Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif fizik 1.dönem 1.yazili sorulari ve cevaplari

Ekol hoca fizik dersleri nden selamlar arkadaşlar. Sizlere şimdi Mehmet TORT hocamızın hazırladığı lise 1 9.sınıf fizik 1.dönem 1.yazılı soruları ve cevapları nı vereceğiz inşallah. Bu yazılı soruları mız okullarda uygulanan ve lise 1. sınıfları yazılıya hazırlamak için direk yardım eden sorulardır. Yandaki resim şeklinde verdiğimiz bu lise 1 fizik 1.dönem 1.yazılı soruları cevapları nı resme sağ tıklayıp farklı kaydet yolu ile bilgisayarınıza indirip, yazıcınızdan çıktı alabilirsiniz. Dileyen arkadaşlarımız buradan yeni müfredata göre hazırlanmış 9.sınıf fizik konuları na bakıp linkin içindeki videolardan çalışabirler.

27 yorum:

  1. ekol hocam ben bir 9. sınıf öğrencisi olarak sizden bütün derslerin sorularını ve cevaplarını istiyorum

    YanıtlaSil
  2. yha offf ama bu senenin müfredatına uygun hiçbişi bulamadım :(

    YanıtlaSil
  3. 2.yazılı sorularıınıda ver ekol hocamm

    YanıtlaSil
  4. acık ogretım mantık derslerıne uygun bı konu bulamadım yardımcı olun lutfen

    YanıtlaSil
  5. ekol hoca 2.dönemin 1.yazılı soru-çevapları verebilir misiniz?(9.sınıf)

    YanıtlaSil
  6. SÜPERSİN HOCAMM.... SİZİN SAYENİZDE 100 ALDIM MUAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA.....

    YanıtlaSil
  7. Eyw hocam 91 aldım 9 puan bir yerden gitti ha bu arada :D sorulardan bı kacı bızım sınavda vardı :D

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  9. supER bırsey bunlar yha xD tkkurler ekol hocam

    YanıtlaSil
  10. bıde atomun yapısı konusunu bu seneye gre anlatsaydınz tam super olcktı

    YanıtlaSil
  11. İNŞALLAH BENDEEEEEEEEEEE 5555555555555555555555555555 ALIRIM.:)

    YanıtlaSil
  12. ekol hoca sıze tsskkur ederım sızın sayenızde bu sene sınfta kalmak yok :) :)

    YanıtlaSil
  13. inşallah bnde 5 alırmmmmmmmmmmmmmm istiormmm:)

    YanıtlaSil
  14. ya bizim haca cins bunları sormaz ki bunlar çok basit

    YanıtlaSil
  15. bu hangi okul için geçerli ya.

    YanıtlaSil
  16. Yarın fizik sınavım var umarım iyi bir puan alırım :)

    YanıtlaSil
  17. termometreleri de anlatsaydınız çok iyi olurdu ama çok teşekkürler ekol hocam çok faydalı oluyor anlattıklarınız anlamadığım bir sürü konuyu sizin sayenizde anlıyorum

    YanıtlaSil
  18. 2011in fizik kitabi ünite değerlendirmesini de verin

    YanıtlaSil
  19. yarın fizik yazılım var.biricisi 2'ydi busa düşük gelirse...........

    YanıtlaSil
  20. siteyi çok beğendi 1. sınavım 95 di inş. buda yüksek olur yazılım cuma günü şimdiden başladım çalışmaya siteniz sayesinde :D

    YanıtlaSil
  21. ben artık iki alıncada seviniyorum kamilleeerr (adı lazım değil baş harfi ç )

    YanıtlaSil
  22. dinamik,kuvvet ve hareketi göremedim eklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  23. nasıl indiricem biri yardım edebilir mi?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS