Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik asal sayilar ebob ekok testi sorulari

6.sınıf matematik asal sayılar testiEkol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik zümremizin hazırladığı ilköğretim ortabir altıncı sınıf 6.sınıf matematik asal sayılar konusu testi soruları ebob ekok konusu testi soruları ile yandaki resimde sizlere 6.sınıf sbs matematik e en iyi şekilde hazırlamak için cevap anahtarları nı da resmin en altında bulabilirsiniz. Dersimize zoom yaparak çalışabilirsiniz.
Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Obeb Okek Videolu Konu Anlatımı
1.Obeb Okek Videolu Konu Anlatımı
1-A.Obeb Okek Yazılı Konu Anlatımı
2.Obeb Okek Özel Sorular

25 yorum:

  1. ooo bu ne yhha hiç bişey anlamadım ben 5e gidiom o yüsdendir :d

    YanıtlaSil
  2. tuana ben yaa valla ben hiç bir şey anlamıyrum

    YanıtlaSil
  3. yaw burda çok güzel anlatılıyor ya buranın sayesinde matamatiğim 72 geldi

    YanıtlaSil
  4. ya doğru dürüst dinlerseniz anlarsınız

    YanıtlaSil
  5. çok iyi anladım çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  6. hiçte bile çok basit bir konu anlamayan aptaldır

    YanıtlaSil
  7. aptal senin anandır
    geri zekalı

    YanıtlaSil
  8. lütfen aptallı maptallı konuşmayalım arkadaşlar sonuçda buraya anlamak için giriyoruz yani hepimiz çok zeki olamıyoruz senin gibi...

    YanıtlaSil
  9. çok saol çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  10. ARKADAŞLAR SİZİN AMACINIZ NE SONUÇTE BU SİTYE ÖĞRENMEK İÇİN GİRİYORUZ

    YanıtlaSil
  11. ya süpermiş arkadaşım yaniiiiiiiiiiiiiiiiiii
    XD :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kimsin yaaa sanane çocuğun
      matematiğinden gerizekalı

      Sil
  12. ya süper canım sen bana ne demek
    istiyosun açık açık söyle hem
    sen benim matematiğimi biliyor musun onu söyle
    arkadaşım

    YanıtlaSil
  13. ya noldu canım matematiğim 100
    eeeee sustun ben insanı böyle
    sustururum

    YanıtlaSil
  14. şimdi uğraşamammmm
    daha 100 sorum var
    kavga etmek istemiyorum burada ilk
    yorum yazışım
    ekol hocam siz süpersinizzzzzzzzzzzzzzzzzz
    XD :D

    YanıtlaSil
  15. benim ismim cansu az önceki
    lafları ben
    söyledim kavgayı hiç sevmem
    adam akıllı ders dinliyelim yani

    YanıtlaSil
  16. yaaaaaaaaaaaaaaaaaa sileney ben onu anlamadım
    arkadaş
    hepimizzzzzzzzzzzzzzz gardaşızzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  17. ya bana bir site önerin bir sürü
    sorum var yardım
    edinnnnnnnnnnn nolu r
    bir ALLLAHın kulu yok mu ALLAH kahretsin
    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  18. pardon napıyım yazıcaktımmmmmmmm
    :D XD

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlarrrrr kimse yok mu
    bana test önericek yaaaaaaaaaaaaaaaa
    :D XD

    YanıtlaSil
  20. ya asal sayılarla test bulamıyorum bilen varmı

    YanıtlaSil
  21. bnce çok gzel

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS