Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik fonksiyonlar soru çözümleri testi

Ekol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhabalar sevgili öğrenci dostlar. Şimdi sizlere tekin hocamızla matematik fonksiyonlar konusu soru çözümleri ni anlatmaya çalışacağız inşallah. Fonksiyonlar konusu videolu anlatımı nı yine bu linkte bulabilirsiniz. Konu ile ilgili diğer metaryalleri de videomuzun altından bulabilirsiniz. Hepinize başarılar arkadaşlar.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Fonksiyonlar Videolu Konu Anlatımı
1-A.Fonksiyonlar Yazılı Konu Anlatımı
2.
Fonksiyonlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)

38 yorum:

  1. çok beğendim çok saolun ödevim vardı fonksiyon soru çözümü birazını sizin sayenizde yaptım keşke biraz daha soru olsaydı :S

    YanıtlaSil
  2. HOCAM MÜKEMMELSİNİZ...

    YanıtlaSil
  3. ne mükemmeli laaaan booook gibi anlatıyoo of yaaa bi türlüü anlamıyom şu bok ollasıca matematiği ama sorun bende değil hocalar güzel anlatamıyolar

    YanıtlaSil
  4. Matematık odevım vardı , soru yazmam gerekıyordu bı cok sorudan yaararlandım sayenızde tesekkur edıyorum hocaammm :):)

    YanıtlaSil
  5. iğrenç bir anlatımmmmmm

    YanıtlaSil
  6. bu ne be bu mu güzel anlatıooo ben bile daha güzel anlatırım adam kendi kendine anlatıooooo

    YanıtlaSil
  7. hocam bir siz bir de nejdet hoca zaten hocam çok sağolun emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Anlatım güzel fakat çok hızlı bazı işlemleri anlamak için sürekli durdurup, başa almam gerekiyor ama anlatım güzel,Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin beynin laaan.d.d.d

      Sil
    2. haklısın sana katılıyorum ama ben lise 1. sınıfım 10.soruda anca anladım 11.sınıf konusu olduğunu :D

      Sil
  9. hocam gerçekten güzel anlatıyosunuz ama hızlı anlatıyosunuz (adı lazım değil baş harfi ç )

    YanıtlaSil
  10. ya çok hızlı anlatıonuz ve hiç detaylara girmiosunuz mesela sadece işlemi yapıosunuz kafanızdan direk cevabını yazıosunz bizlede paylaşın hocam 2 saat başında duruorum 2x:4-x i nasıl buldu die hocam liütfen ..

    YanıtlaSil
  11. hiç güzel anlatamıosunz bi defa hızlı konuşuosunuz ve karışık cevaplıosunuz soruları birini oraya birini buraya yazıosunuz biz burda notta alıoruz hocam lütfen emeğinize yazık olur hocam

    YanıtlaSil
  12. cok tesekkürler harıka bi anlatım

    YanıtlaSil
  13. olum harika lan nesi var hocanın. hangi okulda okuyorsunuz ona bağlı anlayıp anlayamamanız
    yaaaaaa

    YanıtlaSil
  14. Hocam ağzınızla kuş da tutsanız bize yaranamazsınız :D sonucta öğrenci adamız.

    YanıtlaSil
  15. hocam 45 tane ters fonksiyon sorusu çözün acill lazım lütfen
    cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. bence anlatımada laf yk zaten anlamayanlar hep hocaları suçlar nedense beyinlerine hiç suç payı wermiolar izlemek istemeyen hç siteye qrmesn insan tşk r eder yaa ayıp ayıpp

    YanıtlaSil
  17. arkadaşıma katılıyorum suçu kendinizde arayın anlamayanlar. hoca çok güzel anlatıyor. yağcılarda da inecek var unutmayın bu hoca sözlü notu vermiyor...

    YanıtlaSil
  18. siktir lan neresi güzel lan bunun çok noob olmus çok salakca bunu anlatanın anasını ...

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler hakaret edenler buyursunlar kendileri anlatsınlar bakalım noluyo

    YanıtlaSil
  20. coq kötü bişe anlamadım

    YanıtlaSil
  21. anasını zikim böyle konu anlatımının

    YanıtlaSil
  22. çok güsel olmus sate bılıodum tekrar yaptım ıyı oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siktir piç

      Sil
    2. sus be mal bi boktan anlamıyosun sonra hocalara suç atyosun

      Sil
  23. Beğenmediyseniz kendinize saklayın. Hic bi hoca buraya cıkıp size ders anlatmak zorunda degil.

    YanıtlaSil
  24. burda ygs fonksiyonu çözmüş 9.sınıf deil ve anlatım monoton

    YanıtlaSil
  25. beyler anaya küfür yok ama anlatana küfür var amına koyduğum :)

    YanıtlaSil
  26. bu kadar kötü anlatım hayatımda görmedimm

    YanıtlaSil
  27. bnce hiç güzel değil bi tane daha var başka sitede mükemmel anlatıyo bnm babam da öğretmen hiç de böyle anlatmıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sitenin linkini atar mısın ?

      Sil
  28. Süper bi anlatım fonksiyonların mantığını anlayıp gelin hocanın çözüm mantığını anladınızmı herşey çok kolay

    YanıtlaSil
  29. bok gibi anlatıyo yawaş anlat be.geriye sardırıp sardırıp izliyorum. sen anlamıyorsun ondan diyenlerinde ta AQ. ananızın karnından anlayarak cıktınız sanki. temel yok adam hızlı anlatmış anlayamıyor çoğu kişi... akıllı olunnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  30. çok hızlı amk

    YanıtlaSil
  31. 4. soruda sadece 1. bileşenleri aynı olanlar toplanıp, diğerleri bırakılıyor mu ?

    YanıtlaSil
  32. hocam çok saolun bunlarında sözüne bakmayın süperdinizz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS