Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Oss Geometri Aci lar Videolu Konu anlatimi

Ekol hoca dan selam ve saygılar arkadaşlar. Bu dersimizde lise öss geometri açı açısal kavramlar dersi ni videolu konu anlatımı olarak izleyeceksiniz şimdi. Olabildiğinde güzel anlatmaya çalıştık.

69 yorum:

  1. çok güzel anlatımdı tebrikler anlamadığım yerleri çok iyi anladım lütfen bunun devamını getirin süperdii teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. süper valla ,çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş ama yeni konularda ekleyin çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. iiiiiiiiii hiç bişe anlamadım

    YanıtlaSil
  5. gerçkten emeğe saygı=)) okulda anlamadıklarımı burda anladım daha ne isteyeyim çok sağolun..

    YanıtlaSil
  6. ewt hcm sglun yaaa ama msj ckmednde olmuyo

    YanıtlaSil
  7. yha süper bişi .. geometrii anLamıodm şmdi anLıormm .. teşekkürLer herSey icin ..

    YanıtlaSil
  8. hocalar acaıp gzel yha :D dulmeqten bı halt anlamadım XD yok yok cok gzel anlatıolar

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık!!!!

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim ellerinize salık...

    YanıtlaSil
  11. çk sagolun ama lütfen( yeni konular ekleyin...)

    YanıtlaSil
  12. tebrik ediyorum bravo!!!

    YanıtlaSil
  13. bu konuları yazılı olarakta verırseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  14. ellerinize saglık hocam süper anlatmışsınız gerçekten hakkınız verilmeli tam ögrencilerin anlayacagı şekilde anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmasa da yine de anlaşılırdıı saolunn

    YanıtlaSil
  16. devamını beklerizz

    YanıtlaSil
  17. synzde brz olsn anladm geomtryi ayrıca zeki hca saçlı hlyle spr olmş yha:..

    YanıtlaSil
  18. acayip güzel olmuş :P saolun warolun xD

    YanıtlaSil
  19. süpersiniz,gerçekten harika bir anlatımınız var,konuyu iyice anladım,hem eğlendim hem öğrendim :)

    YanıtlaSil
  20. hocam walla allah razı olsun mükemmel anlatmışınız..

    YanıtlaSil
  21. valla süperdi yapanın elleri dert görmesin :D:D:D

    YanıtlaSil
  22. çok güzel ama daha fazla örnek tamam mı tontonum.........

    YanıtlaSil
  23. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. çok güzel anlatmışsınız ellerinize sağlık gerçekden sınava çok katkısı oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  25. adım merve hocaaamm gönderme yapmayın lütfen ..
    baya bi dolmuşsunuz öğrencilerinize :) ayrıca bu sinir de ne? şaka bir yana süper anlatıyorsunuz ama gelin şu sıkıntılarınızı burada anlatmayın yaaa bu nee

    YanıtlaSil
  26. çook sağolun çooooooooooooooooooooook etkisi oldu bu dersi sevmezdm ama sayenzde sevmeye başladm ne deyim ağzınıza sağlık, emeğinize sağlık kendi adıma ve bu kadar öğrencinin bu konuyu anlamasına yardımcı oldunuz için.. onlar adına da çookk teşk ederim sağolunn (yine ben merve :) )

    YanıtlaSil
  27. ewet gerçketem çok güzel olmuş okulda alamadığımı bura anladım sağolun hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. ne biçim anlatıyor yauuuuuu

    YanıtlaSil
  29. süperdi ya komedi :D anladım hocam :D

    YanıtlaSil
  30. hocam cok şakacısınız

    YanıtlaSil
  31. zeki hocayada sac pek güzel yakıştı

    YanıtlaSil
  32. hocam gerçekten çok güzel anlatıyosunuz ama bu baştaki tanımlar yerine daha çok soru çzümü olsaydı daha güzel olurdu bence bu arada zeki hocama da saç gerçekten çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
  33. =D ayy öLürüm bu hocaya nasıl ders anlatıyo ya koptum =D
    ama güzel anlatıyo yani allah razı oLsun =D =D

    YanıtlaSil
  34. hep boş konuşuyorsunuz hocm siz ders anlatmaya mı geldiniz yoksa geometriyi kötülemeyemi saygı biraz sizene msj dan siz işinize bakınsana...

    YanıtlaSil
  35. güzel anlatıyo ama çok boş konuştuğu için videonun içine etmiş

    YanıtlaSil
  36. anlatım tarzı çok hoş bence klasik öğretmenlere benzemiyo.

    YanıtlaSil
  37. hocam gerçekten çok güzel anlatıyosunuz ama bu baştaki tanımlar yerine daha çok soru çzümü olsaydı daha güzel olurdu bence bu arada zeki hocama da saç gerçekten çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
  38. ewet gerçketem çok güzel olmuş okulda alamadığımı bura anladım sağolun hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. hocam sağolun güzel olmuş tşkr :):):)

    YanıtlaSil
  40. hocam konuyu gzl anlatmışsınız ama espriler biraz soğuktu :/

    YanıtlaSil
  41. Bu Siteyi Kapatıracağım Kötü İçerikler Var

    YanıtlaSil
  42. geometri dersleri taklitçimisin sen niye aynı yorumu yapıyosun...

    YanıtlaSil
  43. hç güzel deyil anlatamıyo

    YanıtlaSil
  44. BENCE KONUYU SADE BİR DİLLE ANLATSANIZ İYİ OLURDU ÇÜNKÜ OZMN DAHA İYİ ANLAŞILIYOR VE TABİKİDE DAHA FAYDALI OLUYOR...

    YanıtlaSil
  45. ¥¥¥ tesekkürler ¥¥¥

    YanıtlaSil
  46. Bence de cunku bu nedir surekli kotuluyosunuz matematigi 1 mi alalim bikalimmi istiyosunuz

    YanıtlaSil
  47. eLinize saqLık Bence qüzeL oLmş....

    YanıtlaSil
  48. süper bir anlatım bayıldım yaa hocada süper :D

    YanıtlaSil
  49. Teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  50. gerçekten güzel anlatıyo inş. devamı gelir

    YanıtlaSil
  51. Ne diyo ya bu adam yok esniyorlar yok konuşuyorlar yok kafaları basmıyor ulan o.ç. sen anlatamıyorsan millet ne yapsın

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar seviyesizleşmeyin..anlamıosanız dinlemeyın bukadar basit...emege saygınız olsun bıraz..

    YanıtlaSil
  53. bikaç bişey anladım onun için teşekkürler onun haicinde hiç bişey anlamadım derdim ama suç bende değil hca üşenicesine anlatıyo ve çk sğuk şakalar yaaaa

    YanıtlaSil
  54. hocam aziniza saglik sayenizde neftet ettimiz derslere asik oluyoru en yakin zamanda yeni wideolar isteriz yanii bu arada sakalariniz super otesi :)))

    YanıtlaSil
  55. adm manyak anltıyo süper!!!!

    YanıtlaSil
  56. hocam yarın geometri yazılısı var inş izin sayenizde yüksek not alırım süpersiniz yahhhhhhhh:))))

    YanıtlaSil
  57. hocam geometridençok korkuyom bi türlü çalışamıyom bende açıyom bilgisayari dinliyom dersi

    YanıtlaSil
  58. hocam ben okulda açılara geçtiklerinde raporluydum sayenizde süper anladım ağzınıza sağlık cok yardımcı oldunuz...

    YanıtlaSil
  59. Cok guzel olmuş allah sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  60. ya helal ya bi ders bu kadar mı iyi anlatılır saolun arada espiriler güzel olmuş

    YanıtlaSil
  61. Çok güzel bir anlatım var Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  62. hocam iyi güzelde keske daha cok soru koymus olsaydınız ii olcaktı

    YanıtlaSil
  63. süpeeeerr yha hiçç sıkmadan anlatıo çq güzel öğretio:)))

    YanıtlaSil
  64. videolar açılmıyor amk

    YanıtlaSil
  65. video açılmıyo..(Berbat)

    YanıtlaSil
  66. video açılmıyo !!!!!!! bu nedir ya

    YanıtlaSil
  67. Lütfen videoyu düzeltirmisiniz sayın hocalarım video açılmıyor bilginize ..

    YanıtlaSil
  68. çoook güzel hocam elinize saglık

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS