Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik modüler aritmetik soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhabalar sevgili dostlar. Sizlere ekolhoca 17 kişilik matematik öğretmenleri kadromuzdan tekin hocamızın hazırladığı modüler aritmetik aritmatik mod konusu ile ilgili aşağıdaki videomuzda online soru çözümleri ücretsiz yaprak testi ve deneme soruları nı sunmaya çalışacağız. Hepinize başarılar diliyoruz.

6 yorum:

  1. süper hocam ağzınıza sağlıkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  2. ben bu kadar kötü bir ders anlatımı görmedim , gerçekten benim yarrağım onun ders anlatışından daha güzel anlatır... hocam yarrağınızı tadmak için sabırsızlanıyorum,,, gerçekten inannın.. ben eşcinselim.

    YanıtlaSil
  3. saolun hocam çok güzel

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS