Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif fizik genlesme konu anlatimi

Merhaba tekrar şimdi sizlere ekol hoca 9.sınıf fizik videolu konu anlatımı ndan muhammet çoruh 9.sınıf fizik genleşme videolu konu anlatımı nı yapıyoruz. Bu video içerisinde fizik genleşme katılarda genleşme boyca genleşme videolu örnek soru çözümleri test soruları ndan vidyolu çözmeler kavramlarını ve daha birçok kavramı açıklıyoruz. İyi çalışmalar.

10 yorum:

  1. gerçekten çokkkk iyi anlatıyosunuz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. konu anlatımlar çok güzel ben hatice ekol hocaya tşkürler

    YanıtlaSil
  3. hocam çok teşekkürler izledikten sonra çözemediğim bütün soruları rahatlıkla çözdüm.mehmet çoruh hocama sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiz... çok güzel eksikliklerimi tamamlaya biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ediyorum.Sağolun sayenizde Kimya sınavından 1 aldım.Allah Razı Olsun

    YanıtlaSil
  6. hocam ben keziban çook sağolun ya sizin sayenizde konulardan geri kalmıyoruz

    YanıtlaSil
  7. ben son sınıf öğrencisiyim sınava hazırlanıyorum fiziği sizinle hallediyorum çokkkk tşk

    YanıtlaSil
  8. saqolun hocam sayenizde 35 aldım bok qibi anlatıyosununuz.allah razı olsun

    YanıtlaSil
  9. hoca adamsın sen..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS