Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Kalitim Genetik Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca mızın konu anlatımları ve eşsiz ekibimizin anlatımları ile oluşan ekol hoca sitemize hoş geldiniz arkadaşlar. Lise ve ilköğretim videolu biyoloji dersleri anlatımları na devam ediyoruz. İlköğretim 8.sınıf fen ve teknoloji dersi kalıtım videolu konu anlatımı lisede de biyoloji kalıtım videolu konu anlatımı nı işleyeceğiz şimdi. Kalıtım genetik konusu mendel kanunu eş baskınlık kalıtım ile ortaya çıkan sonuçlar homozigot heterozigot dominan baskın karekter hepsini videomuzda örnek soru çözümleri çıkmış sorular ile birlikte tamamlayarak anlatıyoruz.
Anlatım 1.video

Anlatım 2.video

120 yorum:

  1. SİZ SÜPERSİNİZ YAA AMA BÜTÜN DERSLERİ ANLATSANIZ DAHA İİ OLUR.......!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  2. sevgili arkadaşlar menüdeki biyoloji linkine tıklarsanız tüm anlatımlar orada mevcuttur olmayanlar ekleniyor eklenecektir.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekür ediyorum emeğinize sağlık ancak bir yerde hata mı yapıyorsunuz yoksa benmi yanlış biliyorum???
    30 - 35C° x Çuha çiçeği —-Beyaz renkli olur.
    15-20C°x Çuha çiçeği —–Kırmızı renkli olur. yani düzeltirseniz sevinirim ben bu şekilde hatırlıyorum. tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efendim siz doğru biliyorsunuz, çuha çiçeği 30 35 derecede beyaz, 15 20 derc. kırmızı olur..

      Sil
  4. gerçekten süper matematiktede harika anlatıyosunuz.sayenizde 8. sınıfa hazırlanıyorum çooooooooooooook teşekkürler.süpersiniz...

    YanıtlaSil
  5. yaa hoca biraz hızlı anlatıyo ve ne dediği anlaşılmıyor.gerisi süper.
    ÖZLEM

    YanıtlaSil
  6. YA GÜZEL AMA BİRAZ HIZLI ANLATIYOR HOCA BİRAZ DAHA YAVAŞ OLSA DAHA İİ OLUCAK.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekür ederim ben şahsen ünv okuyorum ama yinede çok fazla işime yaradı çok tşkler...

    YanıtlaSil
  8. çok teşükkür ederiz çok güzel bir hizmet herkesi tebrik ederimm;)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok tşk ederiz çok güzel anlattıınız allah razı olsun

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim öğretmen çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  11. susun bakayım bundan daha kötüsü olabilirdi. maşallah ağzına sağlık. bana çok yardımcı oldu sayesinde sınavda çıkan tüm kalıtım sorularını doğru yaptım. 92 aldım süper yaaa :D

    YanıtlaSil
  12. cok güzel olmuş saolun

    YanıtlaSil
  13. emeğinize ve yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. kuvvet ve hareketide anlatırsanız çok yardımcı olursunuz bana 8.sınıf kuvvet ve hareket

    YanıtlaSil
  15. tek kelimeyle süper teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. kalıtım var ama eşeye bağlı kalıtım neden yok onun dışında çok güzel iş yapmışınız anlatım süper çok yardımcı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. hocadan Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  18. bu hoca ne sklr bee:D

    YanıtlaSil
  19. çok sıkılıyodur anlatırken

    YanıtlaSil
  20. Emeginize saqLıkk..

    YanıtlaSil
  21. spR diyéMém ama qötüdé dğiL [==
    Sema :xxxxx

    YanıtlaSil
  22. vala gercekten cok yardımcı oldu bu hızmet yayında ve yapımda emeği gecen herkeze cok tesekkürler:D:D

    YanıtlaSil
  23. konu anlatımı yazı şeklinde varsa çok ii olur.video süpppppperrrr ii iş çıkartmışsınız çok mersi.

    YanıtlaSil
  24. Ben ProfDr.Habibullah Değerli Hocam Sizin Gibi Cömert Hocalara Hacetimiz Vardır.Bu Sitede Çalışanlara Teşekkürleri İletiriz.

    YanıtlaSil
  25. Emeğinize Sağlık Cok İyi Anladım Profesor hocam bu arada selamlar size:D

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel elinize sağlk ya

    YanıtlaSil
  27. bnce muhtşm bravo size bn de biyo kimya okuyorm anlatm iyi yani tebrkler

    YanıtlaSil
  28. Harika bi anlatım gerçekten çok güzel. teşekkürler .

    YanıtlaSil
  29. çok güzel..okulda hocadan anlamadığımı burda anladım..MÜthiş bu arada ben Çiğdem:)

    YanıtlaSil
  30. cok sagolun ama biraz hızlı gecıyosunuz genede tskkurlr

    YanıtlaSil
  31. Gerçekten çok iyi bir hoca çok teşekkür ederiz emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  32. hocam çok güzel anlatıyo ağzına sağlık bizim biyoloji derslerne de grse ya :d

    YanıtlaSil
  33. ciddiyim ki çok iyi teşekkür ederim faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
  34. hocam lütfen sizi çokii takib ediyorum lütfen 2011 11.sınıf biyoloji bitki fizyolojişini anlatın hayır dualarımızı alın

    YanıtlaSil
  35. Emeğinize sağlık, gerçekten anlatımınız çok akıcı, açıklayıcı. Dinlerken hiç sıkılmadım ve hepsini anladım. Çok ama çok teşekkür ederim, saygılar...

    YanıtlaSil
  36. jet hızıyla anlatmasanız iyi olacakk

    YanıtlaSil
  37. arkadaslar ben tıp okuyorum gecen sene bu site cok faydaLı oLdu bana teşekkür ediyorum ve tavsiye ediyorum herkeze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam tıp okuyor hala herke"z"e yazıyor

      Sil
  38. bu video bnde açılmıyo play düğmesine basıyorm etkilemiyo nasıl açabilirim?

    YanıtlaSil
  39. ama açılmıyor bu benim bilgisayarımda mı bir sorun var?

    YanıtlaSil
  40. bu video bnde açılmıyo play düğmesine basıyorm etkilemiyo nasıl açabilirim?

    YanıtlaSil
  41. ben de açamıyorum nasıl açacağım ?

    YanıtlaSil
  42. bende veolar acılmıyo nasıl aca bılırım?

    YanıtlaSil
  43. Videolar kontrol edilmiştir.

    YanıtlaSil
  44. Güzel olmuşş saolun

    YanıtlaSil
  45. ağzınıza sağlık hocam yazılım vardı çok yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  46. mikdat hocamız yılların hocası olmasına rağmen bu kadın hoca kadar iyi anlatamadı...hocam muhteşemdi tek kelimeyle..Ellerinize sağlık.hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil
  47. tşkkrler hocam ağzınıza sağlık netten ders dinlemek daha keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  48. Fena değil yeni Bio.cumdan iyi eskisinden kötü (:

    YanıtlaSil
  49. ya bu bayan öğretmense bizimkiler ne çok merak ediyorum..artık biyolojiye aşığım..:))

    YanıtlaSil
  50. olabileceği kadar güzel ki olmuş...:)

    YanıtlaSil
  51. süsüsüsüsüsüsüsüpeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr (:

    YanıtlaSil
  52. Ben 12.sınıf Yabancı Dil öğrencisiyim ve biyolojiyi her ne kadar sevsem de dershanedeki ek derslere vakit ayıramıyordum.İnternetten izlemeye karar verdim ve sizi dinledim.Gerçekten çok yardımı dokundu.Ellerinize,ağzınıza sağlık.
    Cideonun sonunda ''İyi günler,görüşmek üzere.'' dediğinizde istemeden ''Teşekkür ederim.'' dedim.
    Çok sağolun.

    YanıtlaSil
  53. gerçekten hoca süper ben anlatışını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  54. hocam bu konuyla ilgili kaliteli soru videolarınız var mı?

    YanıtlaSil
  55. süper ya anlamadıgım yerleri giderdim süper!!

    YanıtlaSil
  56. çok teşekkürler ağzınıza sağlık hocam Allah bin kere razı olsun sizden eksik olmayın..

    YanıtlaSil
  57. çok teşekkürler her şey için ... Muhteşeem

    YanıtlaSil
  58. çokk teşekkr ederimm walaa süperdii :):)
    ALLAH RAZI OLSUNN HOCAMMM :)

    YanıtlaSil
  59. biyoloji öğretmenim siz olsaydınız kesin 100 alırdım . (:

    YanıtlaSil
  60. bukadar guzel anlatmanız ve bizim buna denk gelmemiz tamamen şanstır :) çok teşşekürler hocam :)

    YanıtlaSil
  61. Hocam pek vaktim yoktu ama gerçekten iyi anlatıyorsunuz,teşekkürler !

    YanıtlaSil
  62. çok güzel anlatıyorsunuz. TEŞEKKÜRLER HOCAM

    YanıtlaSil
  63. gerçekten süper teşekkürler

    YanıtlaSil
  64. yalnız ilk video da 4 / 2 den 1 / 2 dir olmaz da

    YanıtlaSil
  65. okuldaki hocadan daha iyi anlatıonuz valla çok saolun

    YanıtlaSil
  66. başta anlatan hocaya sonra emeği geçen herkese teşekürlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
  67. Çok teşekkür ederimmmmmmmm. Konuyu anladım valla, Allah razı olsun emeği geçenlerden.

    YanıtlaSil
  68. Muhteşem anlatmışsınız çok teşekkür ederim.Konuya gerçekten hakim oldum sayenizde.

    YanıtlaSil
  69. video anlatımı güzel.ama kadının saçları topluyken daha iyi gözüküyor.toplamayınca saçın aşağıları kırmızı yukarısı siyah falan güzel değildi.hafifte yaşlıydı :D

    YanıtlaSil
  70. hocam 9.sınıftan beri sizden biyoloji çalışıyorum şuan 11.sınıfım gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz.çok yardımcı oluyorsunuz sağolun Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  71. çoooooooook iyi aşırı iyi anlatmış

    YanıtlaSil
  72. saolun çok yararlı oldu

    YanıtlaSil
  73. Allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  74. çok saol oç kardeş

    YanıtlaSil
  75. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  76. 2 ay okula gidip anlamadığım konuyu 2 video ile anladım üstüne denemede fulledim. Anlatan hoca çok iyi anlatıyor hakkını yemeyin hızı da gayet iyi. Her şekilde bayıldım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  77. teşekkürler emeginze saglık

    YanıtlaSil
  78. okulda da ekol hoca gibi hocalar olsada anlaybilsek dersleri okuldan soğudum

    YanıtlaSil
  79. Çok faydalı bir site size ne kadar teşekkür etsem az.Anlatan hocam çok başarılı kendisini tebrik ediyor hepinize başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  80. aga yazılım var yarın iyi alırsam aferim size kolay gelsin saolun daşşaklarınızı kızlar yesin.eyv.
    amına yandığım güzel anlattı aklıma girdi.

    YanıtlaSil
  81. aynen hoca çok iyi anlatıyor ayrıca çok sexy.
    ders dinletken bir yandan da çavuşu tokatladım 2 posta attım rahatladım hem tatmin oldum hemde dersi anladım boşalmamda yardımcı oldugunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ayıp kadın cağız burda emek vermiş ders anlatmıi senin dediklerine bir bak

      Sil
    2. sanane yarrrraaam sus ve yalamaya devam et
      altını şer incisi ker !!!

      Sil
    3. çok taşş memelere forr xd

      Sil
    4. Kanı bozuk veled kendine gel git topunla oyna it

      Sil
  82. çok iyi anlatmışsınız ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  83. bugün biyoloji sınavım var ve bu hoca sayesinde iyi not alacağıma inanıyorum saolun hocam güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  84. çok hızlı konuşuyorsunuz hiç bir şey anlamadım

    YanıtlaSil
  85. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  86. Çok teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  87. güzel anlatımlar ve güzel konular

    YanıtlaSil
  88. hocamıza yetişemiyorum :D ama süper

    YanıtlaSil
  89. ben kalıtım videosunu izleyecektim açılmadı bir sorun mu var sitede?

    YanıtlaSil
  90. Emeği geçen herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil
  91. çok sağolun gerçekten dersanede bile anlamadığım konuyu sayenizde çözdüm emeğinize sağlık:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aferin sana akıllı bıdık seni

      Sil
  92. çok teşekkür ederim yarın sınavım var konu hakkındaki bilgim 0'dı ama hocamız sayesinde artık anladım gerçekten çok iyi anlatıyor.en temelden ele almış konuyu

    YanıtlaSil
  93. süpersiniz hocam çok iyi anlattınız

    YanıtlaSil
  94. ALLAH RAZI OLSUN ÇOK İYİ ANLATMIŞSINIZ....

    YanıtlaSil
  95. Harika anlatmışsın canım hocam teşekkürler........

    YanıtlaSil
  96. hoca mükemmelsiniz sayenizde tüm soruları çözebiliyorum

    YanıtlaSil
  97. güzel anlatılmış ama çok hızlı. ikide bir videoyu durdurmaktan dersin akışı bozuldu.

    YanıtlaSil
  98. emeğinize sağlık cok cok iyi anlatmısssınız devamınnı bekleriz

    YanıtlaSil
  99. Sizlere çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  100. bu 10. sınıflar içinde işe yararmı

    YanıtlaSil
  101. Cok tesekkurler cok iyi anlatiyorsunuz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS