Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif fizik itme ve momentum videolu konu anlatimi

Ekol hoca fizik testleri ve dersleri kapsamında sizlere daha öncede muhammed hocanın konu anlatımı ve soru çözümleri ni şimdi de ayhan hocamızın anlatımıyla işleyeceğiz inşallah. Yeryüzünde hareket impuls ve momentum (N.s) nedir tanımı momentum P(kgm/s) momentum korunumu çarpışmalar (merkezi esnek çarpışma) ve bütün tanımlar soru çözüm örnekleri ile birlikte aşağıdaki videomuzdadır.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.İtme ve Momentum Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)

27 yorum:

  1. teşekkür hocam

    YanıtlaSil
  2. ya hocam bu fizik bizi yedi ya ne yapalım bi de sayısalcıyız pınar

    YanıtlaSil
  3. ellerinden öperim . okuldaki hocam anlatamıyo , dersanedeki mal mal espiri yapıyo sizi taktir, fizik dediğin böyle anlatılır .

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  5. Allah razı olsun süper anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  6. Hocam emeğinize sağlıkta şu kısım güzel olmuş; 31.35 dakikada sinek fili ne yapar ezer geçer :D :D

    YanıtlaSil
  7. hocam esnek çarpışmadaki formülleri nasıl kullanacağımızı bilmiyoruz sanki verdiğiniz formüller doğru sonucu vermiyor

    YanıtlaSil
  8. 37.38 deki canavar benim hocam emeğiniz sayesinde itme momentum tamamdır idolsünüz saygılar...

    YanıtlaSil
  9. hocam güzel anlatıyorsunuzda sınavda yarra yicez

    YanıtlaSil
  10. sınavda yağlı kazığa oturtuyo hoca böle sorular nerdee

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  12. Allah razı olsun Muhammed Hocam çok sağolun .inş sınavda da yaparım ... herkese benden başarılar Allah yardımcınız olsun :)

    YanıtlaSil
  13. la ne komik adamsın la sen helal olsun

    YanıtlaSil
  14. HOCAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. DERSANEDE NE KADAR ÇALIŞIRSAM ÇALIŞAYIM ANLAMIYORDUM. OKULDAKİ DE ANLATAMIYOR ZATEN. ELLERİNİZE , BİLGİNİZE, AYIRDIĞINIZ ZAMANA SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
  15. hocam sinek fili nasıl ezer geçer:)

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. çok sağolasın hocam ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  18. sagolun hocam yazılıdan önce yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  19. Arkadaslar djoekjdkj

    YanıtlaSil
  20. Evet arkadaslar xidhjdj

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel anlatıyorsunuz hocam çok teşekkür ederim allah razı olsun

    YanıtlaSil
  22. Hocam konu anlatiminiza ve soruları anlatisinizi cok begendim ama biraz zor sorular cozseniz olur mu?? Bi de momentumla atis hareketinin birlikte killanildigi sorulardan :)) tesekkur edrim emeginiz icin

    YanıtlaSil
  23. babayn boku yiyem hocam çok tekrarlıyosun yazdıklarını yapma bide ne olur zor soru çöz

    YanıtlaSil
  24. sen ne tatlısın öyle fıstığım benim bıyıklarını emmeyi çok isterdim senin yarağın kaç santim küçük olsada olur küçük şeyler büyük işler başarır :D

    YanıtlaSil
  25. hocam çok sağolun çok güzel anlatmışsınız momentum ve atış hareketlerinin aynı soruda olduğu örneklerden çözer misiniz??

    YanıtlaSil
  26. hocam formül veriyosunuz neyin ne olduğunu söylemiyosunuz mantığınıda anlatsanız iyi olur

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS