Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

cografya yersekilleri ve iklim

Ekol hoca coğrafya lise 1 lise 2 sözel bölümü öğrencilerininde genel olarak öss ye girecek öğrencilerimizin işine yarayacak coğrafya yerşekilleri ve iklimin etkisi dersini videolu olarak anlatıyoruz.

51 yorum:

  1. HOCAM
    KENDİME HİÇ GÜVENEMİYORDUM SÖZELCİ OLDUGUM HALDE COGRAFYA BİRİ KARIŞTIRIYORDUM SİZİN SAYENİZDE ANLADIM EMEGİNİZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  2. hocam kim bu siteyi kurmuşsa allah ondan razı olsun hiç ders calışmiyodum artık derslerimi dinleyerek anlıyorum

    YanıtlaSil
  3. bence iğrenç anlatıyor mıy mıy mıy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerizekalı kes sesini

      Sil
    2. Salak seni

      Sil
    3. amına korrum bak ha

      Sil
    4. adam yardıma gelmiş teşekkür edicene küfür ediyo mal

      Sil
  4. anlatıyorda şu kamera dahayakın olsa daha iyi olurr hocanın gösterdiklerini tam göremiyoruz..

    YanıtlaSil
  5. aynı sekilde bendee süper anlamaya başladım vitaminmis falanmıs hepsi hikaye bu site şahane

    YanıtlaSil
  6. bende anladım ama şu kamarayı biraz yakınlaştırırsanız ne yazdıklarını görürüz

    YanıtlaSil
  7. Allah Teala Razı olsun..
    tüm dersleri anlatan ve bu siteyi kuran insanlardan...

    YanıtlaSil
  8. tam net değil hocam ama saolun allah razı olsun

    YanıtlaSil
  9. yeterince net hocam çook iyi anladım çok saolun

    YanıtlaSil
  10. Allah Razı olsun emeği geçen herkesten hocalar da süper ders anlatıyor dinleyerek daha iyi öğreniliyor Allah yapacağınız her işte yardımcınız olsun selametle

    YanıtlaSil
  11. yeterince net hocam çook iyi anladım çok saolun

    YanıtlaSil
  12. güzel kız dedi ki18 Ekim 2010 10:16

    dilinize saglık

    YanıtlaSil
  13. gayet hoşş olmuş daha iyisi olsa ii olur yinede gsl

    YanıtlaSil
  14. çok iiiiiii olmuş elinize kolunuza ayagınıza sağlık

    YanıtlaSil
  15. istediğim gibi bilgiler bu video da içermiyo ne yazıkki.çekim net olsaydı daha güzel olurdu ama yinede saoln. bize ücretsiz bu video ları izlettirdiğiniz çok teşekkür ediyorum bazı video lar çok ii tam istediğim gibi inş. diğer arkadaşlarım da benim gibi bu siteden yararlanırlar TEŞEKKÜR EDERİM...

    YanıtlaSil
  16. hocam süper olmus tesekkürler
    böyle bir hizmet ilac gibi

    YanıtlaSil
  17. yakı şıklı hocam anlamadım ya ????

    YanıtlaSil
  18. çok güsel olmuş

    YanıtlaSil
  19. sayısal öss grubuyum coğrafyasız olmuyor .... malesef....

    YanıtlaSil
  20. video açılmıyor bu nasıl ders anlatmak böyle

    YanıtlaSil
  21. ay ewt yaaa neden açılmıyorrr :(

    YanıtlaSil
  22. bende açamıyom ve o ilaç dediğiniz şeyden yararlanamıyommmm :(

    YanıtlaSil
  23. video açılmıyor ilgilerseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  24. video açılmıyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  25. snde sorun var o zaman

    YanıtlaSil
  26. BÜTÜN SINAVLARA BURDAN ÇALIŞIORUM ÇOK FAYDASI VAR.

    YanıtlaSil
  27. ßtN snawLara ßyLé caLisioRum xD choq iyi qércqktN xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen git bir türkçe öğrende gel.

      Sil
  28. süperrr eline sağlık hocam

    YanıtlaSil
  29. ya güzel ama cok yavas anlatıyo vee anlattıklarını tahtaya yazmıyo. yinede tesekkurler.

    YanıtlaSil
  30. Çok sağ olun. Gerçekten bir sürü öğrenciye çok büyük yardım ediyorsunuz. Emeğinize sağlık. Bütün hocalara çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. sınava dershaneye gitmeden giriyorum ve en büyük yardımcım bu site allah emeği geçen herkesten razı olsun...:)

    YanıtlaSil
  32. hocam öncelikle site bok gibi tipinizdede hayır yok allah sizin bin belanızı versin bütün sene bu siteden çalıştım 10 tane 1 ile sınıfta kaldım bu siteyi açanın amına koyayım ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan sen ne biçim bir malsın !!! kendi gerizekalılığın

      Sil
    2. pardon ama sen de iki yüzlüsün bilmem farkındasın

      Sil
    3. eğer 10 tane 1 ile sınıfta kaldıysan o senin problemindir, hocadan önce kendine bak.

      Sil
  33. Gerçekten çok sağ olun :)ben 9.sınıftayım fakat bu konuyu anladım :))

    YanıtlaSil
  34. bence gayet güzel anlatıyo geçen seneden beri coğrafyaya bu videolardan çalışıyorum. İnternette daha iyisini bulamadım.


    SÖZEL dersler için bildiğiniz iyi konu anlatım siteleri varsa söyleyin lütfen.

    YanıtlaSil
  35. hocam sizden çalışma programı istiyorum ne olur

    YanıtlaSil
  36. Gerçekten çok güzel sınava bu siteden çalışıyorum emeği geçen herkese çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. gerçekten mükemmel. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  38. ya ben videoyu açamiom

    YanıtlaSil
  39. ççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllll dddddddddddddddddddeğğğğğğğğğğğğğiiiiiiiiiiiiiilllllllllll

    YanıtlaSil
  40. hocam elinize saglık bimden 1080p video kamera alın artık emeginiz boşa kaçmasın

    YanıtlaSil
  41. hocam emeğinize sağlık ama sınavlarda daha detaylı soruyorlar yeterli değil gibi geldi bana. :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS