Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif fizik kütle özkütle eşit kollu terazi sorulari testi

Ekol hoca fizik dersleri nden selamlar arkadaşlar. Şimdi sizlere Mustafa TEKİNAY hocamızın bizzat sizler için hazırladığı dokuzuncu sınıf lise 1 9.sınıf fizik konuları ndan olan kütle özkütle eşit kollu terazi ile ilgili soru çözümleri online yaprak testi ni sizlerle birlikte aşağıdaki videomuzdan inşallah çözmeye çalışacağız. Dileyen arkadaşlar videonun altındaki linklerden kütle özkütle teraziler konuları videolu anlatımlarına bakıp ilk önce bir tekrar yapıp, buradaki soruları çözmeye başlayabilirler.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kütle ve Ağırlık Videolu Konu Anlatımı
2.Özkütle Videolu Konu Anlatımı
3.Teraziler Özel Sorular

43 yorum:

  1. hocam allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. lütfen klasik soru n'olurr.....

    YanıtlaSil
  3. allah rzı olsn

    YanıtlaSil
  4. saolun hocammmmmm :D:d::D

    YanıtlaSil
  5. ölmüşte mezaya koymaya unutmuşlar bune yahu adam bezmiş...

    YanıtlaSil
  6. ya nedn açmyrm

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş teşekkür ederizz

    YanıtlaSil
  8. hiç bi işime yaramadı sağolun.

    YanıtlaSil
  9. Lise 1iz biz ya müfredatla alakası olmayan herseyi koymussunuz, tebrikler

    YanıtlaSil
  10. valla bizim hocadan anlamamıştım adam bi anlatıyo sanırsın ki atom fiziği burada ki basit ve rahat anlatım ile anladım sağolun hocam

    YanıtlaSil
  11. bişeye benzemiyo gibi yorumları olanlar ltfen yorumlarını kendine saklasın! emege saygı

    YanıtlaSil
  12. hiç yardımcı olmadı teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bi işe yaramadı teşekkür

      Sil
  13. çok teşekkür ederim sizin sayesinizde anlamadığım bazı yerleri anladım.

    YanıtlaSil
  14. Bu Ne Ya Müfredatta oLmayan ŞeyLeri Buraya Koymuşşsunuz!!

    YanıtlaSil
  15. ben ne yazdım banane çıktı açıtıklarımdan bir bu dogru düzgündü buda çıka çıka yanlış çıktı salı fizik yazılım var ve ben hiçbir soru yapamıyorum......

    YanıtlaSil
  16. benim de bi işime yaramadı müfredatta yok bunlar :(

    YanıtlaSil
  17. işinize yaramıyosa dinlemeyin! bence gayet iyi olmuş. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. bizim hoca kendini einstein zannediyor yazılıdan 80 ve altı alanlara soru cezası veriyor soruları burdan buldum sağolun

    YanıtlaSil
  19. moment ne demek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moment an demektir momentmoment da anan demek

      Sil
  20. aynen bizim hocada soru cezası veriyor

    YanıtlaSil
  21. ançlatım iğrenç mustafa bey heralde lise terk yazmaktan bile çekinmiş kaldırın bunu adam 9. sınıf konusunu ünivesirte bilgisiyle anlatmıs

    YanıtlaSil
  22. Klasik olsaydı biraz daha yararlı olurdu 9.sınıflar için ama Ugrasmıssınız Elinize saglık .:)Allah Razı Olsun..

    YanıtlaSil
  23. bence berbat yarım saat izledim ama aradığımı bulamadım hiç güzel diil

    YanıtlaSil
  24. bize bu kadar kolay sorular çıkmıyo ki sınavda,bari zorlarından seçeydiniz anlataydınız eyiydi :D

    YanıtlaSil
  25. valla bişey anlamadım bendemi bozukluk var anlatımdamı valla anlamadım ama yinede allah razı olsun hocamm :D

    YanıtlaSil
  26. harikaydı.. sizi dnledktn sonra daha iyi anladm tşkürler...

    YanıtlaSil
  27. bn bi şey anlamadm

    YanıtlaSil
  28. Allah razı olsun... Çok işe yarıyor

    YanıtlaSil
  29. of yaa anlayamadım bir türlü :((

    YanıtlaSil
  30. bune lan adamın dakkadada nefes alışını duyuyoz.adam anlatmaktan çok nefes alıp verio

    YanıtlaSil
  31. hoca reklamı giydirmiş

    YanıtlaSil
  32. anlamayan hocadan degil kendinde arasın sorununu

    YanıtlaSil
  33. Video neden açılmıyor?

    YanıtlaSil
  34. dam dam dam diri ri ri rim bam bam riri ri yoo......hihihi çok eğlenceli yaaaaaa

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS