Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ales ardişik sayilar konu anlatimi sorulari

Ekol hoca matematik dersleri nden selamlar. Ekol hoca matematik öğretmenlerinden ben mesut subaşı hocanızın anlatım tarzımızla ales lys ygs kpss matematik ve aynı zamanda lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf matematik dersleri ne de hitap edecek biçimde ales konusu videolu anlatımı ve soru çözümleri ni aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz. Ekol hoca konuda, ardışık sayılar nedir tanımı örnekleri özellikleri ardışık tek tam çift doğal sayılar tamsayılar ardışık sayıların sonlu toplamları ve bütün ayrıntılar videomuzda..

25 yorum:

  1. ya ben bılgısayardan ıyı anlarım ama bu kadar sıte aradım ıclerınden en yardımcı olan vıdeo bu kım katmıssa allah razı olsun elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. cok güzel öğretmen gibi anlattın teprikler!
    ben böylesini görmemiştim.




    melisa cıkrık

    YanıtlaSil
  3. kaçıncı sınıf ben ik öğretim 4

    YanıtlaSil
  4. valla harika anlattınız saolun

    YanıtlaSil
  5. kaçıncı sınıf ben ik öğretim 4

    YanıtlaSil
  6. Agzınıza saglık harika anlattınız.

    YanıtlaSil
  7. ağzınıza sağlık çok güzel.........................
    :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. melisa adam zaten ögretmen xD

    YanıtlaSil
  9. Eyw Hocam Agzınıza Saglık Cok yardımcı oldunuz sagolun :D

    YanıtlaSil
  10. eywallah hocam allah razı olsun sizin sarenizden iyişallah metematiki gececem dua edin hocam

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. süperrrrrrrrr anlattınız ağzınıza sağlık hocamm derste anlamamıştımm :D

    YanıtlaSil
  13. çok sağolun yarın STS var çok yardımcı oldu...

    YanıtlaSil
  14. bizim fatih selim savaş hoca ne biçim anlatıo yha off çatlıyom derste...allllah razzzzzzzııı olsun çok ii bir site (by nihall@)))hakim mehmet çakıroğlu anadolu sml kırıkkale

    YanıtlaSil
  15. bence hem basit hem güzel

    YanıtlaSil
  16. Ağzınıza sağlık :D

    YanıtlaSil
  17. bence iyi anlatmıyor hoca dediin canlı kanlı olur.. tabi bu benim görüşüm emek var ama yemek yok :( ...

    YanıtlaSil
  18. hocam anladım inş. yazılıdana iyi alırım :)

    YanıtlaSil
  19. Hocam konuyu kavradım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. tesekkurler...

    YanıtlaSil
  21. sayenizde hukuk kazanacağım :)

    YanıtlaSil
  22. evet anlatım güzel fakat sorular çok basit kaçmış. yani normal bir testte sorulan soru düzeyinin çok altında sorular. ygs de böyle çerez sorular çıkmayacağına göre bence kolay sorular kadar zor sorularlada bir video hazırlayın hocam

    YanıtlaSil
  23. hocam sorular gerçekten kolay ygs de böle çıkmıyo malesef :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS