Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik polinomlar testi soru çözümleri

Ekol hoca 2010 ygs ve 2010 lys sınavı hazırlık konu anlatımları ve soru çözümleri kapsamında şimdi sizlere mehmet hocamızın anlatımlarıyla aşağıdaki videolarımızda online ücretsiz üyeliksiz olarak matematik polinomlar testi soru çözümleri online bedava ekolhoca ttnetvitamin testimizi yayınlıyoruz. Herkese sınavlarında başarılar dileriz.
Video 1

Video 2

Video 3

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Behzat Hoca)
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Hüseyin Hoca)
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
2.
Polinomlar Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Polinomlar Özel Sorular (Lütfü Hoca)
4.Polinomlar Özel Sorular (Veysel Hoca)
5.Polinomlar Özel Sorular (Yaman Hoca)

6.Polinomlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
7.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Özek Hoca)
8.Polinomlar Özel Sorular (Hasan Hoca)
9.Polinomlar Çıkmış Sorular (Murat Hoca)

19 yorum:

  1. çok güzel anladım nereyse okuldakinden daha güzel anlatıyor bendeherkese tavsiye tam anlamıyla perfect

    YanıtlaSil
  2. iğrenç anlatmış tavsiye etmem madem anlatamıyorsun neden yapıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen anlamıyorsan o senin iğrençliğin. Ayrıntılı bir şekilde anlattığı için her soruyu anladım. Allah razı olsun Mehmet hoca.

      Sil
    2. malsın ondan

      Sil
    3. abi mal olan sensin anlamıyorsan o senin malllığın.

      Sil
  3. arkadaşım sana katılmıyorum bence sen soruları çözemediğin için böyle söylüyorsun zaten birşeyi yapamadığinizda hep çamur atarsınız siz arkadaşa bakmayın gerçekten çokk güzel 10. sınıf öğr. derya a...

    YanıtlaSil
  4. bencede çok güzel anlatıyorlar her soru tipinden çözüyorlar :D

    YanıtlaSil
  5. evet arkadaşlar doğru söylüyor hocaların ellerini ne sağlık

    YanıtlaSil
  6. süper ötesi:)

    YanıtlaSil
  7. matematik'e %100 destek vermişmsiniz.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. allah sizden razı olsun.sözlümüz var sayenizde eksiksiz hazırlandım

    YanıtlaSil
  9. sağolunda yani kotanın ağzına tükürdüm izleyerek....

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar 2.Videonun son sorusunu anlayan var mı? Anlayan varsa küçük bir şekilde özet geçebilir mi lütfen kafama takıldı çıldırdım burda

    YanıtlaSil
  11. Allah bir değil bin kere razı olsun hakkınız ödenmez hocam...

    YanıtlaSil
  12. polinomlarda ortak parantez almak gibi videolar varsa söylermisiniz :(

    YanıtlaSil
  13. polinomlarda ortak çarpan parantezine alma

    YanıtlaSil
  14. sinavim var konu anlatimlarini izledim ama sorularda zorlaniyorum ne yapmaliyimmm

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS