır bilgiyle girmicem en azından hocam acırda 10-20 lik kolay sorarsa buradan 10-20 alırım :) nehir problemlerinide aynı hocadan dinledim ondada bir 30 falan alsam en kötü 45 den 2 alır geçerim (H)

    YanıtlaSil
  64. çalışkan kısss dediki : süper anlatım hp burdn çlşyrmm ve hep 90 üzeri ee nede osla sayısalcıyımm :)

    YanıtlaSil
  65. yesinler sayısalcı... pehh:P

    YanıtlaSil
  66. bence müthiş anlatıyorlar, bizim okulda sorular çok zor oluyor sadece burdaki anlatım yetmiyor ama dersi dinlemeyen öğrenciler için harika birşey bu :D sonuçta temel olmadan o zor sorularda çözülemez :) teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  67. Ses arada kısılıyor duyulmuyo açıkcası sinirimi bozdu ama okul öğretmenlerimden anlayamadığımı sizden anlıyorum tesekkürler muhammet hocam...

    YanıtlaSil
  68. HAKİKATEN ÇOK MÜKEMMEL ANLATILMIŞ.KENDİ ÖĞR. ANLATTIKLARINI BİLE ANLAMIYORDUM AMA BUNU ÇOK İYİ ANLADIM.İNŞALLAH SINAVDAN GÜZEL BİR NOT ALIRIM.

    YanıtlaSil
  69. Güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık. Okuldaki hoca 1 soruyu 25 dakikada çözüyo.Keşke hocamız siz olsaydınız :( Muhammet Hoca nın anlattığından bişi anlamayan varsa suçu kendisinde aramalı bnce

    YanıtlaSil
  70. gerçekten güzel olmuş.çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  71. yaa güzel anlatmış da tüm atış konularını anlatmamış. hani yatay ve eğri atış????!!!

    YanıtlaSil
  72. mükemmel olmuş çok teşekkür ederim hocam.

    YanıtlaSil
  73. sağolun fiziği ilk defa anladım...

    YanıtlaSil
  74. ellerinize sağlık ama fizik korkulu rüyam oldu resmen yaa...:'(

    YanıtlaSil
  75. valla Allah razı olsn çok ise yaradı emeğe saygı

    YanıtlaSil
  76. adsız dedi ki süperr olmuş abii emeğe saygı çok büyük emek

    YanıtlaSil
  77. ya off anadolu lisesi öğrencisiyim..biyolojiim 5 kimyam 4 ama fizik 1 :( anlayamıyorum şunu yaaa offfffff :(((((

    YanıtlaSil
  78. hocam harbiden süper anlatmışsınız hocamın 1ayda anlatamadığını siz 45 dk da anlattınız yada ben son dakka dinledim diye böyle oldu emeğinize sağlık , izmirden sevgiler .. :)

    YanıtlaSil
  79. Hüseyin Cemal16 Ocak 2011 13:14

    Allah razı olsun Muhammet Hocam.Çok teşekkür ederim verdiğiniz derslerden dolayı.Okulad anlamadığım dersi sizden anladım.İnşallah yazılılardan yüksek alırım...

    YanıtlaSil
  80. güzel anlatıyosunuzda hocam biraz yavaş geçin yinede saolun

    YanıtlaSil
  81. çok güzel anlatıyorsunuzdaa , biraz yavaş anlatırsanız çok mutlu olurum :) saolun :)

    YanıtlaSil
  82. ben bu amca sayesinde yazılıdan 85 aldım çok tşkrler yaa amcacım çok saol eli öpülecek adamsın valla

    YanıtlaSil
  83. devamı gelmiyor..

    YanıtlaSil
  84. çok güzel ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  85. Allah razı oLsn sizden (:

    YanıtlaSil
  86. Sayenzde hç yapamadığm fiziği takır takır çözr ve zevk aLr oLdm (: Çok sağoLn..Emeğinize sağLk (:

    YanıtlaSil
  87. Muhmmt Çoruh hocm, hakkınızı ödeyemeyiz..Fiziği hç anLayamayacaım bi drs oLrk görrkn btn önyargıLarımı aLdınz (: Sizi seviorz (: Allah bu çalşmalarınzn devamını getrsn ve sizi başımzdn eksk etmesn(:

    YanıtlaSil
  88. yaw videolar açılmıyor

    YanıtlaSil
  89. Allah razı olsun Muhammet Hocam.Çok teşekkür ederim verdiğiniz derslerden dolayı.Okulda anlamadığım dersi sizden anladım.İnşallah yazılılardan yüksek alırım...

    YanıtlaSil
  90. Gerçekten çok yararlı oldu çok teşekkürler.Okulda anlatılmayan fizik dersini şu an anladım.Umarım sınavda bu bilgileri kullanabilirim. Yüksek almalıyım...

    YanıtlaSil
  91. hocam bitanesiniz ya. çok yardımcı oldunuz sağolun

    YanıtlaSil
  92. YORUMLARI OKYORUMDA HERKES SÜPERSİNİZ YAZMIŞ . AMA BN MAL OLDUĞUMDAN ÇOK Bİ ŞEY ANLAMADIM .
    Yinede Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  93. siz olmasaniz halimiz ne hojam ;D

    YanıtlaSil
  94. keşke biraz daha pratik anlatsaydınız:))

    YanıtlaSil
  95. 13 yaşındayım hayho için ölürüm ayrıca herşey rock bide doğuştan rockçıyım tamam mıı

    YanıtlaSil
  96. süper olmuşş :)

    YanıtlaSil
  97. walla çok güzel anlatım, emeği geçenlern elleri dert görmesn, böle siteler çok faydalı cdden :)

    YanıtlaSil
  98. arkadaşlar beğenmeyenleri zorla ekranda tutmuyorlar çıktırın gidin

    YanıtlaSil
  99. sorular çok basit.. onun dışında gayet iyi, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  100. çok komik ya, herkes eleştirmen olmuş. Yok sesi donukmuş. Yok genel, üstten anlatımmış. Arkadaşım sen buraya para ödemiyorsun ya. Beğendiysen dinle, beğenmediysen dinleme.İnsanların ses tonunu değiştiremezsin ya.

    YanıtlaSil
  101. ya reis hakkını helal et çok iyi anlatmışssın takip edicem hep seni

    YanıtlaSil
  102. benim de yarın sınavım var şimdi dinleyeceğim inşallah anlarım

    YanıtlaSil
  103. çok açıklayıcı anlatmışsınız hocam emeğinize sağlık.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  104. hocam çok güzel anlatmışsınız...
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  105. çok teşekkürler ekol hoca sen olmasan nasıl öğrenicez ? :)

    YanıtlaSil
  106. çok hoş olmuş allah razı olsn emeği geçen herkesten

    YanıtlaSil
  107. saolun hocam saynizde atıslardn 95 aldım

    YanıtlaSil
  108. mükemmeldi tek kelimeyle ağzınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
  109. nasıl indiricez

    YanıtlaSil
  110. hocam çoooook güzel anlatıyorsunuz dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  111. bu arada hocam ellerinize sağlık sizin anlatısın gerçekten çok güzel sadece ben braz fizik özürlüyüm :)

    YanıtlaSil
  112. hocam ellerinize sağlık. bütün atış eksiklerim kapandı.

    YanıtlaSil
  113. Tek kelimeyle muhteşem, allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  114. çoo.........ooook teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  115. yarın sınavım var bana cok yardımcı oldunuz teşekkür ederim bir öneri:soruların hepsni bir pratik yolla bide formülle çözmeniz bide yatay atışı biraz daha kolay dan başlayıp anlatırsanız kesinlikle mükemmel olursun ve siz gerçekten çok iyi bir öğretmensiniz

    YanıtlaSil
  116. süper anlatım konu soruları garanti :):) çok iyi anladm

    YanıtlaSil
  117. zehra cangir bn 10jden hatırla

    YanıtlaSil
  118. bence cok güzel elinize emeginize saglık

    YanıtlaSil
  119. ALLah RaZı oLsun ÇoKk YaRaRLı oLdu ;)

    YanıtlaSil
  120. O KısayoLLaR İşime Çoqq YaRaYaCak.. ßazıLaRı çokk uzaTıyoR ALLah RaZı oLSun SizDen ;)

    YanıtlaSil
  121. mal bu herif yanlış anlatıyo dinlemeyin sakın

    YanıtlaSil
  122. ALLAH RAZI OLSUN COK TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  123. üzerinizee tanımıyorumm hocam harikasnıızzz

    YanıtlaSil
  124. Çok sağolun hocam süpersiniz

    YanıtlaSil
  125. çok sağolun hocam ama hocamız 5 15 25 kuralını beğenmez gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  126. Anlatım falan güzel ama soruları biraz daha zor sorsaydınız daha iyi olurdu sınavda bu kadar kolay çıkmıyor çünkü belli bir seviyenin üstünde hazırlanıyor sınavlar yinede emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  127. bence gayet güzel bir site ama ben yinede fiziği yapamıyorum :o

    YanıtlaSil
  128. ben bu 5 15 25 kuralını anlamadımmm:( zaten hocamın bu yönteme not vericeğini sanmıyorum

    YanıtlaSil
  129. yarın sınavım var ve bundan yüksek not almam lazım nee yapcağımı bilmiyorummmm

    YanıtlaSil
  130. sorun bende mi fizik hocasında mı anlamıyorum???? belki bu siteyi sınavdan iki gün önce keşfetmemiş olsaydım daha iyi olurdu.çünkü hiç zamanım yooook!!!!!!!

    YanıtlaSil
  131. SAĞOL BE HOCAAAAAAAAAAAA...........!!!

    YanıtlaSil
  132. teşekkürler hocam iyiki varsanız sizde olmasanız fizik mizik hak getire :)

    YanıtlaSil
  133. daha önce baksaydım daha yararlı olucaktı bana
    yarın sınavvv...

    YanıtlaSil
  134. kureen yazılım güzel geçse bisürü dua alacaksınız benden hocaaaaam :D

    YanıtlaSil
  135. hocam sizin yazdığınız 5-15-25-35-45-55 şeklindeki taployu bizde yaptık ama uzattık birazdaha siz soruya göre çiziyorsunuz.yani soru 5 de 55'e kadar yazdınız ama soru 6' da 35'e kadar neye göre değiştiğini açıklarsanız sevinirim.... TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salak mısın sen ??

      Sil
    2. 5-15-25 dediğimiz şey soruya göre göre değişir.Sorudaki yüksekliğe göre..

      Sil
    3. zeynep kafanmı GÜZEL????

      Sil
  136. çok güzel çok sagolun hoca

    YanıtlaSil
  137. hocam iyi güzel de bazen formülle bazen 5 15 25 kuralıyla anlatıyorsunuz. çıktınız bir kere yola madem sabit kalın aynı yolla anlatın. böyle kafa karışıyo.. 5 15 25 kurlı daha iyi. o yüzden hep öyle anlataydınız eyiyidi..

    YanıtlaSil
  138. Muhammed Hocam çok güzel anlatmışsınız.Okulda anlamadığım zaman burdan izliyorum.Gerçekten cok faydası oluyor.Tek olumsuz yanı cok basit soruları anlatmışsınız.Zor sorulardan oluşan 3.bir video koyulursa çok mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
  139. süper anlatıyosunuz hocam bizim hoca cok hızlı anlatıyo bakalım sınavda ne yapacaz...

    YanıtlaSil
  140. çok iyi güzel...

    YanıtlaSil
  141. Ellerinize sağlık fakat daha zor örnekler çözülebilirdi.

    YanıtlaSil
  142. yaragım gıbı

    YanıtlaSil
  143. hiç formül kullanmadan 5 15 20 falan diye çözüyo... sınavda böyle yapsak bizim hoca kabul etmez. o yüzden hiç beğenmedim açıkçası!!!!

    YanıtlaSil
  144. bnce formül kullansaydınız 5 15 25 yerine daha ii olurdu okul hocaları hiç öyle çözmüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum okul hocaları formül istiyor

      Sil
  145. Ulan nasıl bi hoca bu ! Hiç bir şey anlamadım ! Mehmet Çoruh'muş peh. Resmen soruyu kendi kendine çözüyor. İzleyenler anlasın diye bir derdi yok gibi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kes lan !

      Sil
    2. sen mal isen hoca ne yapsın

      Sil
    3. olum abuk subuk konuşmayın bedavaya ders anlatıp koymuş internete daha ne istiyorsunuz

      Sil
  146. ya bu adam düzgün bişey anlatamıyo yine anlamadım uyukluyodum nerdeyse

    YanıtlaSil
  147. berbat bi adam

    YanıtlaSil
  148. okul hocamdan bin kat iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  149. biz hiç böyle qörmedk hep formüle döktk ben bnları yaparsm hoca kabl edemz .s ama ynede qüzeldi allh razı olsn . keşke formülede dökseydn :)

    YanıtlaSil
  150. Hocam üfüs de üfüs yani bu nedir sanki voide 6 divine kasmış gibisiniz bre mübarek pilavlı sohbette lina laguna bladeyi sonlamıs rupturesi eksik kalmıs yalnız kasarsam alırım haberiniz ola

    YanıtlaSil
  151. Böyle hoca yok ya çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  152. çok güzel anlatıyorsunuz. görseller çok iyi

    YanıtlaSil
  153. ya hocam iyi güzel hoşta bence çok verimli olmamış.mesela formulden bahsediyosunuz sonra örneklerde hangi formulü nasıl uyguladığınızı söylemiyosunuz.sonra bazı yerleri taramalı tüfek gibi hızlı anlatıyosunuz.bence başlıca sorunlar bunlar. tebrikler hocam !!!

    YanıtlaSil
  154. çol ii mehmet çoruhumn videolarını begenerek izliyorum umarım sesde filtre de kullanılırr..

    YanıtlaSil
  155. Kendi kendine anlatmış. Hiç bir şey anlamadım. Formülleri söylüyor sonra kendi kafasına göre yazıyor formülleri. hiç bir şey anlamadım. olan bilgilerimde uçtu gitti !!

    YanıtlaSil
  156. Teşekkür etceğiniz yerde mana buluyosunuz ayıp

    YanıtlaSil
  157. hocam biraz daha hızlı olabilirsiniz ama yinede tşkler.. ALLAH razı olsun..

    YanıtlaSil
  158. hocam çok teşekkürler çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  159. ya iyi hoşta ben formülsüz yapıyordum bunları bir izledim sen herşeyi unutturdun bize , ama teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  160. ya bu fziği kim buldu yaaaaaaaaaaa.s bu kadar lanet bi ders varmı az bi söleyin yaa:)

    YanıtlaSil
  161. ekol en iyi matematik anlatıyo diğerlerini anlatamıyo ee her hoca birddeğil

    YanıtlaSil
  162. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  163. 105 m lik sorunun cevabı yanlış !

    YanıtlaSil
  164. çok güzel anlatım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  165. gayet güzel yarın sınavım var ve konu iyice pekişti aklımda teşekkürler

    YanıtlaSil
  166. Çok sağolun hocam sız olmasanız yaragı yıcektık ıyıkı varsınız <3

    YanıtlaSil
  167. iğrenç olmus amk sayenızde siki tuttum !

    YanıtlaSil
  168. elinize sağlık çok faydalı oldunuz allah razı ollsun

    YanıtlaSil
  169. bu fizigin .... ama guzel anlatıonuz Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  170. hocam çok güzel anlatıyorsunuz teşekkürler.. iyi güzel de ben fen lisesine gidiyorum sizin anlattıklarınız biraz ygs lys ye dönük sanırım herşeyi pratik yöntemden çözüyorsunuz. bizim okulda pek tutulmuyor pratik yöntemler ama yine de teşekkürler bir şeylerin yerine oturmasını sağladınız :)

    YanıtlaSil
  171. hocam çözdüğünüz sorular çok kolay daha zor sorular çözebilirseniz daha çok işimize yarar. yine de teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  172. başarılarınızın devamını dilerim hocam

    YanıtlaSil
  173. allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  174. iyi ben de beğendim güzel anlatıyor.

    YanıtlaSil
  175. okul hocaları formülle anlatıyo burda 5 15 25. diye anlatılmış kafam karıştı :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS