Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

geometri ikizkenar ve eskenar ucgen

Ekol hoca tekrar merhaba. Sizlere bugün hep üçgenle dolayısıyla geometri dersleri ile ilgili konular anlattım. İkizkenar üçgen ve eşkenar üçgen konusu anlatıyorum. Bu lise dersleri ne hitap ediyor.

23 yorum:

  1. bunu video deılde test seklınde kaydetsenız daha ıyı olur

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    Önerinizi yönetim olarak dikkate alacağız ve uygulayacağız.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. yha bana hem sorusu hem çözümü lzım koplaya yapıştır ypcm inş bu sitede vardır durun bi bakıyımmm................yhaa bnm arığım bu deillllll of beee

    YanıtlaSil
  4. çok güzel anlatılmış teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ooofff yaaaa çalış çalış bitmiyo baydı artık bög geldiii yinede videolar için teşekkür şekerleeeerr

    YanıtlaSil
  6. videoLar qerçekten cok yardımcı oluyor ellerinize saqlık=)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  8. süpersiniz ekol hoca

    YanıtlaSil
  9. ekol hocam çözemediğimiz sorularısize sorabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  10. ekol hocam vidioları göremiyorum kör oldum galiba

    YanıtlaSil
  11. Videolarda herhangi bir sorun yoktur arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  12. sağolunn..çok işimize yarıyorr çok teşekkür ederim.ama öss de çıkmış ikiz kenar açılar soruları yok her halde::(

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anlatılmış bu sayede sınavdan yüz aldım

    YanıtlaSil
  14. baştaki şarkı neydi yaa hatırlayan var mı:D bu arada çok iyi oldu elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. hocam yanlışım varsa düzeltin ama örnek 5 teki sorunun cevabı 12kök3 deil 9kök 3 olması gerekmio mu.eş kenarda alan a kare.kök3/4 olması lazım siz 3 e böldünüzz

    YanıtlaSil
  16. Tşk Çoğu insanın işine yarıyacak ama soruları biraz daha fazla olsa daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  17. çok yardımcı oldu videolar.. saolun ..hazırlayanların eline sağlık...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlatıyorsunuz gerçekten çok beğendim 2010 ygs soruları çözümlerini videolarla anlatırsanız çok sevinirim başarılar

    YanıtlaSil
  19. güzel ama insan isteR istemez skılıyoR:S

    YanıtlaSil
  20. sesine kurban ya :D soru 7 de 30 60 90 dan gidince cevap e çıkıyo :S

    YanıtlaSil
  21. allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  22. teşekkürler..:) ama daha güzel anlata bilirdin..:D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS