Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik iş enerji konusu soru çözümleri testi

Ekol hoca fizik dersleri ve testleri nden selamlar arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf fizik dersi iş enerji konusu soru çözümleri online yaprak testi ücretsiz deneme sınavı soruları ile aşağıdaki videolarımızda online mustafa tekinay hocamızın anlatımlarıyla soru çözümlerine bakacağız. Herkese başarılar dileriz.

17 yorum:

  1. Teşekkürler hocam azınıza sağlık!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler verimli oldu

    YanıtlaSil
  3. hocam 7. soruda ben de atladım çok safım tanrımm

    YanıtlaSil
  4. of dinliyorum dinlediğimi anlıyorum ama kendi başıma örneği çözemiyorum. fizik zor bi ders biliyorum ama bilmiyorum olmuyo işte :(

    YanıtlaSil
  5. ya simcik ekol amcacım :D bizim yarın sınavımız varda bize anlatoyosunz anlatıyosun bizim kafalar basmıyor :D çünküüm bizim konular yok bu sınavdan çakarsak egerkii sorumlusu ekol hoca bey amcanın sitesi :D sevgilerle anonim :D bu anonimide bugun edebiyat dersinnde işledikte :D el öpenlerinzin çok olması dilegyle :D muck mcuk :D

    YanıtlaSil
  6. Birazda Klasik sorulara yönelmeniz umudurya Yoksa bu tip siteler çok lütfen klasik sorulara yönelin.....



    Saygılarla ... Ç----Ş/ G.......N

    YanıtlaSil
  7. lan varya hepiniz o.ç sunuz :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. bu küfür edenler belasını bulsunlar be adamlar emek ediyolar sizin gibi saygısız insanlara yazık gençliğe bak

    YanıtlaSil
  9. o 7.soru varya :) beklenen hata

    YanıtlaSil
  10. Hocam elinize sağlık Kardeşimin sınavlarında yardımcı olacak bu videolar inşallah Emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  11. kılasik soru çözümü istiyoruzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  12. açılmıyorrrrr

    YanıtlaSil
  13. ya öfff ben açamadım

    YanıtlaSil
  14. açılmıyor kiiiiiiiii yaaaaaaa :/

    YanıtlaSil
  15. 2 dakka olmadan kapanıyor bu nedir yaa :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS