Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik taban aritmetiği konusu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere şahin hocamızın konu anlatımlarıyla matematik taban aritmetiği online videolu konu anlatımını 76 dakikalık ekolhoca matematik ders videomuzdan izleyebilirsiniz. Onluk tabana çevirme çözünlenme şekli örnek soru çözümleri için aşağıdaki videomuzu izleyelim.

162 yorum:

  1. ilkdefa bukadar iyi mat1 anlıyom helal olsun valah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenol hoca bin kat daha iyi anlatıyo bikere. -,-

      Sil
  2. emeyinize sağlık mat1 diye bişey bilmiyordum ben sözelciyim mat aram hiç yok sayenizde bunu çok iyi anladım testlerde 10 14 sorum doğru çıkıyor allah sizlerden razı olsun başarılarınızın devamını diliyom

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim size.allah razı olsun.çok harika anlatıyorsunuz.(yağmur)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiz.(T.İ.M. TOPLULUĞU)

    YanıtlaSil
  5. cok güsell olmuss emeginize saglıkk konuyu anladımm yarın sınawım war cok işime yarayacak buu ögrendıklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bnmde bu hafta sınawım war knou anlatımı mükemmel anladım konuyu işime yarayackk

      Sil
  6. gerçekten çok güzel bir anlatımınız var

    YanıtlaSil
  7. çok yardımcı oldu sağolun...ygsye bu kadar az kalmışken bu tekrarlar çok iyi oluyo...

    YanıtlaSil
  8. hocam çok güzel anlatıyorsunuz. saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :))) Çok iyi anladım sayenizde .

      Sil
  9. çok güzel anlatıyosunuz çok yardımcı oldunuz inanın. çook tesekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  10. ya bir sorun var galiba ben video yu açamıyorum

    YanıtlaSil
  11. güzel ama bence çok yavaş anlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen anladin diye herkes anlamak zorunda degil blki. Onlarda bu knuyu anlamadi

      Sil
    2. bence de emeğine sağlık hocanın çok güzel anlatmış ama hiçbir şey bilmeyenler için gibi çok yavaş.ileri ala ala izledim

      Sil
  12. Çok güzel anlatmış çoook teşekkürler sağolun :D:D:D

    YanıtlaSil
  13. işte biraz da anlatma kabiliyeti olmalı bizim mattametikçide saolsun hiç yok hocam allah razı olsun valla.nediyim

    YanıtlaSil
  14. tesekkürler...

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  16. çok güzel anlatılmış....

    YanıtlaSil
  17. taban artmetgi diye bişe bilmiyodmm sayenzde gayt ii anladmmm ellernize saglk:D:D

    YanıtlaSil
  18. hocm çk thankyou yani bişy bilmiodum yrn yazılım süper geçicek ama

    YanıtlaSil
  19. EKOL HOCA DAN BAŞKA SİTE BİLMEM

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkür ederim süper olmuş yaa çok güzel anlatmışlar

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel anlatmışsınız hocam teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  22. çok gzel olmuş tşk:D

    YanıtlaSil
  23. çok iyi harika, taban art. die bişi bilmiyordum gerçekten tam anlamıyla anladım

    YanıtlaSil
  24. cok tesekkur ederim cok faydasi oldu libyadayim ve ygsye hazirlik yapiyordum bu konuyu unutmustum konu anlatimli kitabim yoktu sagolun :))

    YanıtlaSil
  25. ya hocam siz nesiniz böyle allah nazardan esirgesin keşke okuldaki hocalarımda sizin yarınız kadar olabilselerdi taktire şayansınız.sizi görmedim ama inanın çok sevdim öğrenciden yana bir kişiliğiniz var çalışmalarınızın devamını bekliyorum içinizdeki cevheri ortaya çıkarmanın vaktidir bu konuyu dinleyince yerine gelen moralimi tarif edecek kadar kelime hazinesine sahip değilim sınava hazırlık için yazın sıcağında ders çalışmaya başladım bu günleri bana daha çekilir kıldığınız için teşekkürlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
  26. kesinlikle mukemmel (:

    YanıtlaSil
  27. tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
  28. bunu lise 1 de görmüştük ve untmuşum sağolun tekrar anladık arkadaşlarla

    YanıtlaSil
  29. Dershaneye gidemeyenler için bulunmaz bir fırsat...Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  30. ben bile anladım yani gerçekden anlatım çok qüzel emeqinize saqlıkkk :)

    YanıtlaSil
  31. mat temelim olmamasına rağmenn çok iyi anladım çok güzel anlatmışsınız ağızınıza sağlık teşekür ederim öss de zorlanmadan çözerim inş

    YanıtlaSil
  32. emeğinize sağlık....taban aritmetiğinde yapılan dört işlemi anlaşışır bir dil ile anlatmayı başarmışsınız...

    YanıtlaSil
  33. çok güzel anlatıyo qerçekten ..emeqinize saqlık...ya bi soru varda nereye yazacaqız ? arakadaslar bi yardım...
    kolay qözüküyo ama karmasık..
    cevabı buldum ama emin deilim :)
    bi yardım lütfen !!

    YanıtlaSil
  34. allahına kurban

    YanıtlaSil
  35. yaw ne güzel anlatıyor bu adam kimse var ya tam bir cennetlik yahu yıllardır öğrenemediğim tbanaritmetiğini öğrendim..:)

    YanıtlaSil
  36. gerçekten süper anlatıyor yaa helal valla ne nerden gelmiş nerden çıkmış ne güzel anlatıyo hay ağzına sağlık Allah razı olsun Allah ne muradın varsa versin hocam

    YanıtlaSil
  37. süper anlatıyorsunuz çok teşekkür ederiz.dershanede gördügüm dersten daha ayrıntılı ve iyi anladım valla.

    YanıtlaSil
  38. çok teşekkür ederim gerçekten çok faydalı oldunuz .tertemiz kitabımı sayenizde karaladımmm TEŞEKKÜR EDERİM:))))

    YanıtlaSil
  39. SüPer oLMUŞ eLLerinize Saqlıq''

    YanıtlaSil
  40. Çok çok iyi anlatıyosunuz allah razı olsun hocam...

    YanıtlaSil
  41. baya gzl bizim okuldaki hoca bi halt bilmiyo

    YanıtlaSil
  42. tek klime ile harika

    YanıtlaSil
  43. Malmıyız ya biz. Çiçeğe anlatsa dillenir. 1 saat taban aritmatiği mi anlatılr yaa ..

    YanıtlaSil
  44. embesillere özel yayın mı yapılıyor
    daha hızlı anlatılabilir

    YanıtlaSil
  45. çok hoş bi anlatım tekniği war hocanın Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  46. hocam gerçekten çok güzel anlatıyosunuz teşekkür ederim size o eleştiren arkadaşlar çok zeki heralde beğenmiyosan izleme arkadaşım sana zorlamı izlettiriyolar

    YanıtlaSil
  47. videolu anlatım seklinde tek analtım sekli olur mesela hoca anlattıgında anlamayınca sorunca farklı bi sekilde anlatıyor vdieoda öyle bi secenek olmadıgından ayrıntılı anlatmıs ondan yavas anlatıyor o bakımdan bahane bulmıyalım çok iyi bence

    YanıtlaSil
  48. sdce her soruda bu kdr tekrar fazla ama tskkrler

    YanıtlaSil
  49. temeli olmayan biri için çok ideal anlatım şekli teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  50. anlatım çok güzel taban aritmetiğini hiç duymuyan kişi bile anlıyabilir tşkrler

    YanıtlaSil
  51. çok yavaş anlatıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  52. TşkLer Sesinize Saqlık :) Harika Bi anlatş tarznz war

    YanıtlaSil
  53. Matematik Konusunda Zerre Bir Şey Bilmeyen Ben, Sayenizde Soru Kaçırmıyorum, Çok Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  54. cok iyi tesekkürler hocamm :))

    YanıtlaSil
  55. çok teşekkürler bu kadar emek harcamışsınız sizin sayenizde ögrendik bişeyler allah razı olsun

    YanıtlaSil
  56. varya helallllllll size ekol hocam bambaşkasınız yaaaaa!!!!!

    YanıtlaSil
  57. Oha, çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  58. ALLAh Razı OLsun bana Çok yaRdımcı oldu çoookk teŞekkürler

    YanıtlaSil
  59. Ya gerçekten mükemmel bu tür videoları defalarca izlememe rağmen ilk kez anladım ve video uzun olmasına rağmen hiç sıkılmadan aralıksız izleyip bitirdim artık taban aritmetiği biliyorum :D:D Ama hocamızın diğer videolarını nerden bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  60. ilk 1. dakikada kaybetti aptalmısınız adam 14 bi rakamdır 15 bi rakamdır diyo :D 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 dan başka rakam olmadığını bilmesek yutturcak önce bunu anlatan kendi çalışsın

    YanıtlaSil
  61. 11 bir rakam değildir 10 tabanında ama 15 tabanında rakam olur.

    YanıtlaSil
  62. allah razı olsun hocam sizden çok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  63. ağzınıza sağlık...

    YanıtlaSil
  64. baba buyuksun nedıım

    YanıtlaSil
  65. şuan ki mutluluğumu anlatamaaam harika anlatıyosunuz hocam size ne kadar duacıyım Allaf razı olsun sizden .. matematk i sevdm sayenzde çok sağolun :) :D

    YanıtlaSil
  66. bole bir çalışma yaptığınız için teşekkürler hocam allah razı olsun

    YanıtlaSil
  67. çok güzel anlatmaya çalişmişsınız güzel de ama insanda dileme zevki vermio renkli deil ama emeğiniz elinize sağlık (Gamze)

    YanıtlaSil
  68. çok sogulun bilmiyorum bu yorumlar okunuyor mu?ama keşke herkes sizin gibi interneti bu tür şeyler için kullansa çok teşekür ederim.

    YanıtlaSil
  69. Çok sagol bu konuları bilmiyordum okadar güzel anlattınki öok iyi anladım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  70. çok sağolun hocam dilinize sağlık yine matematiği bu sitede anlamış bulunuyorum..!Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  71. iq su 160 üzerinden 20 olan insanlara anlatıyomuş gibi aynı.

    YanıtlaSil
  72. hocam Allah razı olsun eline koluna sağlık

    YanıtlaSil
  73. beğenmeyen izlemesin arkadaşım silah mı dayadılar kafanıza? gayet güzel emeğinize sağlık hocam okuldaki hocanın anlatmasından inanın hiçbir şey anlamayıp gelip burada sıfırdan öğreniyorum Allah razı olsun :))

    YanıtlaSil
  74. gerçekten çok saolun...

    YanıtlaSil
  75. çokkkkkkkkk teşekkür ederim hocam gerçekten çok yardımcı oluyosunuz sizden Allah razı olsun.Umarım yaparım sınavda =)))

    YanıtlaSil
  76. çooooook ama çoooook teşekkür ederim hocam sağolun.. okuldaki hocam anlattığında hiç bi şey anlamamıştım ama şimi çok iyi anladım.. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  77. ekol hocanın en iyi anlatımı bu olsa gerek :D

    YanıtlaSil
  78. ÇOK GÜZEL DİLİNİZE SAGLIK EKOL HOCA :))<3

    YanıtlaSil
  79. Benim hocam bile böle güzel anlatamıyor emeğinize sağlık hocam...

    YanıtlaSil
  80. slm saygılar süpperdin hoca :D

    YanıtlaSil
  81. Hocamız çok iyi anlatmış :)Taban aritmetiği ne ya derken şimdi anladım. Dilinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her hocanın anlatım tarzı farklıdır . farklı soru tıplerı sorarlar . bazı soru tıplarını gormeyebılıyoruz. ama gayet ii anlattınız ağzınıza sağlık . matematık sınvım var basarılar dılıyın hocam :D

      Sil
  82. hoca işlemi yanlıs yapıyo bi takip edn direk internete veriyolar 13/2 6 duldu helal .....

    YanıtlaSil
  83. teşekkkürler hocam güzel anlatıyorsunuz ama (101)2 ve = (302)4 u bulamıyorum yardım cı olurmusunuz sınv sorumuz :S

    YanıtlaSil
  84. anlattıklarını tek tek yazarak anlatsan ölür müsün hocam ? bi işi yapıyosan ya tam yap ya da yapma ki millet arkandan laf etmesin.

    YanıtlaSil
  85. üstad harikasın :)

    YanıtlaSil
  86. allah razı olsun şahin hcam yine döktürmüşsünüz sizin hakkınız ödenmez vallahi allah sizden razı olsun sizi çok seviyorum inşallah yazılıdanda yüksek alırsam size yine yazıcam

    YanıtlaSil
  87. bune ya bizim hoca daha iyi lannnnnnn

    YanıtlaSil
  88. Taban aritmetiğini bu kadar güzel ve açıklayıcı anlattığınız için çok çok teşekkürler :) Biraz hızlı anlatın diyen gerçek şizofrenler ;
    Eğer hızlı ve üstü kapalı anlatsaydı naah anlardınız :D !!!

    YanıtlaSil
  89. elinize sağlık hocam çok iyi anlatmışsınız teşekkürller :D

    YanıtlaSil
  90. Hocam ağzınıza sağlık muhteşem anlattınız yarın sınavım var çok yardımcı oldunuz bu siteyi herkese tavsiye edicem çok faydalı bir site..:)

    YanıtlaSil
  91. hocam sagulun sınavım var yarın cok iyi anladım:)

    YanıtlaSil
  92. DAHA BASINDAYIM BAKALIM ANLICAMMI EKOL REYIZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  93. çok güzel anlattınız tebrikler en azından bizim karıdan iyi anlattınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terbiyesizliğin lüzumu yok arkadaşlar

      Sil
    2. bencedeee çok biliyosan sen anlatta bizde görelimmm

      Sil
  94. konu eksiğim vardı gerçekten çok sağolun mükemmel bir anlatayor

    YanıtlaSil
  95. güzeeellllll saolun

    YanıtlaSil
  96. lan uykum geldi bea ama güzel hadii ii gcler

    YanıtlaSil
  97. Teşekkürler Hocam anlatımınız çok güzel... Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  98. neden açılmıyo yaa bazı konular açılıyo bazıları açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  99. şu düzgün yazmayan arkadaşlar bundan sonra biraz da türkçe çalışın .............

    YanıtlaSil
  100. men beğenmişem çok yahşi

    YanıtlaSil
  101. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  102. Çok teşekkür ederim okulda anlamadıklarımı ekol hocada dinliyorum çok yararı oluyo. Matematikte sınıfta 2.olmustum normalde hiç anlamam :)

    YanıtlaSil
  103. Taban aritmetiğini çok hocadan dinledim ama hiç biri böyle anlaşılır biçimde anlatmamıştı. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  104. Bizim hocaya kalsa nye anlamıyosunuz.
    sen böyle anlatta biz anlamayalım :)

    YanıtlaSil
  105. konuyu cok guzel anlatılmıs tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  106. emegi geçen herkese çok tşk edrm çok gzl anlatılmış konu gerçekten.. hiç bu kadr gzl ve hiç bu kadr iyi ve çabuk anladıgımı hatırlamıyordum daha önce...tekrar tşk edrm...

    YanıtlaSil
  107. ben bile amladıy sam helal olsun valla

    YanıtlaSil
  108. hocam süpersiniz allah razı olsun.ellerinizden öperim sağlıcakla kalın allaha emanet olun olduğa kadar olmadığı kader artık..

    YanıtlaSil
  109. 10 numara özel hocalara taş çıkartıyo valla :D

    YanıtlaSil
  110. Çok teşekkür ederim okulda anlatıyorlar anlamıyorum dershaneye de durumum yok ancak buradan anlayabiliyorum coooook tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  111. süpeeeeeeeeeeerr

    YanıtlaSil
  112. Ayrıntılı olması gerçekten daha iyi anlamamızı sağlıyor teşekürler emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  113. fazla iyyii :)

    YanıtlaSil
  114. iğrençç anlatmışşşşş .

    YanıtlaSil
  115. anlamadığım matamatigi bile anladım saolun hocam

    YanıtlaSil
  116. bizim hocaya sizi göstersek mesleği bırakır.:D

    YanıtlaSil
  117. İdare Eder Fazla Büyütmeyin...

    YanıtlaSil
  118. emeyinize sağlık mat1 diye bişey bilmiyordum ben sözelciyim mat aram hiç yok sayenizde bunu çok iyi anladım testlerde 10 14 sorum doğru çıkıyor allah sizlerden razı olsun başarılarınızın devamını diliyom

    YanıtlaSil
  119. ammada abartınız haaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  120. çok güzel olmuş biraz yavaş ama olsun sindire sindire artık :D

    YanıtlaSil
  121. Allah Razı olsun hepinizden konuyu silip süpürdüm

    YanıtlaSil
  122. gerçekten çok güzel anlatmışsınız şimdiye kadar bu konuyu anlayamamıştım şimdi anladım ellerineze sağlık teşekkürler...:D

    YanıtlaSil
  123. süper anlatıyor bence güzel olmuşşşşşş @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    YanıtlaSil
  124. Okuldaki öğretmenimizden kat kat iyi anlattı. ve matematiği anlamamama rağmen ben bile bir şeyler öğrendim. Çok sağolun

    YanıtlaSil
  125. çok güzel anlatmış ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  126. mustafa hocam sizin sayenizde matematiği daha iyi anlamaya çalışıyorum umarın bu salı gününki yazılıdan yüksek bir not alırım ve sınıfı geçerim

    YanıtlaSil
  127. Hocam 38.dk da 13/2 nasıl 6 buldun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya adam 1,5 saat ders anlattı. Ne var yani kalan yerine bölümü söylemişse?

      Sil
    2. iyide malll 13/2 den kalan 6 değil ki :D saff.

      Sil
  128. İyi güzel anlatıyorsunuz da, biraz daha hız lazım bence.

    YanıtlaSil
  129. Mrb arkidişkolarımm :/
    Ben Ebru Sönmez büyük bi holdingin sahibi Mehmet Sönmez'in kızıyımm ;)yanlış anlamayın havalanmıyorum ok ? <3 taban aritmetiğinde çarpmayı anlamıyorum bi türlü yaa oha falan oldum yani. ben napıcam arkadaşlar biriniz bana öğretebilir mii lütfen kim öğretebilirse söylesinn o kişiyle görüşmem lazımm ok ? çabuk olunn o kişiyle msnden görüntülü görüşmek istiyorumm hatta telefonda görüşebiliriz sohbetim güzeldir hem ;) (not: o kişi erkek ve baklavalı,kaslı olursa olursa iyi olur ne de olsa canlı görüşcez.) Bu arada ben istanbulda yaşıyorum 17 yaşındayımm. neyse byy <33

    YanıtlaSil
  130. mrb ebru bebeğim nbr bn arda bnm matematiğim iyidir sana öğretirim istersen hem tam altı tane baklavam var kaslarımda varr görüşmek isterim ;) :* <3 ne dersin

    YanıtlaSil
  131. ya sen beni ne sandın gidermisin ?

    YanıtlaSil
  132. msni veriyim özele gel baby orda verdiririm ben ;););)

    YanıtlaSil
  133. Çok iyi gerçekten

    YanıtlaSil
  134. çok yavaş anlatıo

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS