Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Polinomlar konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden selamlar arkadaşlar. Sizlere 3 kısımda sevgili Behzat hocamızın anlatımlarıyla polinomlar konusu videolu anlatımı nı yapacağız. Şunu da polinomlar konusuna başlarken belirtmek isteriz videoların altında konu ile ilgili diğer başlıklar adında diğer ekolhoca ekibimizden arkadaşların alternatif anlatımlarını bulabilirsiniz. Sizlere polinom olmanın şartı nedir polinom fonksiyon terimler katsayılar başkatsayı (en büyük dereceli terimin katsayısı) sabit terim katsayılar toplamı gibi başlıklar adı altında örneklerle dolu konu anlatımlarımıza başlayabiliriz.
Konu ile alakalı diğer başlıklar:
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Hüseyin Hoca) 
2.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
3.Polinomlar Özel Sorular (Ahmet Hoca)
4.Polinomlar Özel Sorular (Lütfü Hoca)
5.Polinomlar Özel Sorular (Veysel Hoca)
6.Polinomlar Özel Sorular (Yaman Hoca)

7.Polinomlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
8.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Hoca)
9.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Özek Hoca)

8 yorum:

  1. ne yalan söyleyim okadar anlaşılacak anlatmıyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. videolardan hiç bir şey anlamadım güzel bir konu anlatım videosu atar mısınız? direk sorulara geçiliyo konu anlatım lütfen!..

    YanıtlaSil
  3. konu anlatımı çok hızlı gerçi anlaşılıyo ama yinede bu konuyu ilk defa gören birinin gözü korkabiliyo bu arada bi tane sorunun sonucu yanlış işlem hatası var. yanlış hesap detay hocadan dönmesin:)))))

    YanıtlaSil
  4. Anlatımınız çok iyi hocam,sizin gibi hocalar zor bulunuyor ben fen lisesindeyim hocalarım temele inmeden anlatıyorlar!

    YanıtlaSil
  5. ya lütfen bana yardım edin ben zor soruları çözebiliyorum polinomlarda ama kolay soruları çözmeyi bize öğretmedikleri için takılıp kalıyorum.size 2 sorum olucak lütfen cevaplayın P(3x-1)=6x+4 olduğuna göre p(x)polinomi nedir? P(x)-P(x+1)=-2x-1 olduğuna göre p(1)-p(4) farkı kaçtır? cevapları değil nasıl yaptığınızı anlatırsanız sevinirim yani bana çözüm metodu lazım

    YanıtlaSil
  6. 1-) İlk soruda P(x) teki x yerine x/3+1 yazar isek,
    P(x)=6(x/3+1)+4 olur ve buradan p(x)=2x+10 olarak çıkar.

    2-) p(x)=ax+b olsun. O halde, p(x+1)=ax+a+b olur ve p(x)-p(x+1)=-2x-1 olduğuna göre de -a=-2x-1 ve a=2x+1 dir. Buna göre, p(x)=2.x.x+x+b denklemi ortaya çıkar ki p(1)=3+b ve p(4)=36+b olur. Dolayısıyla p(1)-p(4)=-33 bulunur.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  8. 3.dereceden p(x) polinomunun x,x-2 ve x+1 ile ayrı ayrı bölümlerinden kalan 2 dir.p(x)in kat sayılar toplamı 4 ise p(3) kaçtır?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS