Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ekol Hoca 10.sinif fizik moment videolu konu anlatimi

Ekol Hoca fizik dersleri den tekrar merhaba. 10.sınıf fizik moment konusu online videolu anlatımı yapıyoruz sizlere. Sizlere ben fizik dersleri sorumlusu muhammet çoruh moment i anlatıyorum. Ekol Hoca Lise 2 moment vidyolu konu anlatımı vidyo içeriği şöyle moment örnek online yazılı soruları cevapları örnek soru çözümleri öss soruları nı işliyoruz. fizik sayısal bir ders olduğu için Not alarak çalışmanızı tavsiye ediyorum.

23 yorum:

  1. ilk defa momenti böyle güzel anladım tşk

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzeldi öğretici sorulardı .

    YanıtlaSil
  3. moment i anlamak benim için güç tü ama genede saolun biraz anladım

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bu konu bANA çok zor geliyodu şimdi çok güzel anladım çook sağolun..

    YanıtlaSil
  5. çok iyi bir anlatım yapılabilirdi ama yinede güzel..

    YanıtlaSil
  6. sorular aynı tip sorulardı biraz daha değişik sorularla anlatabilirdi ama yine de güzeldi..

    YanıtlaSil
  7. hep aynı soru tipleri wardı ama genede konuyu anlamamı sağladı tşkr. ederm

    YanıtlaSil
  8. lady gggggggggaaaaaaggggggggggaaaaaaa22 Ekim 2010 09:23

    yha bu salak vıdeo acılmıooooo :@

    YanıtlaSil
  9. gerçekten harika ama edebiyat yazılı soruları sınavda çıkar mı???

    YanıtlaSil
  10. ben bu moment konusunda dönme yönlerinin belırlenmesını yıne anlamıyorum. ya bu yön belırleme nasıl oluyor ??

    YanıtlaSil
  11. yaa hocalar biraz olsun canlansınlarr lütfenn......

    YanıtlaSil
  12. bu videodan sonra bütün moment sorularını fulllllll yaptm saolun ya seviorem siziiiiii bu zor senmde bana çok ii morl oldu :).):)

    YanıtlaSil
  13. çoookk harika bi anlatım dersaneye bi ton para verdik sonuç yine hüsran:( sağolun hocammmm =))

    YanıtlaSil
  14. bu fizikten bir şey anlamıyorumya ygsde nabacam off

    YanıtlaSil
  15. bişey sorucam bu 10. sınıf konusumuydu 11. sınıf konusumu unutmuşum... :D hatırlayan varmı :)

    YanıtlaSil
  16. yaa gerçekten çok güzel anladım sağolun hocam.başarılarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  17. faydalı bi video, hiç bilmeyenler için

    YanıtlaSil
  18. video güzelde konu çikin yapcak bişi yok

    YanıtlaSil
  19. çok iyiydi ya, derste gram anlamamıştım ama bu videoyla birlikte çöze çöze anladım. çok rahatladım şu anda çooook teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  20. çok çok teşekkürler allah razı olsun faydasını gördüm sayenizde fizik korkulu rüyam değil artık

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS