Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

ilköğretim matematik bölme bölünebilme konusu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim dördüncü beşinci altıncı ortabir yedinci ortaiki sekizinci ortaüç 6. 7. 8.sınıf matematik temel önemli konularından olan bölme bölünebilme konusu videolu anlatımı na hoşgeldiniz sevgili öğrenciler. Sizlere konumuzda bölme nedir bölünebilme nedir tanımı özellikleri örnek sorular çözümleri sbsde çıkmış sorular ve bütün özellikleri aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Bölme Konusu Videolu Anlatımı
2.Bölünebilme Kuralları Videolu Konu Anlatımı
3-A.Bölünebilme Kuralları Yazılı Konu Anlatımı

7 yorum:

  1. '49:28' soruda cevap C)2 değil D)3 seçeneği 9 ile 8 yanlış yerlere yazılmış .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır ne alakası var 2958 mi daha büyük 2859 mu? 9la 8in yeri doğru cevapta doğru

      Sil
  2. site çok güzel hazırlanmış.. Ellerinize ve anLatan dillerinize sağlık.. Allah Her zaman sizden rağzı olsun

    YanıtlaSil
  3. ay midem bulandı beyenmedim kusmalıyım hemen

    YanıtlaSil
  4. ALLAH rızası için video yapmayın bütün konular bir sayfada olsun hemen bulalım ödevimizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan ne güzel bütün konular videolu olarak ayağına gelmiş daha ne istiyon mal

      Sil
  5. bi bok anlamadım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS