Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Dolasim Sistemi Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca sayısal iki bölümü konuları çerçevesinde şimdi sizlere biyoloji lise 3 11.sınıf sistemler in ilk konusu olan 11.sınıf dolaşım sistemi taşıma sistemleri videolu konu anlatımı nı yapacağız. Ebru hocamızın anlatımı ile dolaşım sistemi bitkilerde taşım organik besinlerin taşınması canlılarda dolaşım sistemi omurgalılarda omurgasızlarda taşıma sistemi örneklerle şekillerle vidyolu anlatımı na başlıyoruz.

51 yorum:

  1. Biraz daha anlaşılır anlatın kendinize tekrar yapıyor gibi anlatmışsınız nefes alın arada bilgisayar değil öğrenci dinliyor anlattıklarınızı 10 dakikada 1 ara veriyorum çok yorucu değiştirin stilinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çok yanlış çok güzel bana biyolojiiyi sevdirdiniz hocam ellernize sağlk :D

      Sil
    2. adsız arkadaşa katılıyorum yetişemiyorum geri sarmaktan bir hal oldum:D

      Sil
  2. Yorumunuz için teşekkürler, daha yapıcı yorumlar da bekliyoruz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  3. cok hızlı yüzelsel anlatılmış biras daha ayrıntı lutfen

    YanıtlaSil
  4. ben sınavdan önce buradan çalışmıştım ve burayı takip ederkende notlar almıştım sadece sınavda işime yaramadı konuyu çok iyi anladım arkadaşlarımada önerdim daha sonra çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. iii iii daha ne olsun...

    YanıtlaSil
  6. teşkkrler süpersinz :)

    YanıtlaSil
  7. mükemmel anlatılmış ellerinize şağlık

    YanıtlaSil
  8. anlıyana sivri sinek saz anlamiyana davul zurna az^^ cok biliyosanız sınıfda dinleyin gayet iyi anlatiyorlar cok tesekkürler sanki tas attinizde kolunuz yoruldu.sadece eksik yerleri görmeye calısmayin cunku yok bu arada sınavdan 89 aldım.

    YanıtlaSil
  9. Hızlı ve anlaşılır anlatmakta marifet çok ii bir stil sahibisiniz .Arkadaşlarıma önerdim onlarda çok beyendi dersleri dilinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. okulda anlamadığımı burdan öğrendim bnm için çok faydalı oldu ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  11. hoca güzel olsa daha iyi anlarım

    YanıtlaSil
  12. bende sıkı bir ekolcüyüm.yanlız ben buradan konuya hazırlık yaptığım için bazı noktalarda yüzeysel anlatımlar var. ayrıca anlattıklarınız çok havada kalıyor.eğer söylemek istediklerinizi kısa notlar şeklinde yazarsanız bence daha iyi olur.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmş tşkrlr dilinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  14. ekol hoca çooooooook güzel anlattı ona teşekkür ediom

    YanıtlaSil
  15. Beyler bayanlar, hıc elestırmeye kalkmaın. Benım bıyolojım cok kotu ama ekol hoca sayesınde cok iyi anladım we yazılılara hıc korkmadan gırebılıorm artk. Tesekkurler ekol hoca :)

    YanıtlaSil
  16. güzelde çok hızlı

    YanıtlaSil
  17. hızı iyi bence bn çok beyendm saolun gerçekten

    YanıtlaSil
  18. güzel fakat görüntü net olmuyor özellikle kimyada

    YanıtlaSil
  19. yok walla hakkını yemeyin okuldaki öğretmenlerden bin kat iyi...allah razı olsun keşke benim biyoloji öğretmenim de böyle anlatmayı bilse...çok ii anladım sağolun

    YanıtlaSil
  20. güzel ama test çözmek için bu bilgiler yetmiyor biras daha ayrıntı lütfen..........

    YanıtlaSil
  21. fen lisesi öğrencisiyim anlatımınızı çok beğendim keşke okulumda sizin gibi bir öğretmenim olsa.tüm videolarınızı izleyip yazılılarıma giriyorum.lise3 öğrencisiyim.çok teşekkür ediyorum.bi mail adersi bırakırsanız bana çok sevinirim irtibat kurmak istiyorum hocam..cevabınızı çok çok merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  22. gzel anlatıo dersi kaçırmıştım ii oldu bnm için =)

    YanıtlaSil
  23. savolum hocam çok iyi alnadım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  24. enerjinize hayran kaldım
    sizi dinlemekten çok şey öğrendim
    elinize dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. bundan iyi anlatan bir hoca ben görmedim, ya başarısız olmuş diyenlerin hocaları çok mükemmel yada benim hocalarım çok kötü ama gerçekten hakkını veriyor, ebru hoca tşkler =)

    YanıtlaSil
  26. çok yüzeysel olmuş. tekrar etmek amacıyla dinledim ama istediğim verimi alamadım. ayrıca son bölümdeki soruları yalnızca okumayla değilde görsel olarak verseydiniz güzel olurmuş. fakat emek vermişsiniz emeğinize saygı...

    YanıtlaSil
  27. hocam videoyu çekerken acele işiniz mi vardı anlamadımki yinede saolun

    YanıtlaSil
  28. cok begendım. yalnız soruları anlamak bıraz zor oldu tahtaya yazılsaydı daha ıyı olurdu
    teşekkurler...
    saygılar..

    YanıtlaSil
  29. çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık. bu arada sınavdan 95 aldım teşekkürler ekol hoca:)

    YanıtlaSil
  30. ei yaw işte eline diline sağlık

    YanıtlaSil
  31. çk ii anladm okua okua bi trlü anlayamdğm şeyleri tk sefrde kafama yazdm gerçktn çk gzl anlatılıor bzlere böle güzl bi hzmt sndğnuz içn teşkkrler..

    YanıtlaSil
  32. güzel anlatıyorsunuz ama biraz hızlı... birde en son soru çözümünde soruları bizimde görmemz aklımızda kalma açısından daha etkili olur çünkü görme we işitme beraber olunca daha iyi olur bence

    YanıtlaSil
  33. Dolaşım sistemini hızlı bir biçimde nerden öğrenebilirim diye aranıyordum. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  34. hoca süpersin:D

    YanıtlaSil
  35. video açılmıyor. bazı konuları dinledim ama biyoloji açılmıyor.kaldırdınız mı?

    YanıtlaSil
  36. acılmıyo yha :(

    YanıtlaSil
  37. gayet güzel anlatılmış...anlamak isteyen anlar yani.d

    YanıtlaSil
  38. yeni sisteme uygun anlatımlar yok mu?

    YanıtlaSil
  39. amına koduğumun orospu çocuğu

    YanıtlaSil
  40. ALLAH RAZI OLSUN SÜPER ANLADIM

    YanıtlaSil
  41. Anlatım hızından yakınanları anlamıyorum.İsterseniz size dikte de tuttursun. Yazmanızı beklesin falan. Saçmalamayın *pause* denilen bir buton var. Anlatımı da gayet yeterli. Tebrik ediyorum.Gayet hoş ve anlaşılır.

    YanıtlaSil
  42. cok hıızlı not alamıom

    YanıtlaSil
  43. hocam sonucta ortada bir emek var öncelikle agzınıza saglık ayrınıtılı anlatmanız güzel. ama mumkunse biraz daha yavaş anlatırsanız sevinirim. not almak zor oluyor. umarım kırıcı olmadan eleştirimi yapmışımdır. hepinize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  44. çok hızlı anlatılıyor ve testlerde barkovızyonda gösterilse cok guzel olur cunku soruları okurken pek anlasılmıyor,anlatıma dıcek bırsey yokk tesekkurler

    YanıtlaSil
  45. bıraz daha yavas olabılırdı... cok iyi anlatmış emege saygı :D

    YanıtlaSil
  46. teşekkürler. ama banada braz yüzeysel geldi. test çözmek için yeterli değil. braz daha ayrıntı olsa daha iyi olabilirdi

    YanıtlaSil
  47. bence biraz daha tane tane anlatsa iyi olucak onun haricinde gayet başarılı soru çözümlerini beğenmedim bi de tahtada yazıp çözse sanki daha iyi olucak teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  48. fena değilde soru çözümlerını yaparken şıkları tahtaya yazsa iyi olurdu bişe anlayamadım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS