Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Periyodik Cetvel Tablo Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. ekol hoca kimya videolu konu anlatımları bölümümüzde sizlere ekol hoca kimya dersleri ekibi olarak ilköğretim de fen bilgisi adı altında ortaokul lise sınıf larında işlenen kimya periyodik cetvel tablo videolu konu anlatımı yapacağız. Periyot tanımı periyodik tablo daki yatay sıralar dır. İyonlaşma enerjisi periyodik cetvel de soldan sağa doğru genellikle artar. Atom çapı iyonlaşma enerjisi ile ters olduğu için azalır. kimya videolu konu anlatımı aşağıdadır.

146 yorum:

  1. yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam kötü anlatıyo bence

      Sil
    2. kötü mü bence gayet iyi anladım yani ama senin fikrin beğenmiyosan git

      Sil
    3. mal mısın kardeş kendi kendine yazıyon?

      Sil
    4. aahahh salak ya mal amk kendi kendine 1 er dk arayla yazmış özürlü :DDDDD

      Sil
    5. emege saygı dıyorum baska bısey demıyorum allah razı olsun

      Sil
    6. beyinsiz kendi kendine yazıyo :DDDDDDDD

      Sil
    7. Ulan kendi kendine yazana çok güldüm ha. Hocam teşekkürler bu arada iyi anlatmışınız kötü anlatanlara bile kötü demeyi haketmiyorsunuz orda bir emek var. Bide Beyler aramızda para toplayıp bi kamera alalım olmıcak böyle ya . :D

      Sil
    8. adam çok iyi anlatıyorda tahtada ne yazıyor göreydik iyidi

      Sil
    9. ANAN ZA XD

      Sil
    10. HEPİNİZ BEYİNSİZ LAN HEPİNİZİN ADI ADSIZ BU DURUMDA HEPİNİZ KENDİNE YAZMIŞ OLUYOR

      Sil
    11. adam haklı gençler dağılın :D

      Sil
    12. dünyada böyle mallar da var işte.. mk..

      Sil
    13. la cs 1.6 95.173.175.98 nick power setinfo_pw ana za olan vardı :ASD:DS:D ama adam güzel anlatıyor hem 17 yaşındasın hemde kötü diyon

      Sil
    14. Hepsini ben yazdım...

      Sil
    15. armut gafalı yaratık kendi kendine yazıo amk

      Sil
  2. Hocam baya başarılı anlatmışsınız. Sunumunuzda verdiğiniz emekler için müteşekkiriz.

    YanıtlaSil
  3. hocam anlatımız güzel olmuş teşekkür ederim ayrıca istemeyen izlemez arkadaşım beğenmediyseniz zorlayan yok

    YanıtlaSil
  4. emeğe saygı beyler güzel olmuş hocam sağolun..

    YanıtlaSil
  5. guzel anlatmıssınız agzınıza saglık ama bu kımya çok kazık hele bızım okuldakı hocadan nefret edıyorum mal karııı

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ön yargıllı olmayalım ilk başta ben de bi çok şeyden şikayetçiydim ama baktımki hoca süper anlatıyomuş mutlaka dinleyin

    YanıtlaSil
  7. güzel olmuş bnce eline sağlık hoca

    YanıtlaSil
  8. bizim hocadan daha güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  9. tamam işimizze yarıyor ama sorularımızada cevab verin ne olur

    YanıtlaSil
  10. gayet güzel hocam çok sağolun

    YanıtlaSil
  11. sizde bu yazıya görünmüo diosanız bizim hocanın yazısını görmelisiniz arapça yazıo sanırsınız hocam çok saolun en çok anlamadığım konu budur çözdüğünüz örneklerle çok daha ii anladım herkeze öneririm..

    YanıtlaSil
  12. gayet güzel sınaw için çokkk faydalı oldu saolun . .

    YanıtlaSil
  13. hocam anlatımınız çok güzel olmuş çok saolun... bu arada beğenmeyen arkadaşlar EMEĞE SAYGI LÜTFEN...

    YanıtlaSil
  14. şaka gibi şeyler yazmışsınız yuh artık ya bu hocaların kıymetini bilin az sayıda kaldı.
    çok iyisiniz hocam bunlara bakmayın anlayana sivri sinek saz gelir.

    YanıtlaSil
  15. hocam sizde olamasanız mahvolduk özel hoca gibi geldi valla

    YanıtlaSil
  16. iron maiden yeah

    YanıtlaSil
  17. hocam bnce gayet güzel anlatmışsınız ama görüntü kötü...

    YanıtlaSil
  18. hocam sperrr anlatıyosunuz ama uyarılmış atom ya da orbital konusunu bilmiyorum ben 10.sınıfa yeni geçtim okula hazırlık olsun diye çalışıyorum ama orbitalleri grmediğim için bu konuyu da anlamadım lütfen orbital konusunu koyun!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. atom ve yapısını dinle o zaman :) hoca anlattı onları :)

    YanıtlaSil
  20. ekranı buyutunce yazılar gorunmuyo bı çare bulsanız:)

    YanıtlaSil
  21. görüntü kalitesi yüksek olsa tam dört dörtlük olacakmış hocam

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. hoca gayet güzel anlatıyor herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  24. Hocam, emeğinize sağlık....Çok güzel anlatmışınız.Yalnız, görüntü kalitesizliğine ben de katılıyorum.Çabalarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. sadece görüntü problemi var hiç anlaşılmıor hocam yaff:S

    YanıtlaSil
  26. hocaya bişey demiyorum ama bilğiler hiç güncel değil örneğin s,p,d bloku olark anlatıyor nerde f bloku 1989 öss'sine göremi bu ders anlamadım yahu :D

    YanıtlaSil
  27. bencede cok guzel anlatmış..!

    YanıtlaSil
  28. O kadar güzel anlatıyosunuz ki hocam normalde hiç ama hiç bisey bilmezden kimyadan şimdi en iyi derslerimden birisi çok teşekkür ederim size ANLAYAN ÇOK GÜZEL ANLIYO ANLAMAYANLAR DA ARTIK SORUNU KENDİNDE ARASIN..çok teşekkür ederim emeği geçen herkese..

    YanıtlaSil
  29. Hocam emekli olma vaktin gelmemiş mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu yaptığı bir meslek amaçlı yapmıyorki bizlere fayda olsun diye yapıyor...

      Sil
  30. gerçekten insan evladına iyilik yaramıor.orda senın ıçın ders anlatsın senın ona demediğin birsey kalmamıs.eğer o kafan basıo ve guzelı ayırt edıosan baska yere gıdersın burayı acıp ders faln dınlemezsın.yok guzelı ayırt edemıomusuz.bence sorun hocada degl sorun o sızın basmayan kafanızda.emgının karsılığı bu olmamalı.

    YanıtlaSil
  31. yaw hoca iyi anlatıyo ama görüntü kalitesi çok kötü

    YanıtlaSil
  32. DİKKATİMİ ÇEKMEDİ ANLATIM BİÇİMİ HOCAYA LAF YOK MUTLAKA İYİ ANLATIYORDUR AMA BENİM DİKKATİMİ ÇEKMEDİ MAALESEF SES BOĞUK =)) YİNEDE EMEĞE SAYGI TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar emeğe saygı lütfen elinize sağlık hocam ben çok beğendim ayrıca beğenmeyeni zorlayan yok

    YanıtlaSil
  34. Hocaya Laf Edenler..!
    Bi gidin Ya Birşey Bilmiyorsunuz Konuşuyosunuz Ne anlarsınız Sizzz!


    EMEĞE SAYGII!

    YanıtlaSil
  35. fark ettiniz :=)

    YanıtlaSil
  36. ALLAH sizden razı olsun hocam gayet iyi anladım...

    YanıtlaSil
  37. Anlamayanlarda anlamasın kardeşim yazı bozukmuş imkanları o kadar daha ne yapcaklar ... Eywallah hocam cok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  38. haklısın emirhan... hocam süperdiniz ben şahsen çok memnun kaldım tşk.hocam:))

    YanıtlaSil
  39. kusura bakmayın ama sizde iyi baksanız görürdünüz o 29.dk daki yanlışı düzeltiyo sonradan ya gözlerinizi açın heyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  40. gerçekten çok iyi. 11.sınıftayım ygs'ye hazırlık olsun diye özellikle arayıp sizin anlatımınızdan çalışıyorum. yazılar da anlaşılıyor. emeğinie sağlık.

    YanıtlaSil
  41. ADAM KING ARKADASLAR. HELAL OLSUN DAYI

    YanıtlaSil
  42. atom ve yapısınıda sizden dinledm elinize ağzınıza sağlık hocam umarım anlattığınız sorular ygsde de karşıma çıkar. çok teşkkrlr..

    YanıtlaSil
  43. bence çok başarılı anlattı. teşekkür ederim. yalnız şu yazılarda biraz daha net olsa çok daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  44. ben videoyu açamıyorum bana yardımcı olurmusunuz?şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  45. Açılmıyo bu ya :(

    YanıtlaSil
  46. açılmıyoorrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  47. Periyodik Cetvel Konusunda; sorular tam okunmadığı için anlam hatası çıkabiliyor. Örnek : 11.Soru ve bu sorunun cevabıdır.

    Soru : 3. Periyot elementlerinden X'in protonu, Y'den 3 eksiktir. Y'nin değerlik

    elektron sayısı 5'dir. Z'nin Birinci iyonlaşma enerjisi en küçüktür. Bu elementler Metal midir? Ametal midir?

    Bu soruda;
    1) "Y'den" tabiri Y'nin Protonunu mu veya Nötronunu mu işaret ediyor ? Belli değildir.
    2) Z'nin Birinci iyonlaşma enerjisi en küçüktür. ( Z'nin İyonlaşma enerjisinin en küçük olarak söylenmesi, Periyodik cetvelin sol en üst kısmını işaret eder ve Bu element de "H" Ametaldir. Çunki Periyot belirtilmemiştir.

    Sorular okunmadığı için bu sekilde anlam hataları olusabilmektedir.

    YanıtlaSil
  48. çok süper olmuş sağolun hocam

    YanıtlaSil
  49. Ne kadar kötüsünüz. Çok güzel anlatmış. Bizim hoca anlatıyor bişe anlamıyorum eve gelip bu hocayı dinliyorum. Ayrıca yaşlı olabilir bu onun tecrübeli olduğunu gösterir. Emeğinize sağlık hocam :)

    YanıtlaSil
  50. hocam çok sağolun emeğinize sağlık iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  51. hocam çalışmalarınızdan ve verdiğiniz emekten dolayı çok teşekkür ederiz.kimya dersini sizin sayenizde sevmeye başladım sağolun,hayatta başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  52. hocam gayet güzel ama görüntü gerçekten kötü yine de çok teşekkürler ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  53. hocaya laf söyleyenler kendilerine baksınlar buraya ders çalışmak için giriliyor eleştiri için değil!

    YanıtlaSil
  54. adam üst seviyede anlattı müthişti gerçekten nasıl beğenmemişler anlamadım,bir kaç teknik aksaklık olabilir adam hayrına anlatıyor burda özel ders için o kadar para alıyorlar abd eğitim sistemin e yakın anlattı müthiş:)

    YanıtlaSil
  55. agzına saglık çok iyi anladım :))

    YanıtlaSil
  56. hocam saolun :):)bu arada niye hocaya bu kadar hakaret ediyosunuz anlamadım

    YanıtlaSil
  57. hocam çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. bizim hocadan daha iyi

    YanıtlaSil
  59. çok sağolun hocam gerçekten iyi anlatıyorsunuz, video kalitesi kötü olsada anlaşılıyor (:

    YanıtlaSil
  60. hocam yüreğinize sağlık güzel olmuş ama video çok kesintili ama harikasınız çok sağolun

    YanıtlaSil
  61. hocam her şeyi anladım da neden sorunun cevap seçeneğini söylüyorsunuz :) biz göremiyoruz ki :)

    YanıtlaSil
  62. hocam napmışsınız koca periyodik cetveli tahtaya mı yazdınız tebrik ediyorum walla :))ama hakkaten güzel anlatıyor kulağınızla dinlerseniz anlarsınız :))

    YanıtlaSil
  63. Ağzınıza sağlık hocam :)

    YanıtlaSil
  64. çok güzel anlatmışsınız hocam çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  65. düşünce özgürlüğü var isteyen beğenir isteyen beğenmez ama madem beğenmiyorlar dinlemesinler.. dershaneye gidiyorum ders başı6.68 lira alıyorlar siz burada dinleyebileceğiniz ders bulmuşsunuz laf yapıyorsunuz.....

    YanıtlaSil
  66. Ağzınıza Sağlık Çok Süper Anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  67. HOCA İYİ ANLATMIŞ DA EKOL HOCADAKİ TİP GİBİ OLSA DAHA GÜZEL OLURDU SANKİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tipemi bakiyon lan kaşar sen okuma zaten bu kafayla istrsn profösör ol s onuç yine boktan bi insan

      Sil
  68. 4 20 lik bir anlatım ama görüntü kalitesi daha iyi olursa daha güzel olurr

    YanıtlaSil
  69. video çok bulanık ve hoca çok hızlı anlatıyor

    YanıtlaSil
  70. dilinize sağlık hocam çok iyi anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  71. çok emek verilmiş.belli...anlatışınıza sağlık hocam.cok tesekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  72. TEŞŞŞŞEEEEEEKKKKKKKKKKKÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  73. Valla 10 saat sonra sınavım var. Mol konusunu dinledim sımdı bunu izleyip anlamaya calısacagım. Umarım anlarım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  74. çok iyi anladım hocam allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  75. fevkaladenin fevkinde (;

    YanıtlaSil
  76. güzel ama kayıt bi süre sonra donuyo

    YanıtlaSil
  77. sitedeki en iyi kimyacısınız hocam :D

    YanıtlaSil
  78. Hocam siz de olmasanız mafolurdum yaa bi hoca anca bu kadar mesleğini hakkıyla yapar. Bizim hoca slayttan açıp oturduğu yerden okuyo emeğinize sağlık çok işime yaradı ...

    YanıtlaSil
  79. sagolun hacam çok iyi anlatmışsınızda arkadaşşlara katılıyorum görüntü kalitesi keşke daha iyi olabilseydi

    YanıtlaSil
  80. berbat diyen arkadaşları gördükten sonra yorum yapmaya karar verdim çok başarılı bir anlatım o aarkadaşlarda eğer ki daha iyi anlatım görselerdi bunu izlemeye ihtiyaçları kalmazdı

    YanıtlaSil
  81. GÖRÜNTÜ KÖTÜ ANLATMA GÜZEL AMA GÖRÜNTÜ KÖTÜ :S

    YanıtlaSil
  82. BERBATov olmamış hocam iii

    YanıtlaSil
  83. video kalitesi iyi değil. adam iyi anlatmş ama

    YanıtlaSil
  84. yorum herif yeğin eyi anlatık hakkını yimemek lazım

    YanıtlaSil
  85. bence daha ii anlatabilirdi

    YanıtlaSil
  86. videosunu begenmedim

    YanıtlaSil
  87. emekleriniz için teşekkürlerç gerçekten başarılı bir anlatımınız va r.

    YanıtlaSil
  88. Gerçekten konuyu derinlemesinden öyle bir anlatışınız var ki,sağolun hocam. Örneklemeniz ve çözümlemeniz çok hoş,mükeemmel derecede iyi anlatılıyor arkadaşlar

    YanıtlaSil
  89. harikasınız hocam hepsini çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  90. gerçekten çok güzel anlatmış emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  91. çok güzel anlatmış ve okulda kimyayı iki saat görenlere anlatılmayanlara da değinmiş gerçekten çok beğendim

    YanıtlaSil
  92. allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  93. hocam teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  94. güzel olmuş elinize sağlık hocam beğenmeyenler defolup gitsin sonuçta onlara birşey beğendirmek zorunda değiller vede bu videolar yararlanmak isteryenlere arda gıcıklar çıkyor elbettee....

    YanıtlaSil
  95. ilk iki sınavım düşük bundan da zayıf alıyım var ya patlatırım lan bu siteyi

    YanıtlaSil
  96. elinize sağlık hocamnn

    YanıtlaSil
  97. hocam Allah razı olsun sizden sınavım iyi geçerse arkasına özkan hoca sağolsun yazacam saygılar.

    YanıtlaSil
  98. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  99. Allah razı olsun ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  100. ananızı sıkım oç lar -HOCA

    YanıtlaSil
  101. sanki telefonla çekmişler :D

    YanıtlaSil
  102. Normalde kalite iyi arkadaşlar tripodu da var adamların çok da iyi hazırlıyorlar teşekkür ederiz , fakat boyut büyük olduğundan video upload sitesine yükleyebilmek için boyutu küçültmeleri gerekiyor.E haliyle de kalite de biraz köreliyor...

    YanıtlaSil
  103. HOCANIN SOPAYA BİTTİM YA

    YanıtlaSil
  104. yuuuuuuuuuuuuuh

    YanıtlaSil
  105. Belli oluyor adamin kimya bilgisi saglam benim boyle ogretmenim olmadi hic

    YanıtlaSil
  106. On numara anlatmış . çok iyi anladım teşekkürer.

    YanıtlaSil
  107. Kaliteli anlatım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  108. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  109. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  110. iyi de f bloğu nerde???

    YanıtlaSil
  111. bu kadar açık ve net özlü anlatan bi hoca daha görmedim.son derece iyi

    YanıtlaSil
  112. Bence GÖRÜNTÜ KALİTESİ ÇOK KÖTÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

    YanıtlaSil
  113. abi yapmışş adam işte,, daha ne mızmızlanıyon..

    YanıtlaSil
  114. kralısın be hocam yaşın verdığı tecrube :D bizim kimyacıdan ıyı walla :D

    YanıtlaSil
  115. amk buna harcadığın zamana sokayım

    YanıtlaSil
  116. BENCE BOKUM GİBİ

    YanıtlaSil
  117. saka yaptım valla hayatımda ilk defa kimya çözdüm emeklerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  118. bence gayet hoş sadece görüntü problem olmuss

    YanıtlaSil
  119. Elinize sağlık hocam
    GAyet iyi anladım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS