Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Almanca şahis zamirleri videolu konu anlatimi

Ekol hoca almanca dersleri nden merhaba arkadaşlar. Sizlere daha önce ekolhoca almanca öğretmenlerimizden belgin hocamızın anlatımıyla almanca personel pronomen şahıs zamirleri videolu konu anlatımı yapmıştık. Şimdi ünal özdal hocamız 3.tekil şahısla ilgili örnekli bir anlatım yapıyor. Sparechen stadt vorname yani soyadı konuştuğu diller nachname adı land hangi şehirde yaşıyor nereli gibi sorulara cevap vereceğiz ve bunları sorular üzerinden kalıpları tanıtmaya başlayalım inşallah. Lise almanca dersleri görenlere yds 2010 soruları ve a1 sertifika sınavı na gireceklere başarılar.

32 yorum:

  1. bu video açılmıyoo

    YanıtlaSil
  2. video düzeltelim

    YanıtlaSil
  3. SORRY
    this video deos not exist

    bu ne demek oluyor şimdi 30 marttan beri

    dipnot:anlamını biliyorum stem etmeye çalıştım

    YanıtlaSil
  4. açılmıyor :/

    YanıtlaSil
  5. buradan ekol hocaya sesleniyorum sınavım lütfen yardımcı olun bu video neden açılmıyor???

    YanıtlaSil
  6. lütfen açın şu videoyu

    YanıtlaSil
  7. videoyu açabilirmisiniz lütfeen

    YanıtlaSil
  8. Video açılmıyor?!

    YanıtlaSil
  9. ArKaDaşLar VideO BenDe SoruNsuZ AçıLdı. TeşeKKür EdiYorum...

    YanıtlaSil
  10. Sorun yaşamadım. Açılıyor

    YanıtlaSil
  11. açıloyo lan mallar

    YanıtlaSil
  12. hahaha açılıyokiii:)

    YanıtlaSil
  13. mis gibi açılıyooo saol ünal hoca

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık cok güzel

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler yarın sınavım var ve siz bana çok yardımcı oldunuz inşallah sınavdan yüksek alırım

    YanıtlaSil
  16. Video Açılmıyooo

    YanıtlaSil
  17. video güzelde adama kıl oldum

    YanıtlaSil
  18. çok güzel almanca bile var

    YanıtlaSil
  19. çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  20. yanlız miyase sertbarutta ankara yazıyor açıklamada aşağıda açıklamada adana yazıyor düzeltirseniz herşey gayet güzel

    YanıtlaSil
  21. Yarın sınavım var ve buna çalışınca birşeyler anladım.Ünal hocaya saygılar...

    YanıtlaSil
  22. Halim Bayraktar7 Ocak 2013 05:54

    cok güzel bir paylasim cok tesekkürler

    YanıtlaSil
  23. saolasın hocam teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  24. Çok yardımı oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  25. Ünal hoca da olmasa..

    YanıtlaSil
  26. cok tesekkur ederım bana cok yardımı dokundu
    unal hocama saygılar

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS