Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif felsefeye giris dersi videolu anlatim

Ekol hoca merhaba ekibimizn felsefe hocası funda keser den sizlere hiçbir yerde olmayan birşeye başlıyoruz o da felsefe videolu konu anlatımı. 11.sınıf ve 12.sınıf yani lise 2 ve lise 3 lere hitap eden bu dersimizi izlemenizi tavsiye ediyoruz. ilk konumuz felsefeye giriş . Öss de felsefe dersini yapanlar ve mantık dersi ni yapanlar az olduğu için o bölümdeki soruları çözmeniz her soru en az 10.000 kişiyi geçmek demek olduğuna göre çok büyük fark atmak demek oluyor bu.

45 yorum:

  1. This is wonderful.Thank you.

    YanıtlaSil
  2. teşkkurler süper video

    YanıtlaSil
  3. anlatırken kendını bayağı kaptırıyor

    YanıtlaSil
  4. anlatımını çok beğendim ama felsefeye giriş konusunda bilgi türleri olan gündelik,dinsel,teknik ve sanat bilgisini daha ayrıntılı anlatırsa sevinirim...birde felsefeyi yeni işlediğimiz için bazı kelimeler kişiler yabancı geliyor bunlarıda açıklayarak anlatırsa daha iyi olur...
    11.sınıfı okuyan bir öğrenci

    YanıtlaSil
  5. tam bizim hocamızın anlattıklarıyla aynı içerik olduğu için bana çok ama çok yardımı oldu teşekkürler
    ...mySteRy...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel anlatıyor ve diksiyonu da çok güzel.Kızım bu videolardan faydalanıyor,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. derslerde hocadan bişey anlamayan bütün öğrencilere tavsiye ediyorum burda anlamamak mümkün değil çok güzl anlatmşsnz tşkrler

    YanıtlaSil
  8. FENA DEĞİL ÇOKTA İYİ DEĞİL

    YanıtlaSil
  9. süper anlattınız yha çoq saolun yrn yazılım war inş ii geçer agzınıza saglık çoq tşkler

    YanıtlaSil
  10. gerçekten süper bir anlatım var

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim öğretmenimizin anlatımı gayet iyi... Yarın sınavım vardı umarım işe yarar, ben anlatım tarzını beğendim ki Felsefeyi zaten seviyorum beğenmem de şaşırtıcı birşey değil:))

    YanıtlaSil
  12. ı love you sevda seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorum aşıgım sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  13. mükemmel ama karışık gibidir...

    YanıtlaSil
  14. hocam felsefe ve bilimi karıştırıyoosunuz..........fel.tanımlarken bilimdir diyorsunuz

    YanıtlaSil
  15. her şey akar hocam...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel anlatılmış çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  17. 11.SINIF FELSEFE EKOL HOCASI FUNDA KESER vallahi bu dersden çok güzel anlıyorum......

    YanıtlaSil
  18. imdadıma yetişti diyorum başka bişey demiyorum. Ağzınıza sağlık. I.N

    YanıtlaSil
  19. çok teşekkür ederim funda hocam çok güzel anlatmışsınızzzz :)

    YanıtlaSil
  20. Ben de felsefe grubu öğretmeniyim..üzgünüm sayın hocam; ama öğrencilerin anlayabileceği yalınlıkta bir anlatım gerçekleşmemiş..bir lise öğrencisiyle empati kurarak dersinizi dinlemeye çalıştığım halde, karışık geldiğini söyleyebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 11. sınıf öğrencisiyim bence gayet yalın bir anlatım olmuş bu anlatımın neresini karışık buldunuz anlamış değilim doğrusu.

      Sil
  21. harika, funda hanım çok donanımlı bir insansınız. Sizin sayenizde çok şey öğrendim. Gerçekten çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. BEN DE ZAMAN ZAMAN BU KONFERANS TARZINI KULLANMAYA KALKIYORUM AMA ÖĞRENCİ GENELLİKLE UYUYOR. FELSEFE GİBİ SON DERECE AYRINTILI TEMEL GEREKTİREN BİR DERSİ BÖYLE ANLATMAK İŞE YARAMAZ. SADECE AZ-ÇOK BİLEN BİRİ İÇİN ÖZET NİTELİĞİNDE BİR TEKRAR OLABİLİR. ZİRA SON DERCEE YÜZEYSEL VE BASİT.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir matematik öğretmeniyim. Felsefeden hiç anlamam. Bir sayısalcı olarak sevmem de. videoyu işim gereği analiz yapmak için izlemek zorunda kaldım. Ama kesinlikle söylediklerinize katılmıyorum. Az-çok bilen biri için özet niteliğinde bir tekrar olabilir demişsiniz. Ancak hiçbir şey bilmeyen biri olarak hocamın anlatımından çok şey öğrendiğimi ve anlattığı her şeyi anladığımı söyleyebilirim. Ayrıca ne kadar anladığımı sonrasında girdiğim testte ölçtüğümü boş laf olmadığını da söylemek isterim. Buradaki yorumlara baktığımda öğrencilerin nerdeyse hepsi mükemmel derken sadece iki felsefe öğretmeninin yorumlarının olumsuz olmasını da çok ilginç bulduğumu eklemek isterim. Konferans tarzını kullanmaya çalıştığınızı ama öğrencilerin uyuduğunu kendi ağzınızla söylemişsiniz sayın hocam. Bu durumun sayın Funda hocamın tarzından değil de sizin anlatımınızdan kaynaklı olduğunu düşündünüz mü acaba? Zira kendisini dinlerken uyku gelmek bir kenara son derece aydınlandığımı söyleyebilirim.

      Sil
  23. süperr çok saolun ya

    YanıtlaSil
  24. valla bizim hocadan bile güzel anlatıyorsunuz....

    YanıtlaSil
  25. oh my god very very very good
    vay bee inanmıyom bende felsefe anlıyom ya aman allahım bole bişi olamaz dünyanın sonu gelmiş olmalı...
    valla funda hocam yani çok thank you daha ne desem bilemiyom...

    YanıtlaSil
  26. çok faydasını görüyorum , teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. iş bizde bitiyor hocada değil...

    YanıtlaSil
  28. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  29. ağzınıza sağlık hocam çok süper anlatmışsınız gerçekten ..diksiyonunuz harika ..

    YanıtlaSil
  30. vallahi siz süpersiniz yani söyleyecek söz bulamıyorum sizleri tebrik ediyorum. keşke matematik dersinin de videolu anlatımını çıkarsanız. :) aeo by...

    YanıtlaSil
  31. ne var yani ben de ahmet g. ye aşığım.. ama hiç söylüyor muyum?

    YanıtlaSil
  32. çok güzel anlatmışşsnız teşekkürler :d

    YanıtlaSil
  33. bence çok faydalı bir site

    YanıtlaSil
  34. bok gibi video amına koyyım neyini beyeniyonuz anlamıyorum ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların nesini beğendiğini anlayacak kapasiten olsaydı zaten bu şekilde bir yorum yazmazdın...

      Sil
  35. çok iyi anlatmış! yükleyenden allah razı olsuun :))

    YanıtlaSil
  36. felsefeyi sevmeyen matematikçi üniversitede ne okudun acaba? bir felsefeci olarak matematiği ve diğer bir çok bilim dalını severek okurum hatta istek üzerine fizik kimya biyolojiden özel ders verdim. felsefe bilimi sevmek demektir lise seviyesinde video izleyip ben sevmem diyen insana üzüldüm.

    YanıtlaSil
  37. niye acilmiyor ?

    YanıtlaSil
  38. ananız ölcek acılmıyor amkdum

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS