Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif lise 1 matematik işlem konusu videolu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik dersleri kapsamında lise 1 bir 9.sınıf dokuzuncu sınıf matematik işlem konusu videolu anlatımı nı yapacağız. Dersimizde, işlem nedir tanımı işlemde değişme özelliği birim etkisiz eleman bir elemanın tersi nedir tanımı özellikleri formülü gösterimi soruları çözümleri testi deneme sınavı çıkmış sorular ücretsiz online izlemek için ekol hoca ekibimizden tevfik hocamızın vidyosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.İşlem Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1-A.İşlem Yazılı Konu Anlatımı
2.
İşlem Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.
İşlem Özel Sorular (Adnan Hoca)
4.İşlem Özel Sorular (Nejdet Hoca)
5.İşlem Özel Sorular (Erhan Hoca)
6.İşlem Özel Sorular (Tekin Hoca)

112 yorum:

  1. çok gzl olmuş tşkkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sus lan sen

      Sil
    2. sen sus lan oç sevgilimle nasıl konuşuyon

      Sil
    3. o benim sevgilim ne oluyo mk...

      Sil
    4. o benim sevgilim olm asıl size noluyo

      Sil
  2. elinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. çok güzellllllll

    YanıtlaSil
  5. lütfen başka konularıda bırakın ama çok güzel anlatmışsınız elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. yha bu hoca züppppeeerrr anlatıo inşallah değer werip dinleyenler yüksek bir puan alır AMİNNN:))))))))

    YanıtlaSil
  7. harika anlatılmış o derse girmemiştim ama her şeyi anladım

    YanıtlaSil
  8. iğrençççççççç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresi iğrrenç çok güzel ben bu dersi hiç dinlememiştim okulda ama şimdi yazılılardan 100 alıyorum ve hep bu sorulardan toplamda 70 puan alıyoru 30 nuda başka sorulardan

      Sil
    2. sen matematikten ne anlarsınnnnnnnnnnn ekol hoca çok güzel anlamış dikkatlice dinle anlarsın ön yargılı olma arkadaşım lüüüüüüüüttttttttttfffffffffeeeeeeeeennnnnnnnnnnn

      Sil
    3. Arkadaşlar BU insandna insana değişir. onn için adamı suçlamayın

      Sil
  9. daha zor örnek yok muydu birinci sınıf soruları gibi

    YanıtlaSil
  10. igernç birde hoca olacaklar be

    YanıtlaSil
  11. ben daha güzel anlatırım aptal hoca sonuçların yanlış admakıllı anlatan birini bulun

    YanıtlaSil
  12. sizi kutluyorum süper olmuş ama keşke yaZILAR daha yavaş geçseydi daha iyi not alırdık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ml mısın la geri al tuşuna bas al notunu asdf kusur arama

      Sil
  13. güzel ama hocalarımın anlattığı gibi sorular yok dahada geliştirin daha güzel olur bence sizce arkadaşlar

    YanıtlaSil
  14. süperdi bnce bn begendm ama örnekleri çok kolaydı biraz daha zor örnkleri yayınlarmısınız...

    YanıtlaSil
  15. bok gibiydi hiç güsel deildi böle hocalarınn...

    YanıtlaSil
  16. ay yha bnce de çoq kolay örnekler vermşler bu ne böle bebek soruları gibi kardeşime vern oda yapar:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen önce yazı yazmayı öğren embesil gerizekalı

      Sil
    2. Aynen Öyle :) Türkçemize sahip Çıkalım Su çıkmayanları adam yerine koymayalım Velet işte Yeni Nesil :::)

      Sil
  17. Atıp tutan arkadaşlar çok biliyosanız isminizi yazıpta yorumlayın.Burda insanlar emek veriyor emek.Beyenmeyen izlemez.Burda emek veren öğretmenlere teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  18. isminizi yazıpta yorumlayın dionn senin ismin yazılı değil adımızı yazsak ne olcak artist msin sen

    YanıtlaSil
  19. hazırlayanlara çok teşekkür ediyorumm

    YanıtlaSil
  20. vallah konudan korktum göz atmadan ama burdaki hocadan dinleyince çok kolay olduğunu fark ettim.
    emeği geçen herkese teşekürler...

    YanıtlaSil
  21. kendini beğenmiş geri zekallı arkadaşlar çok biliyorsanız siz gidin anlatın.
    yalan söylemeyin adamlar güzel anlatıyor.

    YanıtlaSil
  22. iğrenç diyen kendisi iğrençtir.
    öküz çok biliyonsa git sen anlat.ccaaaaaaaaannnnnnnnnıııııımmmmmmmmmm..............

    YanıtlaSil
  23. slm by çok kolay bunlar herkese slm bbbbyyyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mal lan bu asdafwqdasdwas apaçiler doldurmul burayı lan asdwqdsa vinks klabın altına ben blumum ben florayım yazan veletler gibisiniz qwdasd

      Sil
  24. burda emek veriyoLar emeğe saygı gstermek Lazm burda dnLeyn zor örnekLeri kendnz bLn ve Cözn önemLi olan temeli blmektir gersi sonrada geLr brzck mantıkLı oln artı bir blgi stesndede kfr ve hakart icerici sözLer söyLemeyn.!!!

    YanıtlaSil
  25. çok müthiş sağ olun

    YanıtlaSil
  26. WALLA HARBİDEN BAYILDIM ALLAH RAZI OLSUN BÜTÜN HOCALARDAN...BİZ DE GAYRET EDİYOZ BAKALIM,İNŞ.EMEKLERİMİZ BOŞA ÇIKMAZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  27. Çok Güzel Olmus Tskürler

    YanıtlaSil
  28. o iğrenç diyenlerin eminim matematik desi çok kötüdür eğer bu hocaların anlattıklarını beğenmiyosanız kıyın 1.5-2 milyara size matematik anlatsın sorduğu sorular kolay olabişir ama sonuçta konuyu öğretiyomu öğretiyo beğenmiyosan defol git

    YanıtlaSil
  29. süper olmuş isallah sınavdada 100 alırız

    YanıtlaSil
  30. hoca konuları çok güzel yorumlamış anlatım müthiş ancak çok hızlı geçiliyor =)

    YanıtlaSil
  31. çok güzel olmuş iğrenç diyenlerin kafası basmıo.......:)

    YanıtlaSil
  32. Burak Nalbat23 Mart 2010 12:46

    Süper Çok Teşekkur Ederim Çok işime yaradım yarın sınavdan ıyı bır not alırım insallah.

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar hoca süper anlatıyor yazılıya çalışmak için tekrar ederken çok işime yaradı.

    konuyu anlamak istemeyenler veya İnternet sitesini küçük düşürmeye çalışanlar zaman kaybetmesinler herkes kimin ne olduğunu biliyor

    YanıtlaSil
  34. veysel erkun29 Mart 2010 11:03

    bende cok iyi anladım

    YanıtlaSil
  35. GÜZEL OLMUŞ DÖNEM ÖDEVİME YARADI KEŞKE DAHA FAZLA SORU OLSAYDI.. ELİNİZE SAĞLIK =)

    YanıtlaSil
  36. çok güzel olmuş , elinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  37. hocam süpersiniz yarın sınavım var çookk işime yaradı matım beş matematigi seviyorum

    YanıtlaSil
  38. ben ışıl matematği çoooooooookkk seviyorum ayrıca şunuda belirtmek istiyorum antalya yavuz selim lisesinde okuyorum okulumuzda adam gibi adam ögrenciler var lütfen okulun adını karalayarak bizleride okuldan soğutmayın hocam iyi anlatıyosunuz en azından dersanedeki hocadan iyi siz kötü yorumları kafanıza takmyın onları yazanlar matematiğin t sinden anlamıyolar yüm sayısalcılara selam okuyup adam olalım bu vatanın bizim gibi gençler ihtiyacı varrr

    YanıtlaSil
  39. pardon yazım hatası yapmışım yüm değil tümm sayısalcılara selamlar en büyükk karttaaalllll

    YanıtlaSil
  40. bunelan boyle mal gibi anlatıyonuz

    YanıtlaSil
  41. saolun wallahi güzel anlatmışş anlamadım sizi dinledim we anladım!!!! :D

    YanıtlaSil
  42. manyak anlaymışsınız emeğininze sağlık beğenmeyenlerin gözü çıksın kıskanıorlar!!!!

    YanıtlaSil
  43. hocam ustasın sen yemin ederim anlamadıqım herseyi sizin sayenizde öğrendim allah razı olsun

    YanıtlaSil
  44. LAN BENİM 1 HOCAM BÖYLE GÜZEL ANLATSA OXFORD KAZANIRIM YEMİNLE BİZİMKİLER FULL MAT DİLİYLE ANLATIYO

    YanıtlaSil
  45. süper bence yhaa anlamamıştım ama bu teacher perfect anlatıyor

    YanıtlaSil
  46. bu nası bi konudur be .d matematkten nfret ettm .d
    bööqq .d anLamadım anLatıLan hic biseyi .d

    YanıtlaSil
  47. ben hayatımda bu kadar güzel anlatılan video görmedim çok sağolun :D

    YanıtlaSil
  48. Bence Gayet Güzel Hocaların Ellerıne Saglık Ama o Guzel degıl Dıyenler Madem Seyremeselerdı Veya o yorumları Yazmasalardı Daa ii Olurdu Allah Herkese su matematıkte Yardım Etsın :D

    YanıtlaSil
  49. Çok Güzel Olmuş

    YanıtlaSil
  50. fena değil ama sorular basit anlatma başarılı tavsiye ederim :) :) ::)

    YanıtlaSil
  51. çok işime yaradı teşekkürleerrr

    YanıtlaSil
  52. TEVFİK HOCAM ALLAH RAZI OLSUN.
    ELLERİNİZE DİLLERİNİZE ZARAR GELMESİN. AMA SON SORUDA ZORLANDIM (A+1) PARANTEZLERİ FALAN BİRAZ DAHA AÇIKLIK GETİREBİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  53. TEVFİK HOCAM ALLAH RAZI OLSUN.
    ELLERİNİZE DİLLERİNİZE ZARAR GELMESİN. AMA SON SORUDA ZORLANDIM(A+1) PARANTEZLERİ FALAN BİRAZ DAHA AÇIKLIK GETİREBİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  54. valllllllllllllla bizim okulda böyle zor anltmıyooooooooooooooooooooolar böyle anlatsalar okuldan firar ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................................................

    YanıtlaSil
  55. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  56. bn bişi anlamadım çok kolaylaştırılmış bir sürü özellik var işlem hakkında..
    bide bune lan tartışma panosuna dönmüş okudum yorumları güzel diyenler neresi güzel yhaa

    YanıtlaSil
  57. bencede beyza arkadaşıma katılıyorum hiç güzel deiildi... bnim matemetik hocam bile 1000 kat iyi anlatıyo bune böle hemen geçmiş üstünden bunun kapalılık,değişme özellikleri var ben anladım diyenler kendilerini kandırıyılar benden sölemesi ben bu konuyu anlamıştım zaten sınava tekrar olsun diye girdim ve çok kafam karıştı bnce bu hoca anlatmasın bidaha

    YanıtlaSil
  58. çok iyi anlatmışınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  59. bu sorular çok kolay yazılıda böyle çıksa oooooooooooooooooooo bundan kolayı ..........

    YanıtlaSil
  60. bencede çok güzel anlatmışsınız hocam dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  61. ben çok güzel anladım umarım azılıdada güzel yaparım

    YanıtlaSil
  62. gerizekalı gerizkl konuşmayın madem böyle stlri bgnmiynz açıp bkmayn ozamn

    YanıtlaSil
  63. Hocanın Sesi Süper yaaa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mal sesine değil işleme bakacan

      Sil
  64. biz matematik istemiştik geometri anlatmısssın olmazki hoca ayıp:)

    YanıtlaSil
  65. çok güzel anlatıyo galiba yorumlara bakılırsa.. sınavdan bu konudan sorulcakmış ve biz işlemedik inşaallah anlarım yaa.. ayrıca beğenmeler susun bea.. emeğe saygı şaşkolozlarrr...

    YanıtlaSil
  66. bence çok güzel anlatılmış okulda anlamadığım konuyu burda anladım.emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  67. şu saçmasapan konuşanlar biraz sussunlar insanı sinir ediyorlar kafaları güzel galiba...

    YanıtlaSil
  68. daha ii anlatabilirdiniz ama yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  69. HERKES LÜTFEN OKUSUN
    YUKARIDAKİ ADSIZ BEN DEĞİLİM.ben bir bayan olarak bu kızların aptal yorumlarından utanıyorum.bu siteyi incelemek için girdim daha video yu izlemedim ama bu yorumları görünce kendimi tutamadım.kafan basmıyosa basmıyodur.küçücük beynininizle kolay bi konuyu anlayamıyorsunuz hoca kıyaslayıp hoca değerlendiriyorsunuz.gıt beyninizin faturasını başkalrına çıkarmayın.gidin evde koca bekleyin diycem ama sizden birine eşde olmaz.kısacası sizden bi nane olmaz.aklınızı başınıza devşirin.bir an önce toparlanın.ÖZELLİKLE GAMZE BEYZA ADSIZ KIZIM SANA SÖYLÜYORUM.

    YanıtlaSil
  70. ya burda işlem anlatmıyooooo yardımmm

    YanıtlaSil
  71. bu ne ya hay sizin...........

    YanıtlaSil
  72. yeni konuları bekliyoruz yazılı haftasındayız 2011-2012 müfredatına göre konu yükleyiniz...

    YanıtlaSil
  73. hocam iyi anlatıyosunuz emeğinize sağlık ama lütfen yeni konu gönderiniz ihtiyacımız var konulara

    YanıtlaSil
  74. iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  75. iyide bu analitik geometri işlem yokmu?

    YanıtlaSil
  76. ya bu sorular çok kolay ya neneme wersem o da yapar ya çok kolay sorular böle sorular sormuyalım ya

    YanıtlaSil
  77. bu benim dişimin kovuğuna yetmezzz be

    nediyonuz :)))daha zor olması lazım

    YanıtlaSil
  78. öküzler tam biii malsınız hepiniz .d

    YanıtlaSil
  79. bok gibi anlatıyor hiç bişey anlaşılmıyo

    YanıtlaSil
  80. yarrağımın ucu güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  81. çihookk qüséééé!!! xDé

    YanıtlaSil
  82. şu yorum yapanların kıuş gibi aklı bile yok. lan siz bu siteye küfür edene kadargidn de kendinize bir beyin alın bence. yoksa bu beyinsizlikle hiçç adam olamazsınız.Birde kendinizi adam sanıyorsunuz.KUŞŞŞ BEYİNLERİ

    YanıtlaSil
  83. SALAKLAR SİZ ONA BUNA KÜFÜR EDENE KADAR GİDİN KENDİNİZE BİR BEYİN ALIN. SİZLERİN KUŞUN BEYNİ KADAR BEYNİNİZ YOK ÇÜNKÜ.NİYE ARTIZLENİYORSUNUZ. APTALLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  84. biraz saygı ya .belki sen anlamıyosun başkaları anlıyo sana bağlı. şimdi hiç hocayı kötülemeyin. sanki küfür edince çok şey kazanıyormuşsunuz gibi saydırmışsınız... bence gayet güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  85. bu ekol hoca deilmi ne

    YanıtlaSil
  86. bence siz delisiniz. hemde topunuz delisiniz.ben anlamıyorum bu hocaya niye deli diyiyorsunuzadam ne güzel anlatmış işte.ama sizde beyin olmadığı için anlamıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  87. hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  88. izlemedim ama bu site iyi :) <3

    YanıtlaSil
  89. ulan çok kötü anlatıyo mal hibi anlatıyooooooo maaaaaaal

    YanıtlaSil
  90. cok erotik arkadaslar izlemeyin +18 ayıp seyler var sakın izlemeyin apdestiniz kacar bak diyom inanın bana

    YanıtlaSil
  91. lütfen burdaki herkes emeğe saygılı olsun anlatım iyi gerzekleeeeeeeeer... terbiyesizler.........

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS