Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif matematik fonksiyonlar testi

Ekol hoca matematik dersleri kapsamında nejdet kirpi hocamızın sizlere özel hazırladığı lise 1 lise bir dokuzuncu sınıf 9.sınıf matematik fonksiyonlar konusu soru çözümleri online yaprak testi fonksyonlar soruları ile aşağıdaki iki parçadan oluşan ygs 2010 soruları lys 2010 soruları nda önemli bir yer tutacak konuyu aşağıdaki ekol hoca vidyolarımızdan çalışabilirsiniz.
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Fonksiyonlar Videolu Konu Anlatımı
1-A.Fonksiyonlar Yazılı Konu Anlatımı
2.
Fonksiyonlar Özel Sorular (Tekin Hoca)

76 yorum:

  1. çk güzel yaa ne diiceğimi bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  2. süper bi site yha artık bütün sınaavlarıma burdan çalışıyorum emeği geçenlerden Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  3. konuları anlıorm ama soru çözmeye başladımı takılıp kalıyorum .. :S belki de tek nedeni matematikten çok korkmam . korkmamın nedeni de matematiği sevmemem....:SxS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemini oynatmaya başla. Elinde sonunda bişeyler çıkcak. Yapamayıncada hemen vazgeçme, sınava çok önceden çalışmaya başla. :D
      Bi iki sene önce bende öyleydim şimdi beş alıyorum sınavdan.

      Sil
    2. yuh 1 2 sene önceden sınava mı çalışılır

      Sil
  4. ağlamak istiyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caddelerde dolanıp bağırmak istiyorumm müsadenle bu gece dağılmak istiyorum :D

      Sil
    2. haha çok komikti salak !!

      Sil
  5. Çok ZOr Geliyor Bana 9. sınıfım Matematik & Geo Hayatımı Kaybedicem sizin yzünzden :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o_O canını sıkma yea bebem

      imza: eLif

      Sil
    2. seni tatlı şey büyüyünce unutursun

      Sil
  6. mat kolay yeterki istekle arzuyla mata bağlanmak isteyelim...:Dugur

    YanıtlaSil
  7. hocam ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. kafam çok karıştı bildiklerimde gitti.........

    YanıtlaSil
  9. vallla çok iyi yha dersten kaçtıgım zaman konulardan geri kalmıyorum çok sagolun

    YanıtlaSil
  10. süper ya çok çok saolun ödevim var ve gecenin bi yarısı bile yapıyorum..:S ama anladım ve yazdm soruları çok saolun gerçktn..çok tşk edrm... nejdet hocam çok ii anlatıosnz ve arada bni güldürdünz saolun hocam :))

    YanıtlaSil
  11. qüzeLmiş ne diyebiLirim qüzeL anLatıLıyor.. (:

    YanıtlaSil
  12. işLemi de beğendiiiim... :)

    YanıtlaSil
  13. bok gibi aq ne biçim anlatıyo :S bildiklerim de gitti :@@

    YanıtlaSil
  14. ya ben açamıyorum video açılmıoo bomboş beyaz bi sayfa çıkıooo oooff kafayıı yiceem yaa yarın mat sınavı girecek bana.....:(:(:(:(

    YanıtlaSil
  15. biz daha ağır işliyrz bnları bunlr yüzeysel gcms

    YanıtlaSil
  16. bu ne böyle bea ... (!)

    YanıtlaSil
  17. heyt be adam arka müzik koymuş moron ders anlatışından çıkmış. saol kirpi hoca

    YanıtlaSil
  18. üstteki videoyu anladımda alttaki felç:/:/:/:/

    YanıtlaSil
  19. üstteki video süper alttakinden bi gram bişi anlamadım .s

    YanıtlaSil
  20. site king :))))))))))

    YanıtlaSil
  21. çok güzel çok teşekkürler derste anlamadıklarımı burda anladım (:

    YanıtlaSil
  22. Bu Site Güzel matematikten sayenizde 88 ve 78 aldım TŞK .:Kemal:.

    YanıtlaSil
  23. derslerime buradan çalışmaya başladım ve çok faydasını gördüm emeği geçen herkesten Allah razı olsun :) <3

    YanıtlaSil
  24. hocam ben diyecek bir şey bulamıyorum gerçekten harika ve çok pratik anlatmışsınız emeğinize ve ağzınıza sağlık sayenizde fonksiyonları yapabiliyorum. çözdüğünüz her bir soruda pratik bilgiler verdiniz. gerçekten sizi dinleyince aslında bizim okuldaki hocamız ders anlatırken meğer ne ufak bilgiler kaçır mışım... uzun lafın kısası emeğinize ve ağzınıza sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  25. soğuduğum matematik dersinden sizin sayenizde bir şeyler anladım

    YanıtlaSil
  26. emeği gecenlere teşekkür ediyorum sayenizde sınavdan 90 aldım

    YanıtlaSil
  27. çok güzel anlatıyorsunuz hocam çok teşekkürler Allah razı olsun sizden. :)

    YanıtlaSil
  28. hiçbişey anlamadım yarın sınavım var of yaaa :(

    YanıtlaSil
  29. hocam spr gerçekten çok güzel zaten biliyodum artık tam anladım :)

    YanıtlaSil
  30. ama 1.video açmadı bende ama yinede çok siktiri gidin hocam

    YanıtlaSil
  31. o değilde...!Baştaki müzik harika yaaa..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet bütün sevenLere qelsin

      o_O

      eLif

      Sil
  32. üste ki video süper anladımda amaa alttakini yarısına bile gelmedi yoksa bildiklerimide unutçaaam . ya ölsün fonksiyonlar (ben sümerlilerin taa) ne vardı buldunuz 4 işlemi bula bilceğimibilsem bile aramam . ben bu sınnavdan kesin 1 alcam öldüm el fatiha allahım ne olur geo. hiç kopya çekmedim birazda olsa kopya çeksem 50 bile istemiyorum 45 alsam ohhoo sınıfta salsa yaparım valla bu sefer (sınav bana fena gircek)allahım test olsun en azından sallarım hadi ama çalışmadım nefsime yenildim çok uzatım dimi neyse bana iyi sınavlar :((( (*.*) =((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıLıyorum sna aqızından baL damLıyor resmen

      o_O

      eLif

      Sil
  33. aslında güzel anlatıyor ama sorular kafamı karıştırdı biraz

    YanıtlaSil
  34. Allah razı olsun :D

    YanıtlaSil
  35. abi yapmışsınızda bunu işimize yaramıyoo video değil yazı lazım

    YanıtlaSil
  36. anlatım ıyıde bıde bız anlasak dha ıyı olucak ! .:(

    YanıtlaSil
  37. hocam süper anLatıyorsunuz fakat dha yavaş anLatırsanız iyi oLur birde çoq kafam karıstı tane tane anLatın dedikLerimi yapın inanın ki daha basarılı oLacaksınız SAYGILARIMLA ...

    o_O

    eLif

    YanıtlaSil
  38. hiç gzl anlatamıyon lan bizim murat hoca daa ii anlatırdııı :(((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  39. çok anlaşılır bir şekilde anlatıyorsunuz teşekür ederiz ağzınıza sağlık süper anlatıyorsunuz think yuo

    YanıtlaSil
  40. telefonun ses kaydıyla mı yaptın ne yaptın hiçbir şey anlaşılmıyor naptın sen dayıoğlu

    YanıtlaSil
  41. yaa bı sıte gıbısı yok yaa

    YanıtlaSil
  42. ALLAH RAZI OLSUN BU HOCALADAN ABARTMIYORUM SIZIN SAYENIZDE MATEMATIKTEN 92 GEOETRIDEN 93 ALDIM

    YanıtlaSil
  43. VALLA HİÇ FONKSİYONU ANLAMAYAN BİLMEYEN BİRİ OLSA BİLE BU VİDEYU İZLEDİKEN SONRA ANLAR

    YanıtlaSil
  44. yaaaa amk hıc anlamadım bu konuyu

    YanıtlaSil
  45. mk insanın bildiğimide unutturuyon ya :(

    YanıtlaSil
  46. güzel ama işlemediğimiz konularıda anlatıyorsunuz tek sorun bu

    YanıtlaSil
  47. hocama çok teşekkürler eline ağzına sağlık ama fonksiyonlar o kadar karışık bi konu ki 1 alacam yani 1 almazsam iyi ilk yazılı 89 du p,q oynuyoduk şimdi fonksiyonlar geldi hayyattan soğudum

    YanıtlaSil
  48. Allah razı olsun hocam ellerinize sağlık süper anlatıyorsunuz muhtemelen yorumumu siteye yeni girenler okuyacaktır nasıl anlatmış diye bende öyle yapmıştım izleyin pişman olmanız imkansız :)

    YanıtlaSil
  49. gerçekten çok güzel.... yarın ki yazılım için çok yardımcı olacaktır... çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  50. SÜPERRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  51. Süperde fazla detay yazılmamıs kızlar cakallık yapmayın vallaha :) hocalarınız ögrenmesın baktığınızı:=)

    YanıtlaSil
  52. Şu konuyu bir türlü anlayamıyorum yaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!1

    YanıtlaSil
  53. zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunlu musun??

      Sil
    2. sabahın beşinde napıyosun ln :D

      Sil
  54. Çok teşekkür ederim :D Çok iyi anlatmışsınızz.
    ama alttaki videodaki sorular çok zor ya :/ Matematiği çok seviyorum ama bu fonksiyonlar bide denklemler iğrençç :(

    YanıtlaSil
  55. gerçekten yararlı oldu ama bide sorularda takılıp kalmasam :/...

    YanıtlaSil
  56. Cok Kotu Anlatıyo .. ßildiklerimide Unuttum Bu NE ßoyle ya. !!

    YanıtlaSil
  57. Çok teşekkür ederim, çok yararlı, bunu paylaşmayı düşündüğünüz için de ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  58. buradan çalıştım 6 aldım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  59. Video 1 yapılan yanlışa sessiz kalamadım hocam. Lütfen biraz daha dikkat.Bir öğretmenin Yanlız yazması hiç hoş olmamış. Yanlız değil sayın hocam YALNIZ

    YanıtlaSil
  60. SEn bir dahilsin mal :D

    YanıtlaSil
  61. gerçekten mükemel anlatmışsınız hocam emeğinize sağlık yarın mat. sınavım var ve kafamdaki soru işsretleri kayboldu çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  62. şenol hocadan da dinleyin süper anlatıyo adam :) youtubeda

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS