Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

ekol hoca geometri ucgende acilar vidyolu

Ekol hoca sitemizden selamlar. Sizlere bizzat ben yani mustafa mete ekol anlattım bu üçgende açılar dersini vidyolu olarak 10. sınıf , 11.sınıf ve 12.sınıf yani össye hitap eden çok önemli bir konu herkese yararlı olmasını umuyorum. Anlatım tarzımda bir eksiklik görürseniz yorum olarak konu altına mesaj atabilirsiniz derslerimiz inşallah daha da geliştiririrz.

46 yorum:

  1. sadece sesi için dinlenmeye değer :D

    YanıtlaSil
  2. anlatmasını bilmiyorsun lan gerizekalı adam gel ben sana anlatıyım emin ol senden daha iyi anlatırım

    YanıtlaSil
  3. bence çok güzel anlatıosnuz tabi anlayana ;)
    adsız arkadaşım madem konuyu biliosn bu sitede ne işin olduqunu sorabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  4. ama yinede emeğe saygı

    YanıtlaSil
  5. b€n izLy€m€diğim için adama bir yorum yapamı0ruM. . . . . . .

    YanıtlaSil
  6. hadi ordan siz dinlemeyi bilmiyorsunuz süper anlatmış.ben gayet iyi anladım.anlamamış olabilirsiniz oo sizin kapasitenizi gösteriyor.kötü anlatılmış olsa bile emeğe saygı diyip teşekkür edilir..

    YanıtlaSil
  7. ben açıköğrtmli olduğm içn ne öğretmen göryrm ne bşey valla helal olsun süpeeer bunada şükür

    YanıtlaSil
  8. hay senin sesine ......... kurban :D

    YanıtlaSil
  9. bence çok güzel anlatmışş dinlemesini bilene...biraz emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  10. gayet ıyı anlatmıs fakat ses arkadan gelıorr :S

    YanıtlaSil
  11. ALLAH RAZI OLSUN KEMAL ABEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  12. çok qüzeL anLatıM teşeKkürLer emeqi qeçenLere :D

    YanıtlaSil
  13. Ekol Hoca Benı yazılıya calıstır xD

    YanıtlaSil
  14. guzel anlatıo sunda site cokkarısık neden xS

    YanıtlaSil
  15. yha video neden açılmıo

    YanıtlaSil
  16. bnce bu site cok iiyi

    YanıtlaSil
  17. süper ya bu site

    YanıtlaSil
  18. yha video açılmıyor ilgilnirmisiniz?

    YanıtlaSil
  19. yha video açılmıyorrrr

    YanıtlaSil
  20. Dilara dedi ki...
    VİDEO AÇILMIYOR DERS DİNLEYEMİYORUM

    YanıtlaSil
  21. video açıLmıyorrrr

    YanıtlaSil
  22. Gençler, terbiyesizleşmeyin...

    YanıtlaSil
  23. Şuanda sorun yoktur videomuzda.

    YanıtlaSil
  24. ARKADAŞLAR HOCALARIMIZA KARŞI BU ŞEKİLDE KONUŞMAMALIYIZ. ATATÜRK'ÜN SÖZÜNÜ UNUTMAYIN:
    ÖĞRETMENLER, YENİ NESİL SİZİN ESERİNİZ OLACAKTIR.
    ŞİMDİ KALKMIŞ DENSİZİN TEKİ ADAMA SAYDIRIYOR. YAPMAYIN ARKADAŞLAR.
    GAYET ANLAŞILIR ANLATIYOR.BEN BU TÜR DERSLERDEN ANLAMADIĞIM HALDE ,DİNLEDİĞİMDE NE KADAR KOLAY OLDUĞUNU FARKETİM BU DERSİN.
    HERKESE BAŞARILAR
    SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  25. SİKMELİYİZ BU SİTEYİ

    YanıtlaSil
  26. açılmıyo ya nasıl sorun yok!

    YanıtlaSil
  27. herseye ataturk u karıstırmayı ekol hoca allah razı olsun

    YanıtlaSil
  28. Elinize ve emeğinize sağlık hocam teşekkürler. bu arada arkadaşalar lütfen azda olsa emeğe saygı bu insanlar sizden hiçbir ücret talep etmeden size bu hizmeti veriyor küfredecek ve dalga geçecek kadar aşşaılaşmayın lütfen.

    YanıtlaSil
  29. (BERK UZUN) GÜZEL ANLATIYO

    YanıtlaSil
  30. ÇOK TŞK EDERMM :)^^DALGIÇ^^

    YanıtlaSil
  31. WİDEO GÜZEL FAKAT SESİ YOQ

    YanıtlaSil
  32. teşekkürler çok güzel anlattınız.

    YanıtlaSil
  33. çok güzel anlatmış ben yani bütünlemeye kaldım ama bunun sayesinde geçtm emeği geçenlerden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  34. süper ama sinus cosinus........... konuları yokmu hocam

    YanıtlaSil
  35. dersi anlatan süper anlatmış çok işime yaradı emeği geçen herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  36. yorumu güzel tşk..............

    YanıtlaSil
  37. bu kadar bilgiyle 9. sınıf sınavından geçilmez la öptümünn hakan balabülü bu nassıl foğraf la bu

    YanıtlaSil
  38. dağılın gençler ;D

    YanıtlaSil
  39. Sitede iyi anlatımda gerçekten güzel :)

    YanıtlaSil
  40. Gerçekten çok yardımcı oldu. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  41. video açılmadı :(

    YanıtlaSil
  42. videolar neden açılmııyor ?

    YanıtlaSil
  43. off videolar açılmıyor yardımcı oluuun...

    YanıtlaSil
  44. saygılı olun güzel ama kafa karıstırıyor o yuzden sıkıldım ama yinede teşekkurler emege saygı

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS