Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Matrisler Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik 2 dersleri konu anlatımları ile devam ediyoruz. Şimdiki konumuz lise 4 12.sınıf integral videolu konu anlatımı dır. 2010 öss sistemi soruları na göre bu konu sayısal 2 lerin gireceği lisans giriş sınavı lgs bu arada eskiden liseye giriş sınavı olarak kullanılıyordu 2010 sınav sistemine göre LGS (lisans giriş sınavı) ismiyle hayatımıza tekrar öss ile ilgili bir kısaltma olarak girdi. Matrisler 2010 iki aşamalı sınav sistemine göre 2.sınavda sayısal bölümü konuları ndan önemli ve kolay olmayan (zor demek istemiyorum isteyen herkes yapabilir) bir konudur. Matrislerin tanımı matris çeşitleri kare birim matris matrislerin eşitliği devriği matrisin reel gerçek sayı ile çarpımı matrislerin farkı gibi kavramlarla birlikte örnek soru çözümleri ile konuyu bütünleyerek anlatımı mıza başlıyoruz.

11 yorum:

  1. çok güzel ya tşkler

    YanıtlaSil
  2. süper ben 10.sınıfa geçtim tatilde hep bu siteden çalıştım 10.sınıf matematik konularından;polinomlar,parabol,2.dereceden denklemler,matris ve determinant,2.dereceden eşitsizlikleri su gibi biliyorum

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler...Süpersiniz...

    YanıtlaSil
  4. hocam bazen çok ders çalışmaktan sıkılıyorum sıkıldğımda gelecek kaygısı yaşıyorum ama sizi keşfettim ve sıkıldığımda direk buradan çalışıyorum çok zekli ve hızlı anlaşılıyo herşey siz cidden çok güzel anlatıyosunuz hocam öğrencinin dilinden çok iyi anlıyosunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. emmi çok sağol bek k€leş anlatmıssın allah ne muradın warısa wersin...

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel hızlı öğrenmenin tek yolu açıklayıcı :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. video açılmıyor ilgilenin lütfen

    YanıtlaSil
  10. herhalde benim şansım bu. hangi konuya çalışmak istesem videolar açılmıyor. ilgilenirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. hocam ben bunları niye izleyemiyorum?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS