Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Uslu Sayilar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba ekol hoa ilköğretim matematik dersleri bölümünde sizlere üslü sayılar videolu konu anlatımı yapacağım. Matematik üslü sayıların özellikleri üslü sayılarda dört işlem toplama çıkarma çarpma bölme videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri üslü sayılar konusu videomuzda. Ekol hoca dan herkese başarılar.

31 yorum:

  1. süper çok işime yaradı 100 aldım sayenizde hocam saolasın valla

    YanıtlaSil
  2. tam sınav zamanıydı hızır gibi yetişti teşekürler

    YanıtlaSil
  3. bu videoyu ızledıkten sonra derslerın ıyı olmaya basladı tavsıye edrım yaanıııı...

    YanıtlaSil
  4. gerçektn çok yardmcı oldu:))

    YanıtlaSil
  5. süper anlatıyo elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. sağolun çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. saolun inşallah sınavım iyi geçer eğer iyi geçerse ilk işim bu siteyi bütün arkadaşlarıma söylemek olur:)

    YanıtlaSil
  8. ÜsLü sayıLarla 4 işlemde : a.10 üzeri x + b.10 üzeri x derken 10 nerden çıktı acaba ?

    YanıtlaSil
  9. bence süperdi yazılıdan 100 aldım inşalaha sbs dede 500 alarım

    YanıtlaSil
  10. bence boş beleşdi

    YanıtlaSil
  11. tşklerr videoda anlatımda güzeldi!!!=)

    YanıtlaSil
  12. walla tesekkür inşallah sınawdan 100 alırım herkes bana dua etsin...

    YanıtlaSil
  13. BULAMADIM SALAKLAR

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim siteyi kuranda adını vermeyip 100 aldım yazmaya gerek yok o kadarda iyi bi anlatımınız yok haberiniz olsun matematikten anlamıyorum die keriz sanmayın herkesiiii.

    YanıtlaSil
  15. güzel anlatıyor ama bizim hoca kadar olamıyor mustafa hoca kadar ben batmanda necat nasıroğlu
    okulundayım

    YanıtlaSil
  16. insanlar bazen devlet okulunda okuya bilir ama inanınki özel okullardan daha iyi anlıyor

    YanıtlaSil
  17. guzel anlatmıyor bizim hocadan daya iyi kafır

    YanıtlaSil
  18. güzeldi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Helal Olsun Cok Güzel Anlatmış Emeğinize Sağlık Beğenmeyenin Aklına Ediym :D

    YanıtlaSil
  20. bence konu anlatımı çok basit hoca sadece özellikleri anlatıyor ve hiç yorumunu katmıyor..

    YanıtlaSil
  21. helalsin hoca bizim hoca kadar deil ama

    YanıtlaSil
  22. güzel anlatıyor ama bence daha detaylı anlatmlaı

    YanıtlaSil
  23. Üslü sayıları bu site sayesinde anladım ,anlatım çok etkili değil ancak örnekler çok başarılı. Teşekkürler...=)

    YanıtlaSil
  24. ben sbs için bakıyom inşallah sbs den 500 alırım ya çok istiyomm

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. malgibi boktan pısırığın teki

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS