Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik düzlem ayna videolu soru çözümleri

Ekol hoca fizik dersleri ve testleri nden merhabalar sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf fizik dersleri kapsamında Mustafa TEKİNAY hocamızın anlatımlarıyla aşağıdaki videomuzda izleyebilirsiniz. Herkese ygs 2010 ve lys 2010 da başarılar diliyoruz.

4 yorum:

  1. hocam,mükemmel.
    çözme teknikleri harika.ben diyorum ki bizim hocalara da bi ders verseniz keşke.

    YanıtlaSil
  2. açkçası ben çok beğenmedim hocam çok olay sorular soruyosunuz bende zor sorularda çözün

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS