Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik yeryüzünde hareket videolu konu anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri ve testleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Daha önce sizlere ayhan hocamızın anlatımlarıyla yeryüzünde hareket videolu konu anlatımı nı yapmıştık. Şimdi sizlere nejat hocamızın anlatımlarıyla 9.sınıf 10.sınıf 11.sınıf 12.sınıf fizik yeryüzünde hareket videolu konu anlatımı nı yapacağız. Yerçekimi kuvveti nedir tanımı özellikleri g(yer çekimi)=m(kütle).g(yerçekimi sabiti) ile gösterilir. Yeryüzünde hareket formülleri nelerdir bunları yine liste halinde videomuzda gösteriyoruz. İyi çalışmalar.
Video 1

Video 2

6 yorum:

  1. Hocam emeklerinize sağlık BİNLERCE TEŞEKKÜRLER.Bu hizmeti sağlayan herkese ayrıca teşekkürler.Bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum sözü beynimde yankılandı yaptığınız iş takdire şayan.Herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten anlatım çok güzelll hocam teşekkürler...

      Sil
  2. yha fizik videolarının coğu calişmıyo bi el atsanı be hocam

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bir halta yaramaz ben zaten bu siteyi beğenmiyorum iğrenç ötesi ben video derken bir hoca tahtaya geçecek ben onu izliycem yani tam okul havası adsızlar bence sizde iyi anlamadınız mallar

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum kardeşimmmmmm bu ne ... gibi

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS