Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Ekoloji Konusu Videolu Anlatimi

Ekol hoca biyoloji dersleri ne hoş geldiniz. Sevgili arkadaşlar, ilköğretim fen bilgisi dersleri videolu anlatımı adı ile, lise biyoloji videolu konu anlatımı adı ile şimdi sizlere biyoloji 10.sınıf lise 2 ekoloji videolu konu anlatımı nı yapıyoruz. Ekol hoca ekoloji besin zinciri popülasyonlar ile ilgili değişiklikler ve döngüler yani karbonla azot döngüsü nü anlatmaya başlıyoruz. Ekoloji popülasyon komünüte ekosistem ekoton habitat biyosfer tanımları kavramları nedir gibi cevapları da vidyomuzda anlatıyoruz.

33 yorum:

  1. hcm bnce supersınız anlamay n herks bnce burdan calısmalı yada anlasa bıle burdan clssn emınım kı onceden anlamamısım dıyecktr egitimmmm sistemının kurbanlarıı

    YanıtlaSil
  2. gerçekten arkadaşa katılıyorum anlatım iyi emeği geçenlerin hepsinin emeğie sağlık guzel olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler emeğinize sağlık güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  5. mükemmel teşekkürler biyolojiden 97 aldım xD

    YanıtlaSil
  6. vay be güzelmiş

    YanıtlaSil
  7. ALLAH RAZI OLSUN sayenizde biyoLojim 1 geLmeyecek inşaLLah :)

    YanıtlaSil
  8. ekosistemi etkileyen faktörler yok

    YanıtlaSil
  9. süper bi anlatım gucu var mukemmel..

    YanıtlaSil
  10. Video açılmıo biri link atabilr mi indirme

    YanıtlaSil
  11. video açılmıyor

    YanıtlaSil
  12. yardımcı yokmu ya

    YanıtlaSil
  13. nolmuş wideolara ya bole acılmıo hic biri

    YanıtlaSil
  14. wideolar acılmıo yardım/link !!!

    YanıtlaSil
  15. video açılmıyor yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
  16. owwooo yeah ne güzel de açılıyor xDDDDDDDDDDD

    http://hotfile.com/dl/135241091/8356aef/jitan-itempack-17-11-2011.rar.html

    YanıtlaSil
  17. Çok faydalı oldu,teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. bencede cok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. Ebru Tırpanoğlu yine dökdürmüşsün .

    YanıtlaSil
  20. ağzınıza emeğinize sağlık hocamm. cook guzel olmus

    YanıtlaSil
  21. hiç birşey anlamadım yanlış meslek seçimi yüzünden başınız derde girebilir

    YanıtlaSil
  22. iyi güzel yalnız mükemmel değil

    YanıtlaSil
  23. lol oynuyan varmı

    YanıtlaSil
  24. ben oynuyorum lol

    YanıtlaSil
  25. Bu videoyu izleyen herkes ibnedir.
    Ben dahil.

    YanıtlaSil
  26. Hocam piyasada bir çok hoca gördüm. en kaliteli sizsiniz. zirvedesiniz diyebilirim. allah sizden razı olsun....

    YanıtlaSil
  27. okuldaki hocalardan bin kat daha iyisiniz sayenize anladım teşekkürler.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS