Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif fizik isi ve sicaklik videolu konu anlatimi

Merhaba arkadaşlar yine ekol hoca fizik dersleri nde beraberiz. Sizlere ücretsiz fizik 9.sınıf ısı ve sıcaklık videolu konu anlatımı yaptık ve videonun içinde ısı ve sıcaklık örnek soru çözümleri yaptık geniş bir anlatım amacıyla. Bu konumuz iki video parçasından oluşuyor. Bu alttaki video birinci bölümü izleyeceksiniz lütfen konu bütünlülüğü kaybolmaması için bu vidyonun devamı olan ikinci bölümü de izleyiniz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Isı ve Sıcaklık Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
2.Isı ve Sıcaklık Videolu Konu Anlatımı (Yaşar Hoca)
2.Isı Sıcaklık ve Genleşme Özel Sorular
3.Isı Sıcaklık ve Genleşme Özel Sorular

81 yorum:

  1. hocam çok tşk ederim konuyu tam olarak anladım

    YanıtlaSil
  2. ÖZLEM DEDİKİ

    HOCAM ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  3. saolnn yhaa bn zaten anlamıştım ama pekiştirmek adına anlamış oldum ama.bizim fizikçimiz daha güzel anlatıyoo :) şaka şaka (yni güzel anlatıyo ama sizede kötü demedim tabi)hehe daha canım çok yazmak istiyo ama yazcak bi sürü şey varr psikopata bağlamadan hade bb

    YanıtlaSil
  4. yani güsel olmuş bencede saolun hocamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açın yarrağınızı domalın boşalıcam şimdi

      Sil
  5. yaa çook saqoLunn iyi hoşTaa Denqe sıcakLıqı Neden hiç bi Yerde yokk yha pazartesi qünü sınavım war amaa bn bişey bilmiyorum o konuda yardım Ltfenn

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim çok güzel anlatıyorsunuz gerçekten çok yararlandım benim için çok iyi oldu pazartesi günü sınavım var konuyu iyice anladım sınavda soru kaçırmamaya çalışacağım tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. ben lise 1 e gidiyorum sizin sayenizde fizikten 100 aldım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. cok güzel anlatıyorsunuz bizim hocadan bişeyy anlamamıştım umarım yrnki sınavdaan sizin sayenizde yüksek alcam

    YanıtlaSil
  9. Allah razı olsun hocam çok iyi anlattınız emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. kara kartal(girl)30 Ocak 2010 04:36

    allah razı olsun hocam ben fen lisesi ögrencisiyim ama okulda hocadan bısey anlamamamiştim sayenide fizigim iyi gelecek inşallah ..iyi gunler..

    YanıtlaSil
  11. bencede süper olmuş

    YanıtlaSil
  12. ya valla bir ders bu kadar güzel anlatılır herkese çok tşk....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güzel anlatıyorsunuz çok teşekkür ederim thank you

      Sil
  13. hcm çoq tşkür ederm sayenizde daha iyi anladım....

    YanıtlaSil
  14. o.ç mal gibi anlatıyoo

    YanıtlaSil
  15. beğenmedim çünkü açılmıyooo

    YanıtlaSil
  16. anadolu lisesinde böyle anlatmıyolar süperr hocam ağzınıza sağlık:D

    YanıtlaSil
  17. senin pc sorun var cnm zmn nie izlemeden beğenmedim diosun

    YanıtlaSil
  18. yarın sınavım var inşallah iyi alırım dua edin:S

    YanıtlaSil
  19. helal olsun muhammet hocam elinize saGLıK İSTANBULDA CAL LI OLMAK AYRICALIKTIR

    YanıtlaSil
  20. güzel olmuş saolun inş snavımdan geçerim

    YanıtlaSil
  21. idare ederde ilk önce bütün konuyu ver sonra karışık soru çözsen daha iyi olur aynı zamanda görüntü kalitesi ve ses kalitesini beğenmedim bu hoca derse girse herkes sıfır alır amk

    YanıtlaSil
  22. hocam bal yerseniz sesiniz düzelir herhalde :D

    YanıtlaSil
  23. videolar açılmıyo
    kontrol edin lütfen

    YanıtlaSil
  24. sınavımı geçemezsem ağzına sıçarım :@

    YanıtlaSil
  25. çok teşekür ederim hocam süper anlatım ödevime yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim saolun

    YanıtlaSil
  26. konu amlatımlarınız çok güzel sizin sayenixde 9 sınıf matematik sınavı verdim ve başarılı oldum size çok teşekkür ederim saolun:)

    YanıtlaSil
  27. lan bu maho çoruh mal ya şu ekol hocanın sitesinde bi onu swmiorm :@
    adamın fizikten anladıı yok gelmş brda örtmenlk yabıo :S

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkür ederim hocam allah razı olsun çok yardımcı oldunuz:)ayrıca bence sizi dinleyipte beğenmeyenlerde bir sorun olmalı;)

    YanıtlaSil
  29. hocam sorumluluk sınavım var umarım ii geçer:/ fizikten kaldım da:/

    YanıtlaSil
  30. walla anlamıodum anladım saolun emeği geçen herkeze

    YanıtlaSil
  31. hocanın uykusu var sanki

    YanıtlaSil
  32. valla elinize sağlık ama kaleminiz beni uyuz etti ne o öyle kanı arabası gibi çalışıyor...

    YanıtlaSil
  33. valla anlamıodum hala anlamıorum ben de mi bi sorun var yoksa hocada mı anlamadım??

    YanıtlaSil
  34. ayy çok gzel anlatıyosunuz hocamm çok yardımcı oluyorsuz çok çok teşekkür ederimm :) :D :)

    YanıtlaSil
  35. anlatım gerçekten iyi fakat kitaplardaki örnekler daha farklı sizin sorularınızı bende çözebiliyorum kitaptakileri çözemiyorum .

    YanıtlaSil
  36. yarın yazılım vardı çok yardımcı oldu hepsini anladım çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  37. süperSnz saplun.. :D

    YanıtlaSil
  38. çok teşekkurler çok yardımcı oldunuz anlamamıştım anladım çok sağolun

    YanıtlaSil
  39. hocam saolun bu konuyu kaçırmıştım çok yardımcı oldunuz :D

    YanıtlaSil
  40. Teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  41. Gerçekten teşekkür edrim hocam saolun yanii...

    YanıtlaSil
  42. hocam mutiş anlatıyonuz el emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  43. GERÇEKDEN SÜPER ANLADIM YHA BİDE ŞEYİ SORCAKTIM EKOL HOCAM FİZİKDEN 1. DÖNEM 2. YAZILIY GİRMEYECEKMİSİNİZ YHA LÜTFEN HOCA BURDAN HAZIRLIO BNDE ÇALŞIYORUMM ONU KOYARSANIZ BİR HAFTA İÇİNDE MEMNUN OLURUM SINAVIM VA ÇARŞAMBA GÜNÜ ŞİMDİDEN SAOLUN BİDE ŞU KALEMLER BNİ UYUZ ETTİ YHA

    YanıtlaSil
  44. allah razı olsun hocam sayenizde ödevimi yaptım arkadaslarıma da onericem çok saolun.

    YanıtlaSil
  45. çok teşekkürler hocam,emeğinize sağlık hergün her dersi takip edip tekrar yapmak amaçlı veya yazılıdan önce sizi izliyorum spersiniz hocam umarım faydası olur yazılılarım yüksek olurda kalmam :)

    YanıtlaSil
  46. bir konu ancak bu kadar güzel anlatılır elinize sağlık

    YanıtlaSil
  47. ellerinize sağlık hocam.çok sağolun.çarşamba sınavım ihşallah yardımcı olur.brinci yazılım 41 di burdan çalışmamıştım başka bi yerden çalıştım olmadı.pişman oldum.burdam çalışcam arkasından soruları çözdüm mü tm dırsağolun allah razı olsun sizden.sizde olmasanız buranın matematiğide var.78 aldım.3.yazılıya da burdan çalışcam.00 alıcam ihşallah

    YanıtlaSil
  48. Hocam fazla alınmayın ama bok gibi anlatıyosunuz !

    YanıtlaSil
  49. Helal olsun ya . Süper bi anlatım var . Gercekten anlaşılır bir şekilde anlatılmış. Anlamadıgım konuları gayet iyi anladım . Tesekkürler...

    YanıtlaSil
  50. güzel bir anlatım ama eksikler var

    YanıtlaSil
  51. YA ARKADAŞLAR b şıkkında bi sorun mu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100le180i sadeleştirdiğimizde 5ve9 mu kalır 1,8 mi?

      Sil
  52. 5 9 KALIR KARDEŞİM
    Hocam mükemmel anlatım sağolun :)

    YanıtlaSil
  53. ya hocam çokkk iyide sesiniz biraz girip gibi ıhlamır için

    YanıtlaSil
  54. video istemiyorum yaaaaaaaaaaaaaa normal yazı istiyorum Allah tan korkun yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  55. ben ayşe ama hiç dinlemedğim için yorum yapamam....:):(

    YanıtlaSil
  56. ya video işe yaramıyo yazı olsa süper olurr bence :D

    YanıtlaSil
  57. video süper olmuş

    YanıtlaSil
  58. süper bir site Allah sizden razı olsun çalışıp duruyorum

    YanıtlaSil
  59. hocam bene bir dene kari bul davinde çıye sexe devam kızlar oh oh

    YanıtlaSil
  60. hocam video çok güzel olmuş, benim de yarın sınavım var. ısı ve sıcaklık konusunu anlamamıştım. bir de kuvvet ve hareket falan. hepsini sizin videolarınızla anladım. çok çok teşekkürler sizin sayenizde fiziği anlıyorum ve soruları çözebildiğim zaman çok mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  61. arkadaşlar lütfen sex şerni karıştırmayın burası genelev degl kalteli bir site lütfen szde kalitel üye olun :((

    YanıtlaSil
  62. güzel olmuş. iyianlatım.örnekler biraz fazla ama konu örneklerle pekiştirilmiş. eleştrilerim olumlu yönde.

    YanıtlaSil
  63. her sey icin cok tesekkurler emeginize saglik hocam sayenizde fizik sorularini az da olsa yapabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  64. hocam basınçlarla ilgili anlatımın yokmu

    YanıtlaSil
  65. hocam teşekkür ederim konuyu tam olarak anladım

    YanıtlaSil
  66. Adamın dibisin hoca. Emeğine sağlık. Bizim fizikçi senden daha iyi anlatıyor ama kadının yüzünü haftada 2 ders gördüğümüz için bi halt anlamıyoruz. Ama sayende anlıyorum artık. Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  67. emeğinize sağlık muhammet hoca gerçekten çok yararlı oldu. tıpkı atışlar kuvvet hareket ve bağılda olduğu gibi.. diğer konulardan da olmasını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  68. hayatımda duyduğum en uykulu ses. çalışmak için büyük bir heyecanla oturmuştum ama hayattan soğudum. Okuldaki sıkıcı hocalardan farksız. Ayrıca hoca çok isteksiz gibi. Zorla anlatıyor sanki. Ortada emek olsa saygı duyucam ama kimse kusura bakmasın, rezalet

    YanıtlaSil
  69. çok sıkıcı anlatıyosunuz.. zaten az olan şevkimi tamamen kırdınız ayrıcada çok ezberden gidiyosunuz hiç basitleştirme ve çözüm kolaylığı sağlanmamış sadece yapmış olmak için yapılmış bi anlatım olmuş...

    YanıtlaSil
  70. Bzm Hoca Bizi Dövmekten Dersmi Anlatıyar Bu Arada Çok Tşk Çok Güzel Hazırlamıssınız Ellerinize Saqlık

    YanıtlaSil
  71. ananızı sikim

    YanıtlaSil
  72. facede ekleyin www.facebook.com/srgn.dgn

    YanıtlaSil
  73. Ama acilmiyoo ki yyaaaa

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS