Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya kimyasal değişmeler videolu anlatimi

Ekol hoca kimya dersleri ve testleri nden merhabalar sevgili öğrenci dostlarımız. Şimdi sizlere dokuzuncu sınıf lise 1 9.sınıf kimya dersi kimyasal değişmeler videolu konu anlatımı yapmaya çalışacağız inşallah. Konuda, modern kimyasal tepkime anlayışı kimyasal reaksiyonlar dalton kimdir ayrılma birleşme yeniden düzenleme fiziksel ve kimyasal özellikler rengi fiziksel hali tadı kokusu elektriksel iletkenlik ve birçok kavramı videomuzda açıklamaya çalışıyoruz..

74 yorum:

  1. yalnız ben bu videoları göremiiyooruumm. Ne yapmalıyıımmm?

    -yagmuur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözünü aç

      Sil
    2. @2 sikmiş

      Sil
    3. götünü parmakla

      Sil
    4. IDM programı kullanıyosan kullandığın tarrayıcıyı bloke et. sonra devam et Yağmurcuğum....

      Sil
    5. @2'yi şukuluyoruz demek isterdim ama amk beğeni yok ibretlik

      Sil
    6. ergensiniz yemin ediyorum

      Sil
    7. sen nesin AMK

      Sil
    8. valla o ne bilmiyorum tek birşey biliyorum o da: bu sayfa fallafoş oldu amk...

      Sil
  2. Dön Arkanda annen war

    YanıtlaSil
  3. bilgisayarın yaaştır ada sen kullanamıyorsun -cemil_DaRkSiRo_-

    YanıtlaSil
  4. videolar çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. anasını sikem böyle ders anlatanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kes lan amcık göt amına amına amına koyam senın ben

      Sil
    2. terbiyesiz,ahlaksız

      Sil
    3. erbiyesizzzzzzzzzzzz

      Sil
    4. allahım aynı kişi kendine küfür ediyo şizofren misin lan sen ne geziyon burda git doktora falan bi görün istersen

      Sil
    5. amk salağı dersi dinlemeyi bıraktım @5'in salaklığına gülüyorum amk

      Sil
    6. çok iyiydi teşekkürler.

      Sil
  6. kimyayı değil de yazı yazmayı öğrense daha iyi olur
    fd fumbass -_-

    YanıtlaSil
  7. başarılı bir çalışma ama anlatım biraz daha akıcı olsa iyi olur böyle kitap okurmuş gibi oluyor uykumuz geliyor :D

    YanıtlaSil
  8. hiç güzel anlatamıyor. 20 dk ölüm gibi geldi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel anlatamadıgını dusunduysen niye bastan kapatmadın salak .

      Sil
  9. sanki kimyayla değilde azraille dders işledik anasını satıyım böyle dersmi anlatılır yav

    YanıtlaSil
  10. anlatım braz dha akıcı olmalı bnce ama fena deil ekol hoca başarılı

    YanıtlaSil
  11. siktirin amk size zorla izleten mi var yavşaklar :D çok biliyosanız gidin kendiniz anlatın anasını sikiyim

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten konu anlatımları iyi ama en baştan anlatılıyor ve biraz yavaş. Sınav öncesi genel tekrar yapmak istiyorum ama bu detaylı konu anlatımlarını dinleyebilecek kadar vaktim yok. Daha örnekle ama daha fazla uygulamalı soruyla daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  13. indirgelme-yükseltgelme basamağını da göstereymiş eyimiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirgelme-yükseltgelme değil gardaş

      indirgenme-yükseltgenme olacak o :D

      Sil
  14. Küfür edeceğinize ağıznızı toplayıp emeğe saygı duyun . Küfür acizliğin simgesidir aciz İNSANLAR . Hoca eğer yazılışına ve konunun detaylarına dikkat etseydi daha güzel olurdu .

    YanıtlaSil
  15. bune yha adamın içi çürümüş...

    YanıtlaSil
  16. azrail le ders işler gibi

    YanıtlaSil
  17. bune a.q ne biçim anlatıyo bişi anlamadım ...

    YanıtlaSil
  18. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM

    YanıtlaSil
  19. 9.sınıf olduğuna emin misiniz biz hiç bunları işlemedik bu konuda????????????????

    YanıtlaSil
  20. adamın dibisiniz hocam geçen dönem bu videolar sayesinde kimyam 5 düştü darısı bu döneme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu anlatımdan 5 aldığına emin misin
      Doğru olur ama puan olarak olur :)

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. bu adam çok güzel (çirkin) anlatıyor çok şey anladım(bi bok anlamadım) buna onur belgesi vermelri lazım (siktirleme vermeleri gerek) gercekten cok sey anladım(bi şey anladıysam arap olayım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülmkten öldüm aq :dS.dASD:asd.a.sd

      Sil
    2. Amacın neydi dostum ? eger aptallıgını kanıtlamaksa bunu basardın .

      Sil
  23. valla teşşekürler kimyam 00 düştü

    YanıtlaSil
  24. Gayet güzel çok biliyosanız siz anlatın küfür edince de kendinizi bir şey sanmayın ve küfür etmek hiçbir şeyi değiştirmiyor.

    YanıtlaSil
  25. Emeğe saygı bence güzel olmuş.Küfür etmek acizliktiktir.!ACİZLER...Biraz emeğe saygı bea ama biraz daha uygulamalı yapılabilirmiş insanın uykusu geliyor. :)

    YanıtlaSil
  26. Anlamyanlar gerizekalı heralde bu konuyu kitaptan okusan anlarsın :D

    YanıtlaSil
  27. bana ulaşan herkese webcam show yapcam
    Hadi erkeklerim.
    ilk önce yrm... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda dolaşma seni sikerim

      Sil
  28. anlatmayaydı daha iyiydi amk

    YanıtlaSil
  29. kardeşim anlatsa daha iyi olur ama zaten anladım:d

    YanıtlaSil
  30. siz malsanız hoca napsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi:)

      Sil
    2. KIZI GÖRMÜŞ ABAZA SİKSEYDİN BİDE

      Sil
  31. sizde gurur namus yok. beğenmeyen izlemesin nasıl küfür ediyorsunuz. öbür dünyada bunun hesabını nasıl vereceksiniz bilmiyorum. SAYGIDEĞER HOCAM EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berhudar ol yavrum .

      Sil
  32. Çok yavaş anlatılıyor, zaman kaybı...

    YanıtlaSil
  33. herkes birbirine koyuyo amk baştan aşağı küfür var biraz seviyeli yorm yapın kurban olıyım

    YanıtlaSil
  34. Oğlum bütün videoları açtım tek tek videoları izlemedim paso yorumları okudum keyfim yerime geldi gittim kitaptan ders çalıştım kimya 4 düştü amk devam böyle herkez birbirine koysun

    YanıtlaSil
  35. çok teşekkürler daha iyi anladım

    YanıtlaSil
  36. videoyu açmadan önce ilk yorumları okuyorum ki önce keyfim yerine gelsin sonra sıkılim :D
    valla alemsiniz ya :D

    YanıtlaSil
  37. YA HOCAM İYİ HOŞ GÜZEL ANLATIYORSUNUZDA BİRAZ CANLI TEMPO LÜTFEN :D VALLA BU KONUYLA İLGİLİ BAŞKA VİDEO BULAMADIM BÖYLE , BİDE GÜZEL YAZAYDIN EYİDİ :S

    YanıtlaSil
  38. Ulan bana bak hoca mısın nesin senden bi bok olmaz.iğrenç bir anlatım iğrenç bir yazı...seni ilk önce konuşmada tonlamaları öğrenmen için bir diksiyon kursuna sonrada adam gibi yazmayı öğrenmen için güzel yazı kursuna göndermek gerekir amk :D senden değil kimya hocası camiye hoca bile olmaz.geldim buraya vakit kaybettim tansiyonumunu çıkardım valla.siktirin gidin ulan kırcam dizimi çalışcam kendim.

    Hadi Eyvallah.

    YanıtlaSil
  39. Hocam telefonunuzu kapatın lütfen parazit yapıyor...

    YanıtlaSil
  40. bu konular size değmez adam size konu anlatıo karşılığında bişey almadan siz napıosunuz küfür veriosunuz karşılığında insan ettiği küfürlerle kendini anlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulan şorolo sana mı kaldı deyip deymiyceği yavşak!?!! zaten sinirliyim yarın fizik sınavım var valla oraya gelirsem ne eben kalır ne sülalen söyliyim.

      Sil
    2. ahahaha bir de kendini anlatır demiş... hassiktir ordan kevaşe! ''küfür vermek'' tabirini de bana açıklarsan sevinirim.o ne lan öyle göt vermek gibi tövbe yarabbim. :D ''küfür etmek'' olmasın o. :) kimya kimya diye göt yırtacağınıza biraz türkçe öğrenin şombalar. ne adamsınız amk.gene delirdim zaten bilgisayarın başında çok kaldım migrenim tuttu.hay ben fiziği, kimyayı bulanın ebesini satıyım.bana artislik yapan piç anonim senin de ebeni satıyım.neyse işim gücüm var küfür ederek vaktimi harcamak istemiyorum.(zaten harcattınız amk)

      AEO

      son olarak bu dinleyin kendinize gelirsiniz :

      http://www.youtube.com/watch?v=GrGXab1UUrM

      dinlemeyen ne olsun??? godoş olsun mu? olsun bence ;) dinlemeyen godoş olsun hadi bakalım hodri meydan nemrut yaratıklar. :D

      tekrar AEO

      Sil
  41. Ananızı sikim :D:D qwqwe

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS